Баяғыда Алдар Көсе деген тапқыр әрі ақылды жігіт өмір сүріпті. Ол әділдік пен мейірімділік үшін күресіп, сараң байларды үнемі алдап, халыққа көмек беретін көрінеді.
Ертеде бір елде Тазша бала деген ақылды да тапқыр бала өмір сүріпті. Ол ешқашан уайым-қайғыға берілмейтін, кез келген қиындықтың шешімін тауып, күлдіріп жүретін ерекше бала екен.
Павел филиппийлік шіркеуге үндеуінде, біріншіден, христиандық гимн саналатын сөздерді айтады. Онда бірқатар маңызды мәселелер көтерілген. Ең алдымен, апостол дінге жаңа келушілерге, Иса сынды өзін құрбан етуге дайын болу керектігін түсіндіреді:
Алыс замандардың жаңғырығындай болып кеткен бұл «сәлемдесу» бізге өзгеше, бір түрлі тосын болып көрінетін. Бірақ осы сәлемнің астары мен сәлемдесу салтында көне тарихтың терең сырлы мағынасы жатқанын аңғарсақш
Шебер шешім, көркем сөздерімен халық арасында шешен атанған Қазыбек би жыл сайын қасына жолдас - жораларын ертіп, өзінің даналық тапқырлық сөзімен мәлім Әнет бабаға салем беріп, кәрі құлақты қариядан тәлім - тәрбие, үлгі - өнеге, тағылым алады екен.
Қазақтардың ырымы бойынша, үй иесі – адамға қастық қылатын кемпір. Ол түнде жасырынған жерінен шығып, үйдегі заттардың орындарын ауыстырып, нәрселерді тығып қояды, тарсылдатып, сылдырлатып, аһылап - үһілеп адамның мазасын алады
Б. з. І ғасырында буддалық қаһарманның жаңа типі – бодхисаттва пайда болды, Буддаға еліктеп, басқаларды құтқару үшін, өз бостандығын құрбандыққа шалып, нирванадан бас тартады.
Қазтуған Сүйінішұлы Сыпыра жырау негізін салған, көнеден келе жатқан толғау жанрының дамуына үлкен үлес қосты. Ол Еділдің Ақтума, Бозан бойларында туып - өскен.