Сайтқа кіру Тіркелу

Қазақ даласындағы ән-күй өнері

Сабақтың тақырыбы: Қазақ даласындағы ән - күй өнері
Мұғалімнің аты - жөні: Абдуллаев Дулат Байдуллаевич
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Қазақ даласындағы ән - күй өнері, күй өнерінің мағынасы жайында біледі.
Сабақтан күтілетін нәтиже:
1 - деңгей (білу, түсіну): Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Қазақтың музыкалық аспаптары, олардың түрлері жайында біледі, ажырата алады.
2 - деңгей
(қолдану, талдау):
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:
Қазақ даласындағы ән - күй өнері, күй өнерінің мағынасы, атақты күйшілер жайында мағлұмат алады.
3 - деңгей
(жинақтау, бағалау):
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады:
Дала әуендері, күй өнерінің мағынасы, атақты күйшілер Құрманғазы, Тәттімбет, Ықыластың өмірі, олардың күйлері жайында қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысады.
Тілдік мақсат: 1. Күй өнері - орындау мәнері, орындаушылық дәстүрімен және тақырыптарының әр түрлілігімен ерекшеленеді. Күйлер төкпе және шертпе күй болып екіге бөлінеді.
Ресурстар: АКТ, карта, атлас карта суреттер.
Пәнаралық байланыс: Музыка, жаратылыстану
Алдыңғы оқу: Дүниетану пәні
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ барысы және
жоспарланған уақыт
45 минут Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
3 минут І. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Оқушылар ақ тілектерін білдіріп, бір - біріне жақсы көңіл күй сыйлайды.
ІІ. Топқа бөлу. Суреттер арқылы. Қазақтың атақты күйшілері Құрманғазы, Тәттімбет, Дәулеткерей.
ІІІ. Оқушылардың сабаққа дайындығын бақылау.
Оқу - құрал, жабдықтарын тексеру.
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ
7 минут
1 - деңгей (білу, түсіну): «Кім жылдам» ойыны
1. Наурыз мейрамы қай күні тойланады?
а) 21 наурызда ә) 1 сәуірде б) 1 наурызда в) 22 наурызда
2. Наурызкөже қанша түрлі тағаммен жасалады??
а) 4 ә) 5 б) 7 в) 9
2 - деңгей
(қолдану, талдау):
Әңгіме құрастыр.
1. Үйлену той.
2. Наурыз мейрамы біздің ауылда қалай тойланады. 4
3 - деңгей
(жинақтау, бағалау):
«Кім тапқыр» ойыны
Сызбаны толтырыңдар.
1.................... 5....................
2.................... 6....................
3................... 7....................
4................... 8...................

Үй тапсырмасын бекіту ТЕСТ сұрақтары.
«Ұлыстың ұлы күні» деп қандай күнді атайды, неліктен деп ойлайсыңдар? 5
ЖАҢА САБАҚ
3 минут
5 минут «Күйлер мен аңыздар» Қорқыт ата жайында видеофильм көрсетемін.
«Қарап шығу» әдісі.
1. Музыка өнері.
2. Қазақтың ән өнерінің дамыған орны.
3. Төкпе, шертпе күйдің майталман шеберлері.

САБАҚТЫ БЕКІТУ
17 минут
1 - деңгей (білу, түсіну):
«Кім тапқыр» ойыны. Тест жұмыстары.
1. Төкпе күйдің майталман шебері:
а) Құрманғазы ә) Тәттімбет б) Қорқыт в) Майра
2. Шертпе күйдің майталман шебері:
а) Ықылас ә) Тәттімбет б) Қорқыт в) Майра
3. Аса көрнекті композитор:
а) Дәулеткерей ә) Тәттімбет б) Қорқыт в) Құрманғазы
4. Қобыз атасы кім саналады?
а) Тәттімбет ә) Қорқыт б) Құрманғазы в) Майра 3

2 - деңгей
(қолдану, талдау): Сызбаны толтырыңдар.

4
3 - деңгей
(жинақтау, бағалау): Өзін - өзі тексеруге арналған сұрақтар.
1. Қазақтың музыкалық аспаптарын ата.
(домбыра, сыбызғы, дауылпаз, асатаяқ, қобыз, жетіген, шаңқобыз, даңғырат. б.)
2. Домбыраның, қобыздың құрылысын суреттеп бер.
3. Құрманғазының шәкірттерін ата? (Атақты күйшілер Д. Нүрпейсова, Сүгірәлі, Шора) 5
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА
5 минут (5 - 7 минут)
1 - деңгей (білу, түсіну): Қазақтың ұлттық аспаптары жайында қосымша материалдар тауып оқып келеміз.
2 - деңгей
(қолдану, талдау): Өзін - өзі тексеруге арналған сұрақтарға жауап жазып келу.
3 - деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Қазақтың ән өнерпаздары, төкпе, шертпе күйдің майталман шеберлері жайында қосымша материалдар тауып, реферат ашып шығармашылықпен айналысу.
БАҒАЛАУ
3 минут (Ұлттық аспаптардың суреттерін беру арқылы бағалап отырамын)

КЕРІ БАЙЛАНЫС
2 минут (Оқушылардан кері байланыс алу әдіс - тәсілдерін жазу.)

Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс - әрекеттерді орындауда не тиімді болды?
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс - әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды?
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз?
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Қазақтың ұлттық мейрамдары

Қазақтың ұлттық мейрамдары

Сабақтан күтілетін нәтиже: 1 - деңгей (білу, түсіну): Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Қазақ халқының ұлттық салт - дәстүрлері жайында...
Архитектуралық ескерткіштер

Архитектуралық ескерткіштер

Сабақ негізделген оқу мақсаттары: Ежелгі дәуірлердегі, орта ғасырлардағы құрылыстар, сәулет ескерткіштері жайында біледі....
Қазақ хандары мен билері

Қазақ хандары мен билері

Қазақ мемлекетінің саяси өмірінде Қазақ хандары мен билерінің орны жайында қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысады....
Иран. Ауғанстан

Иран. Ауғанстан

Бірінші дүниежүзілік соғыстың соңындағы Иранның жағдайы, Ұлт азаттық қозғалыстың дамуы, Иранның 1921 - 1945 жылдардағы саяси - экономикалық даму...
Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық - саяси жағдайы

Қазақстанның 1920 - 1940 жылдардағы қоғамдық - саяси жағдайы

Шаруаларға қарсы және кулактар мен байларды жоюдағы сталиндік жазалау, «Алаш» партиясының мүшелері мен ұлттық интеллигенцияға қарсы саяси жазалау,...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×