Ашық сабақтар мен өзара сабаққа қатысуды ұйымдастыру — оқыту сапасын қамтамасыз етудің құралы
(әл - Фараби атындағы ҚазҰУ жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті шетелдіктердің тілдік және жалпы білім беру дайындығы кафедрасының тәжірибесіне негізделген)
Жоғары оқу орындарында оқыту сапасын қамтамасыз етудің тиімді тетіктерінің бірі – ашық сабақтарды және өзара сабаққа қатысуды жүйелі түрде ұйымдастыру. Бұл әдістемелік жұмыс түрлері оқытушыларға тәжірибе алмасуға, тиімді педагогикалық шешімдерді анықтауға және ұжымның кәсіби мәдениетін нығайтуға мүмкіндік береді. Әсіресе кадрлық құрам жаңартылып жатқан кезеңде, жас оқытушылар білім беру үдерісіне белсенді кіріскенде, бұл процесс ерекше маңызға ие болады.
Әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті шетелдіктердің тілдік және жалпы білім беру дайындығы кафедрасы бұл бағыт бірізді және мақсатты түрде жүзеге асырылып келеді. Ағымдағы оқу жылының қазан және қараша айларында кафедраның жаңа оқытушылары орыс және қазақ тілдері бойынша, сондай - ақ гуманитарлық пәндер бойынша бірқатар ашық сабақтар өткізді. Бұл іс - шаралар жас мамандардың кәсіби бейімделуінің маңызды бөлігіне айналып, оларға өз шеберліктерін көрсетуге, тәжірибелі әріптестерден құнды кеңестер алуға және әдістемелік деңгейін арттыруға мүмкіндік берді. Оқытушылар интерактивті тапсырмалар, цифрлық педагогика элементтері, коммуникативтік әдістер сияқты түрлі жұмыс формаларын ұсынды. Бұл қатысушыларға қазіргі заманғы білім беру шешімдерінің кең ауқымын көруге жағдай жасады. Сабақтар жас мамандардың кәсіби құзыреттерін көрсетуге ғана емес, оларды факультеттің бірыңғай білім беру кеңістігіне кіріктіруге бағытталды. Әрбір сабақ тәжірибе алмасуға, әдістемелік талдауға және қолданылған оқыту технологияларын конструктивті талқылауға арналған алаң болды.
Өзара сабаққа қатысу да кафедра ішілік әдістемелік жұмыстың маңызды бөлігі болып қала береді. Әріптестердің сабақтарына қатысу арқылы оқытушылар сабақтың күшті жақтарын көруге, оның құрылымын, қолданылған әдістерді, мотивациялық тәсілдерді және цифрлық ресурстарды талдауға мүмкіндік алады. Сабақ қорытындыларын талқылау кәсіби қолдау атмосферасында өтеді, бұл оқыту әдістемесін жетілдіруге және сапаның бірыңғай стандартын қалыптастыруға ықпал етеді.
Сонымен қатар ашық сабақтар білім беру сапасын ішкі бағалаудың құралы ретінде қызмет етеді. Олар кафедра басшылығына оқу нәтижелеріне қол жеткізу деңгейі, студенттердің үлгерім динамикасы, заманауи педагогикалық технологиялардың қолданылуы және білім беру тәсілдерінің тиімділігі туралы объективті ақпарат береді. Педагогикалық үдерістің ашықтығы оқытушылардың жауапкершілігін арттырып, үздіксіз кәсіби өсуге бағыттайды.
Осылайша, әл - Фараби атындағы ҚазҰУ Дайындық факультетінің тілдік және жалпы білім беру кафедрасының тәжірибесі ашық сабақтар мен өзара сабаққа қатысуды жүйелі ұйымдастыру оқыту сапасын арттыруға ғана емес, сонымен бірге ынтымақтастыққа, ашықтыққа және дамуға ұмтылуға негізделген тиімді кәсіби орта қалыптастыруға ықпал ететінін көрсетеді.
Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті
Шетелдіктердің тілдік және жалпы білім беру дайындығы кафедрасы Ешимов М. П., Мацко И. В.
Ашық сабақтар мен өзара сабаққа қатысуды ұйымдастыру — оқыту сапасын қамтамасыз етудің құралы
- ramuk_b
- 24 қараша 2025
- 0
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Ашық сабақтар, өзара сабаққа қатысуды ұйымдастыру, ҚазҰУ
Ұқсас жаңалықтар:

Білім саласындағы екі ел ынтымақтастығына арналған дөңгелек үстел
Жақында әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті көлемінде Шетелдіктердің тілдік және жалпы...
Ынтымақтастық аясында өткен кездесу
Әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Шетелдіктердің тілдік және жалпы білім беру дайындығы кафедрасы факультеттің және кафедраның 40...
Халықаралық ынтымақтастық аясында өткен шетелдік студенттермен кездесу
Әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің Жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультеті көлемінде Шетелдіктердің тілдік және жалпы білім...
Халықаралық ғылыми - әдістемелік конференция өтті
Жақында әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің жоғары оқу орнына дейінгі білім беру факультетінде шетелдіктердің тілдік және жалпы білім...
Дөңгелек үстел өтті
Жуырда әл - Фараби атындағы Қазақ ұлттық университетінің «Білім беруді цифрландыру жағдайында әл - Фарабидің педагогикалық тұжырымдамасының заманауи...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.