Х дыбысы мен әрпімен тереңірек танысып, х әрпі бар сөздерді дұрыс оқып, сауатты жаза білуге үйренеді, мәтінді оқи отырып кітапхана туралы түсініктерін кеңейтеді.
Оқушыларды және мәтіндік процессор құралдары арқылы оларды құрудың ережелерімен таныстыру. Сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін арттыру, топтық жұппен баулу.
Қазіргі күнге дейін денсаулық деген түсініктің біркелкі алынған дәлелді анықтамасы болмағандықтан, адамдардың денсаулығына дұрыс баға беру біршама қиындық туғызады.
Түбiр мен қосымшаның жазылу заңдылықтарын білу. Түбiр сөзден қосымшаны айыра отырып, байланыстырып, жүйелі сөйлеу дағдыларын, шығармашылық қиялын дамыту.
Жоспарлау ҚР БҒМ жалпыға міндетті мемлекеттік стандарты және «2014 - 2015 оқу жылында Қазақстан Республикасының жалпы орта білім беру ұйымдарында ғылым негіздерін оқыту ерекшеліктері туралы» әдістемелік нұсқау хат талаптары, 2013 жылғы оқу бағдарламасы негізінде, сонымен қатар жалпы білім беретін мектептің 9 - сыныпқа арналған оқулығы бойынша жасалды.