Сайтқа кіру Тіркелу

Өмірбаян, өтініш түрлері.

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Әйтеке би кентіндегі
№266 мектеп лицейдің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі
Утеулиева Сағыныш Мұхитқызы

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға өмірбаян мен өтініш түрлері туралы түсінік беру.

Сабақтың міндеттері:
1) Білімділік: Өмірбаян, өтініш құрылымдары туралы, қоғамдағы алатын орны туралы мәлімет беру.
2) Дамытушылық: Шығармашылық, сауаттылық және іскерлік қабілеттерін дамыту.
3) Тәрбиелік: Құжат үлгілерін толтыруда ұқыптылыққа, тиянақтылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері: түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, өзіндік, көрнекілік
Сабақтың көрнекілігі: құжат үлгілері, үлестірмелі қағаздар, интерактивті тақта

Қазақ тілі – қазақ халқының ана тілі

Қызылорда облысы,Қазалы ауданы,Әйтеке би кенті
№266 мектеп - лицейдің қазақ тілі мен әдебиетінің мұғалімі
Утеулиева Сағыныш Мұхитқызы

Мақсаты
Оқушылардың білім деңгейін көтеру.Ана тілі – қазақ тілінің мәртебесін көтеруге ұмтылдыру. Мемлекеттік тіл – қазақ тілінің қоғамдағы алатын орны, қолданысы мен бүгінгі жай-күйі туралы мәлімет бере отырып, грамматикалық сауаттылықтарын шыңдау, жеке тұлғаның ой - қабілетіне әсер ету арқылы оқушыларды өздігінен жұмысқа баулу, сөйлеу шеберліктерін, тіл байлықтарын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды білімділікке, ойлылыққа жетектеу, туған тілін сүюге, қадірлеуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Сабақтың әдісі: Баяндау, ой шақыру, топтық, түсіндірмелі,
Сабақтың типі: Жаңа материалды меңгерту
Көрнекілігі: Нақыл сөздер, кітап, сурет
Техникалық құрал: Интерактивті тақта

Людвиг ван Бетховен

Людвиг ван Бетховен

Өзбекстан, Қарақалпақстан Республикасы
Мойнақ ауданы, Достық ауылы
Абай атындағы №18 орта мектебінің
өлең пәні оқытушысы
Ұлыхпанов Максим

Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі.
II. Жаңа сабақ.
Л. В. Бетховен шығармаларының ерекшеліктері.
(фото-слайд арқылы көрсету).
Мұғалімнің сөзі арқылы жаңа материалды түсіндіру.
Немістің ұлы компазиторы Людвиг Ван Бетховен 1770 жылы 16 желтоқсанда Рейн өзенінің жағасындағы Бонн қаласында әншінің семьясында дүниеге келген. Болашақ композитор жас уақытынан-ақ материалдық мұқтаждықта өсті. Жас кезінен скрипкамен, фортопьяно және органда ойнады. Ал, 1792 жылы Венаға келді. Бұнда атақты пианист-импровизатор деген атақ алды. Венада 2 симфония, 6 квартет, 7 фортопьяноға соната және көптеген шығармалар жазады. Осы уақытында творчествосының өрлеген тұсында композитор құлағынан айрылады. 1804 жылы үшінші «Ш Геройкалық», 1805 жылы «Фиделио» атты жалғыз операсын жазады.

Еңбекке баулу

Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Қазбекова Әсия Айдарханқызы

Урок трудового обучения в 1 классе
Тема: Лепка из пластилина овощей и фруктов.

Жизнь диких животных зимой

Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Қазбекова Әсия Айдарханқызы

Урок познания мира в 1 классе
Тема: Жизнь диких животных зимой.
Цели:
-дать понятие о жизни животных в зимнее время, показать стремление людей помогать животным зимой,
- рассмотреть приспособление животных к зимним условиям,
-прививать любовь к природе, братьям нашим меньшим.

Наурыз өлеңдер, салт өлеңдер

Наурыз мейрамы — өте ерте заманнан бері халықтар тойлап келе жатқан тұрмыстық мереке. Ол парсымыз «Нау-рыз» жаңа күн деген сөзінен шыққан. Бұл жөнінде халқымыздың кемеңгер ұлдары Абай, Шәкәрім, Мұхтар Әуезов, Ахмет Байтұрсынов біршама деректер жинаған.

