Сайтқа кіру Тіркелу

Тәрбиешілерге кеңес

Қызылорда облысы
Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
№ 7 «Балдырған» балалар бақшасының әдіскері
Қалжанова Рахима Сыдыққызы

Мектеп жасына дейінгі балалармен психодиагностикалық жұмыстарының негізгі принциптері.

«Баланы жан-жақты етіп тәрбиелеу үшін оны жан-жақты білу керек» деген белгілі педагог Г.Д.Ушинский көрегендігін басшылыққа ала отырып, педагогикалық үрдісті психологиялық қызметпен ұштастыра жүргізе отырып осы бағытта біршама жұмыстар атқарды. Нақты фактімен келтірер болсақ: мектеп жасына дейінгі балаларының процестерін даму деңгейін анықтау мақсатында отандық психолог Р.С.Немовтың «Ғалымдық процестердің дамуы» методикаларын қолданып, психодиагностикалық зерттеу жұмыстары жүргізілді. Психодиагностикалық зерттеу жұмысынынң өзектілігі балалардың қабылдау, ойлау,сөйлеу, есте сақтау, қиял, зейін әрекеттерінің даму дәрежесінің қай деңгейде екендігі жөнінде қажетті деректер берді. Баланы диагностикалық тексеру алдында онымен алғашқы байланысты орнату үшін, кез-келген тақырыпқа диагностикалық сұхбат жүргізу қажет.

Д. Әбілев. Туған тілім

Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна

Сабақтың тақырыбы: Д. Әбілев. Туған тілім
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға СТО әдістері арқылы өлеңнің мазмұнын ашу.
Сабақтың міндеттері:
1. Мәнерлеп, түсініп оқу дағдысын қалыптастыру.
2. Сөздік қорын молайту, еркін өз пікірін ашық, еркін айта алатын тұлға дамыту.
3. Ұжыммен жұмыс жасай отырып, өзгенің пікірін құрметтеуге, тапқырлыққа тәрбиелеу.

Қазақтың қолөнері. Тоқыма өнері

ШҚО, Үржар ауданы, Үржар ауылы
Крупская атындағы орта мектеп-балабақшасының технология пәнінің мұғалімі
Ғылыми жетекшісі: Саябаева Гүлғайша Жакеновна
Баяндамашы: Құрманалиева Айгерім 9”А”сынып оқушысы.

Зерттеудің мақсаты:
Халқымыздың ұмытылып бара жатқан мәдени мұрасы – тоқыма өнерін жаңғырту және халқымыздың ежелден келе жатқан көне де, ізгі дәстүрі арқылы қазіргі заманымызға лайықты сапа түр беріп сәндік қолөнерді дамыту.

Мини-проект "Игра как вид деятельности на уроке русского языка"

Игра – самый древний способ передачи знаний от поколения к поколению. Девочки играют в куклы, чтобы подготовиться к роли жены и матери, мальчики – в машинки, чтобы стать главным автолюбителем в семье. И только школьные учителя предпочитают игре с учениками серьезную дидактику.

Грамматическая тема: Имя прилагательное как часть речи Лексическая тема: Что такое искусство?

Оспанова Гульнар Ашмухановна
учитель русского языка и литературы
средней школы № 10 города Жезказгана
Карагандинской области

Класс: 5
Грамматическая тема: Обобщение и систематизация изученного по теме: «Глагол».
Лексическая тема: Друг детства.
Цель: закрепить и обобщить полученные знания по теме: «Глагол».
Задачи:
Образовательные: знать определение глагола, неопределённой формы глагола; уметь определять время, лицо, число глагола;
Развивающие: самостоятельное и творческое мышление; художественное, образное воображение; эстетический и языковой вкус; культуру речи;
Воспитательные: чувство солидарности и дух соревнования, интерес к предмету;
Социализирующие: применять полученные знания в повседневной жизни.

Внеклассное мероприятие "Памяти юных героев посвящается" 5 кл

Оспанова Гульнар Ашмухановна
учитель русского языка и литературы
средней школы № 10 города Жезказган
Карагандинской области

Тема: "Памяти юных героев посвящается"

Эпиграф к уроку:
Вспомним всех поименно,
Горем вспомним своим…
Это нужно – не мертвым!
Это надо живым!
Роберт Рождественский.

Сыбайлас және вертикаль бұрыштар

Ақтөбе облысы, Мұғалжар ауданы,
Ембі қаласы №2 орта мектеп
Успанова Ақмарал Қуанышбайқызы

Бұрыштар туралы білімдерін кеңейтіп, сыбайлас бұрыштар және вертикаль бұрыштар ұғымдарымен таныстырып, олардың қасиеттерін меңгерту; оларды қолданып, есептер шығаруды үйрету.

Сыныбы: 7 «а»
Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру сабағы

Сабақтың типі: Аралас сабақ
Мақсаты:
1. Білімділік: Бұрыштар туралы білімдерін кеңейтіп, сыбайлас бұрыштар және вертикаль бұрыштар ұғымдарымен таныстырып, олардың қасиеттерін меңгерту; оларды қолданып, есептер шығаруды үйрету;
2. Тәрбиелік: Сауатты сызба жасауға, қорытынды шығара білуге, ой реттілігіне баулу.
3. Дамытушылық: Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.

«АҚША ЕЛІ» Ертегілер әлеміне саяхат

ШҚО, Үржар ауданы, Үржар ауылы
Крупская атындағы орта мектеп-балабақшасының
технология пәнінің мұғалімі
Саябаева Гүлғайша Жакеновна

«АҚША ЕЛІ»
Ертегілер әлеміне саяхат

Сабақтың мақсаты: «Ақша елі» ертегілер әлеміне саяхат жасап, ақшаның шығу тарихымен, қызмет түрлерімен таныстыру. Оқушыларға қызықты экономикалық есептер арқылы кәсіптік бағдар беру. Оқушыларды іскерлікке, жауапкершілікке, тапқырлыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы, әңгімелеу.
Пәнаралық байланыс: әдебиет, математика, тарих, сурет, музыка.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, слайд, оқушыларды бағалау ертегі тиындары, қобдиша, сиқырлы таяқша, сұрақ жазылған карточкалар, суреттер, ақша түрлері.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×