Ыбырай Алтынсарин әңгімелерінің тақырыптарын, идеясын, қоғамдық мәнін түсіндіру. Ыбырай әңгімелерін оқушыларға қысқашы мазмұндата отырып, оның шынайы өмірден алынғандығына назар аударту.
1. Әншілік өнерімен көрікті, мектеп сахнасында, түрлі сайыстарда жеңімпаз болып жүрген Сахипжанов Жанболаттың шығармашылық қабілетін өзгелерге таныту. 2. Оқушыларды ұлтжанды халқының өнерін қадірлей біліп, ән өнерінің құдыретін сезіп, әнді - жан - тәнімен түсіне білуге тәрбиелеу.
Тәуліктің әр кезеңінде және ауа райының түрліше жағдайында аспан мен суды бақылап, ағаштардың жапырағына көзіңді сал. Бұлттардың, таулар мен ағаштардың түсіне, сызықтары мен пішініне назар аудар.
Алаш партиясының бірінші төрағасы Әлихан Бөкейханов туралы жан – жақты түсінік бере отырып, Ә. Бөкейхановтың қоғамға және мемлекетке сіңірген еңбегі туралы пікір алмасу.
Ата - аналар мен тәрбиеленушілерді сайысқа қатыстыра отырып, олардың халық ауыз әдебиеті, салт – дәстүрі туралы білімдерін байқау, отбасы – Отанның бір бөлшегі екендігін ұғындырып, тәрбиеленушілерді ынтымақ пен бірлікке, татулық пен ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Маңғыстау сонадайдан тоңазытқыш.... Жүрегін талай елдің қобалжытқан... Төңірегің түгел тұнып тұрған керемет. Төңірегің түгел тұнып тұрған хикая. Төңірегің тола ғажайып дастан.
Балалар, бұл жол басы даналыққа, Келіңдер, оқып байқап қаралыққа. Бұл жолмен бара жатқан өзіңдей көп, Соларды көре тұра қалалық па? Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық Жүріңдер іздеп тауып алалық та!
Оқушыларға мемлекеттік тілдің өркендеп, оянуына, мемлекеттік тілімізді сүйуге, мемлекеттік тілді аяққа баспай, мәртебесін биік ұстау жөнінде, әр ұлттың өзіндік ерекшеліктері, салт - дәстүрі, діні, тіл ерекшелігі болатынын түсіндіру.