Қазіргі заман талабы оқыту үрдісінде жаңа - әдіс тәсілдерді қолдануды талап етеді. Оқушылардың математикадан терең білімді болуы - өз білімін үнемі жетілдіріп, оқушылармен жұмыста деңгейлеп оқыту технологиясын жете меңгерген ұстазға тікелей байланысты.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер мен теңдеулер жүйесі тақырыбы бойынша алған білімдерін жинақтау, есептер шығару. Шығармашылық жұмыс істеуге, тез ойлауға, өз жетістігін бағалай білуге дағдыландыру, ойлау, танымдық қабілеттерін, логикалық сауаттылығын, өз бетімен жұмыс істей білу дағдыларын дамыту.
y=ax ²+bx+c функциясының графигін ұғындыру, координаталық түзуде оң сандар мен теріс сандардың кескінделуін көрсету. Өз бетімен қорытынды шығарып, ойларын ашық айту және ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, байқағыштық, тапқырлық қабілеттерін дамыту.
Қысқаша көбейту формулаларын есеп шығаруда пайдалана білу, тақырыпты оқушы санасына бекіту. Оқушыларды алғырлыққа, шапшаңдыққа, тапқырлыққа үйрету, білімге деген қызығушылығын арттыру.
Мақсаты: 1. Математикалық - логикалық есептерді шығара білуге үйрету; 2. Математикаға деген қызығушылықтарын арттыру. Көрнекілігі: Үшбұрыштар, төртбұрыштар сызылған плакаттар, сандар, есептер жазылған дидактикалық материалдар, т. б.