Әдебиетте өнердің бір саласы

Қазақ әдебиеті сабағына арналған, әдебиет пәніне деген қызығушылықтарын ояту үшін бірінші күннен әдеиетпен жақсылап таныстыру керек деп ойлаймын.

Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское орта мектебі
қазақ тілі мен қазақ әдебиеті мұғалімі
Рияпова Толқын Алпысбайқызы

1-тоқсан 1-сабақ
Сабақтың тақырыбы: Әдебиетте өнердің бір саласы және оқу пәні ретіндегі сипаты
Мақсаты:1. Оқушыларды әдебиет әлімемен таныстыру, осы уақытқа дейін «Ана тілі» оқулығымен таныс екендіктерін естеріне түсіру ; сөз өнерi-әдебиет пәнiмен, әдебиеттiң құдiретiн, оның адам баласы жаратылғаннан берi бiрге жасасып келе жатқандығын, мәңгiлiк жаңарып, жасарып отыратындығын таныту, ауыз әдебиетiнiң ерекшелiгi, ұлттық сипаты, түрлерi туралы, ақын-жазушылардың өмірбаяндарынан қысқаша болса да мағлұмат алатындықтарын, көркемдегіш құралдар арқылы сөз өнерінің қыр-сырын тануға шақыру; оқушыға жаңа бiлiм беру;
2.оқушылардың көркем әдебиеттi оқуға деген ынтасы мен ықыласын арттыру, ауызекi сөйлеу дағдыларын, сөздiк қорын, логикалық ойлау, дұрыс сөйлеу дағдыларын дамыту;

Сөз жасам

Бұл сабақ 5 сыныпқа арналған. Сөз жасам арқылы балалардың сөздің түбірін оңай ажарата алуға үйретеді.

Солтүстік Қазақстан облысы
Қызылжар ауданы
Шаховское селосы
Қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі:
Рияпова Толқын Алпысбайқызы

Сабақтың тақырыбы: Сөзжасамнан өткенді қайталау
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: оқушылардың сөзжасам тарауынан алған білімдерін пысықтап, теориялық білімдерін практика жүзінде қолдану, ауызша, жазбаша талдау жұмыстарын жүргізе отырып, білімдерін бекіту.
Дамытушылық: оқушылардың сын тұрғысынан ойлауын дамытып, ой шақыра білуге, жеке жұптасып, шағын топта жұмыс істеуге дағдыландыру, шығармашылық қабілетін, ойлау қабілетін, қиялдарын дамыту, ой қорытып, нақты шешім жасауға үйретіп, өздеріне сенімдерін арттыру;
Тәрбиелік: оқушыларды ізденімпаздыққа, өз ойын айта білуге, сауатты жазуға, ұқыптылыққа баулу, топпен жұмыс жасап, бірін-бірі тыңдай білуге үйрету, сөйлеу мәдениетін қалыптастыру;

Ағартушы ұстаз жазушы, этнограф

Қарағанды облысы шет ауданы
Ы.Алтынсарин атындағы мектеп - гимназиясы
Қазақ тілі және әдебиет мұғалімі
Камалова Толқын Нұрмұхамедқызы

Сабақтың тақырыбы: Ағартушы ұстаз, жазушы, этнограф

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды Ы. Алтынсариннің шығармашылығымен таныстыра отырып, өлеңдерінің мазмұнын ашу.
Міндеті:
1.Білімділік: Оқушыларды Ы.Алтынсариннің өмірі мен шығармашылығымен таныстыра отырып,өлеңдеріне тоқталу,мағынасын ашу.
2. Дамытушылық: Оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыту, ойын ашық айта білуге және өз пікірін қорғай білу қабілеттерін қалыптастыру.
3. Тәрбиелік:Оқушылардың білімге деген сүйіспеншіліктерін арттыру, адалдыққа, еңбексүйгіштікке, табиғатты қорғай білулеріне ықпал ету.

Показательная и логарифмическая функция

Лаура Избасар, учитель математики школа – лицей №266
Кызылординская область,
Казалинский район,
Кент Әйтеке би

Глава ІІІ. Показательная и логарифмическая функции.
Уроки № 2-3

Диалогическая часть. Закрепление материала. Индивидуально-групповая работа.
1. Организационный момент.
2. Ознакомление с технологической картой темы и «Показательная и логарифмическая функция»
Технологическая карта
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×