Ахмет Байтұрсынұлы – балаларды оқу – білімге шақырып, көп жылдар бойы ұстаздық қызмет атқарған ағартушы педагог, қазақ тіл білімінің ірге тасын қалаушы. Ахметтің ақындығы мен аудармашылығы 1909 жылы Петербургте шыққан «Қырық мысал» жинағынан басталады.
Шешендік сөздерді тереңірек түсіндіре түсу, Қазыбек би мен Бұқар жырау туралы білімдерін кеңейту. Ой - саналарын оятып, жақсы мінезге, байқағыштыққа, сергек те зерек болуға үйрету.
Кеше ғана тұлымдары желбіреп, жүректері лүпілдеп, мектеп қабырғасын имене аттаған ұл - қыздарымыз ойы толып, бойы өсіп, алтын ұя мектебімен қоштасқалы отыр. Бүл күн - мектеп тарихында, мектеп бітіруші түлектер есінде мәңгі өшпесі анық.
Мақсаты: Оқушыларға Абай өлеңдерін және қара сөздері мен поэмаларын терең меңгерту, мәнерлеп жатқа айту, сөз өнерінің қыр – сырымен таныстыру. Халық даналығы, халық өсиеттерінен нәр алғызу, дәстүр мен жаңашылдық, оның адамзат тарихымен тығыз байланысы жайындағы білімдерін қалыптастыру
Сабақтың мақсаты: Оқушы өз жұмысында компьютердің мүмкіндіктерін пайдалану, практикалық сипаттағы оқу мәселелерін шешу жолымен материалдарды талдауды және өзіне деген сенімділігін арттыруды үйрету.
Ойын – мектеп жасына дейінгі балалар іс - әрекеттерінің негізгі түрі. Ойын – баланың, бүкіл балалар коллективінің дамуында басты роль атқарады. Балаларға ұлттық ойындар арқылы халқымыздың тарихын, мәдениетін таныстыру қолға алынған. Жинақтағы ұлттық ойындардың тәрбиелік мәні зор. Кіші мектеп жасындағы оқушыларға арналған әдістемелік құрал болып табылады.
Грамматическая тема: Согласование существительных с прилагательными. Цели урока: Учащиеся знают, что такое существительное и прилагательное. Понимают отличие прилагательного от существительного.
Цели урока: Продолжить знакомить учащихся с глаголами. Создать условия для осознания и осмысления изученного материала через модули новой программы. Научить быстро и самостоятельно принимать решения в процессе работы над ошибками.