Сайтқа кіру Тіркелу

Көңілді старт

Мақсаты: Оқушылардың шапшаңдыққа, дәлдікке баулу денсаулықтарының шымыр да мықты болуына ықпал ету, салауатты өмір салтына, әдемілікке тәрбиелеу
Түрі: Көңілді старт
Көрнекілігі: Шарлар, Шарларға жазылған жазулар қажетті құрал-жабдықтар: Доп, қапшық, скакалка, әр түрлі фигуралар, қасық, тостаған, картоп, корзина т.б

Жүру барысы:
Құрметті көрермендер, ұстаздар! Ұстаздар мерекесіне орай бастауыш сынып мұғалімдері мен 2,3 сынып оқушылары арасында ұйымдастырылып отырған «Толағай» көңілді старт ойынына қош келдіңіздер!

Салауатты өмір сүруге тәрбиелеу – еліміздің ертеңін ойлау

Сапа дегенде тек қана адамның білімі, тәрбиесі ғана емес, оның денсаулығы да қарастырылатындығы айқын. Дені сау азамат өз Отанын көркейту, дамыту және байыту үшін, алған сапалы білімі мен тәрбиесін пайдалана отырып, нәтижелі еңбек етеді.

Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты

Тұлғаға бағытталған білім – білім беруді жаңартудың басты бағыты
Бүгінгі күні жеке тұлғаны дамытуға бағдарланған, ізгілікті, шынайы демократиялық нышандағы бүкіл адамзаттық құндылықтарды алға шығаратын білім беру жүйесін қалыптастыруда ірі-ірі қадам жасалынуда. Есімі баршамызға белгілі «аққан жұлдыз» атанған Ш.Уәлиханов «Халықтың кемеліне келіп өркендеуі үшін ең алдымен азаттық пен білім қажет» деген болатын. Қазір біз азаттық алған, Тәуелсіздігімізге 20 жыл толған егемен елміз.

"Менің мамандығым" (студенттермен кездесу кеші)

Аты-жөні: Өтегенова Набия Төлегенқызы
Туған жылы: 12.01.1985 ж.
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
Мектебі: БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Білімі: Жоғары
Еңбек өтілі: 7 жыл

«Менің мамандығым» атты студенттемен кездесу кеші.

Кешке қатысушы көрермендер:
- 9-11-сынып оқушылары
- Студенттер
- Ұстаздар

Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас психологиясы және оның тәлім-тәрбиелік маңызы

Салауатқызы Айдана
3 - курс студенті
Мұғалім мен оқушылар арасындағы қарым-қатынас психологиясы және оның тәлім-тәрбиелік маңызы

Жасөспірімдер мен ұстаздар арасындағы өзара қарым-қатынас жасау мәселесі-психология ғылымындағы және тәлім-тәрбие ісіндегі әрі маңызды, әрі күрделі проблемалардың қатарына жатады. Бұл салада жүргізілген бірсыпыра зерттеулер мен осы бағытта жинақталған тәжірибелердің нәтижелері жасөспірімдер мен ұстаздар, оқушылар мен тәлімгерлер арасындағы қарым-қатынас орнатуда айтарлықтай ерекшеліктер мен сипаттар түрліше түсініктер бар екендігін көрсетті. Міне, мұндай мәселедегі елеулі жәйттің бірі-мұғалім мен шәкірттер арасындағы қарым-қатынас жасауда әрқилы қиыншылықтардың үнемі кездесіп отыратындығы.

"Сыйынар ем Ана деген тәңірге" (8 наурыз сценариі)

Сыйынар ем Ана деген тәңірге (8 наурыз!)
Мақсаты: Ана жайлы тамаша сөздер, өлеңдер, әндер арқылы ардагер, ұстаз-аналар мен аруларды мерекемен құттықтау, оқушыларды мейірімділікке, ұстамдылыққа тәрбиелеу, ұстазға ата-анаға деген құрмет сыйын арттыру, ана еңбегін қадірлей білуге үйрету.
Көрнекілігі: аналар жайлы нақыл сөздер,мақал-мәтелдер.

Менің, ұстаздық - асыл мұратым!

Шымкент қаласы,
№50 А.Байтұрсынов атындағы мектеп-гимназиясы
6 б сынып жетекшісі Изетова Ханым

Қазір, қоғам болып нақты іске кірісетін уақыт келді. Әсіресе, мектеп ұжымдары мен сынып жетекшілерінің атқаратын ісі мен көтеретін жүгі жеңіл емес. Мектеп жасындағы балалармен тікелей қарым-қатынаста болатын сынып жетекші – оқушылардың әр бір жарық күнінің жарты бөлігіндегі іс-әрекетінің куәгері, бақылаушысы және баланың рухани дүниесінің бағытын бағамдаушы ерекше тұлға. Сынып жетекші жұмысының жауаптылығын күшейтетін тағы бір қыры, ол - сынып оқушылары мен сыныпқа сабақ беретін пән мұғалімдерінің және мектеп пен ата-аналардың арасындағы дәнекер. Мектепте бала тәрбиесіндегі нақты іс-әрекет етуші - сынып жетекші болса, отбасыда бала мінез-құлқының іргетасын қалайтын ата-ана. Ата-ана мен сынып жетекші мүдделес екендіктерін бір сәт те естен шығармауы тиіс. Екі жақ ынтымақтаса отырып әрекет етуі -міндет. Сынып жетекші баламен де, ата-анамен де рухани-ағартушылық және педагогика-психологиялық жұмыстар жүргізуге мәжбүр.

ҚАЗАҚТЫҢ ДӘСТҮРЛІ ОЮ – ӨРНЕКТЕРІ

Қазақ халқының ескі заман дәуірінен сөнбес мұра болып, ұрпақтан ұрпаққа, әкеден балаға сабақтасып, ұзақ жылдар өзіндік тарихымен елімізді бүкіл әлемге мәдени қол өнерімен танытып келген «далалық өркениеттің» алтын бесігі Ұлы Дала кеңістігінде қалыптасқан. Қазақ халқы мол байлығымен республика жерінде ескіден қалыптасқан көне мәдениеттің тікелей мұрагері және сол дәстүрді, салтты өркендетуші, ары қарай жаңғыртып, байытушы. Көне дәуірден қазіргі заманға дейінгі қоңыр адамзат мәдениетінің дамуын қарастыратын болсақ, мәдениеттер арасындағы қарым-қатынастың, сұхбаттың үзілмей келе жатқанын көреміз. Белгілі ғалым Л.Н.Гумилев көшпелілер жайында былай дейді: «Біздің дәуірге дейінгі I ғасырдағы көшпенділер мәдениеті ерекше дараланды. Оның үстіне ХҮIII-ХIХ ғ.ғ. көшпелілер мәдениетінен көп жоғары болған.

«Қазақстан – менің болашағым» фестиваль түріндегі үшінші кезеңдегі жазғы сауықтыру лагерінің жабылуы.

Қарағанды қаласы №23 ЖББО мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі:
Лапиева Гулайым Қаппаровна

Тақырыбы: «Қазақстан – менің болашағым» фестиваль түріндегі үшінші кезеңдегі жазғы сауықтыру лагерінің жабылуы.
Мақсаты:
1) Лагерь сөзінің мағынасын ашу. Отан, Қазақстан, туған жер, ел туралы түсініктерін қалыптастыру.Балалық шақтың ең қызықты күндерін есте сақтау
2) Ой-өрісін, шығармашылық есте сақтау қабілеттерін арттыру.
3) Сыйластыққа, ізгілікке, Отанын сүюге, елін, жерін қорғауға, табиғатты аялауға тәрбиелеу.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×