Мектепке дейінгі ұйымдардың отбасы арасындағы өзара ықпалдастығы мына төмендегідей негізгі бағыттарға көңіл бөледі: — педагогикалық және психологиялық сауаттылықты жетілдіру.
Қазіргі заман талабына сай мен де оқушыларды тәрбиелеуде халықтық педагогиканы басты бағдар ретінде ұстанғанымыз жөн болар еді. Қазіргі заман педагогикасы үлкен қарқынмен дамудағы ғылым. Сол дамуға байланысты өзгерістердің ізімен асығу қажеттігі пайда болып отыр.
Танысу: Бір шаңырақ иесі ретінде бір - бірімізбен жақынырақ танысайық. Мына үлгі бойынша: өз есіміңіздің алдына сын есім қосып айтасыз. Мысалы: мен сымбатты Сайрангүлмін.
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: - Шығарманың мазмұнын түсініп, идеясын ашады. - Шығармадан қажетті үзінділерді тауып оқиды, өз көзқарасын дәлелдейді. - Шығарманы басқа шығармамен салыстырады.
Ұятсыз болма Адамға бала жастан ең керегі — Ұят деген қасиет. Ол туа бітеді. Бірақ кейбіреуі өсе келе, үлкейе келе ұяттан жұрдай болады. Бір кем дүние.
Имансыз болма Біреулерге Құдай бәрін береді. Байлық та бар, алтын, гауһар, інжу - маржан — бәрі бар. Төрт құбыласы сай. Бірақ Иман жоқ. Ең сорлы адам сол. Бір кем дүние.
Жақсы оқытушы болу үшін, өз пәнімізді және оған үйрететін оқушыларды сүюіміз керекпіз. Дана мұғалімдер өз тәрбиеленушілерін өмірде таңдау жасаған кезде түсініп, оларға қолдау көрсете алуы қажет. Әркім үшін өзіне сену, таңдау керек.
Ел тарихында, тіпті әлем тарихында өшпес із қалдырған, Кеңестік империяның тұтастығына тұңғыш соққы беріп бостандыққа жол салған «Желтоқсан» көтерілісін «тәуелсіздіктің кіндігі» деп бағалаған екен халық қаһарманы Қасым Қайсенов атамыз.