Балалардың тілін дамыту, сурет мазмұны бойынша шағын әңгіме құрастыруға, жапсыруды түрлі тәсілмен орындауға үйрету. Пәндер арасындағы өзара байланысты ұйымдастыру арқылы сөйлеу мәдениеті мен ой - өрісін, дүниетанымын жетілдіру.
Слайдтағы суреттер бойынша ертегілерді еске түсіріп, тұзды қамырдан бауырсақтың қалай жасалатынын түсіндіру. Мүсіндеу әдіс - тәсілдерін пайдалану арқылы алақан арасына салып дөңгелектеу. Қолдың, алақанның ұсақ саусақ бұлшық еттерін жетілдіру.
Саусақ қимылын дамыту, көзбен мөлшерлеуді дамыту, сенсорлық тәрбие жұмысын қалыптастыру, таным қабілеттері мен қызығушылығын арттыру, қызыл және сары түстерді ажырата білуге үйрету.
Мектепке дейінгі ұйымдарда бала тілін дамыту, шығармашылық белсенділігін артыру, сонымен қоса денсаулығын шынықтыра отырып нығайту және сауықтыру жұмыстарын жүйелі өткізу басты міндет болып саналады.
Би - саз ырғағымен түрлі қозғалыстар жасап орындалатын, көңіл күйге негізделе көрсетілетін көне өнер түрі, адамның ішкі жан дүниесін байытып, жанын тазартатын құдіретті өнер.
Ғарышкерлер күні туралы түсінік беру, әр түрлі тапсырмалар бере отырып жыл бойына алған білімдерін қорытындылау; Сөздерді қазақ және ағылшын тілінде айтқызу арқылы балалардың тілін дамыту, сөздік қорын пысықтап, зейінін арттыру;
Бүгінгі таңда мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының тәрбие мен оқыту бағыттарын қоғам сұраныстарына сәйкес құру көкейкесті мәселелердің бірі болып отыр.
Тіл кемістігі дегеніміз сөйлеу қабілетінің психофизиологиялық механизмінің бұзылу салдарынан сөйлеушінің сөйлеу тілінің қоршаған ортаға тән мөлшерден ауытқуын айтады.
Қоғамдық өмір құбылыстарымен байланысты адамгершілік қағидаларын, түсініктерін, өзін - өзі ұстау мәдени дағдыларын қалыптастыру. Баланың ұжымда, балабақшада, қоғамда қазіргі өзгермелі дүниеге бірдей бейімделуге үйрету, сыйластыққа тәрбиелеу.