Сабақ тақырыбы: §37. Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ауырлық күші әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым, сұйықтың ыдыс түбіне және қабырғаларына түсіретін қысымын есептеу туралы түсінік беру.
Дамытушылық: Оқушыларды ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: аралас
Сабақ әдісі: баяндау, сұрақ - жауап
Сабаққа қажетті құралдар: компьютер, слайдтар, электронды кітапша.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Оқушылардың үй тапсырмасын қалай меңгергендерін тексеру.
Сыныпты 4 топқа бөлу. «Физикалық құралдар» ойыны.(суреттер тарату)
1. Динамометр 2Термометр 3. мензурка 4. таразы.
«Мен саған, сен маған». Әр топ мүшелері бір - біріне үй жұмысын түсіндіріп сұрақ қояды. Өздері жасап әкелген құралдардың жұмыс істеу принципін түсіндіреді. (шрицтің басына шар байланған) Тәжірибе көрсету: ауа қалпағының ішіндегі ауаны сорып алып аздап үрленген шардың қалай үлкейетінін демонстрациялау. Үй тапсырмасына байланысты постер құру.
• Газ қысымы молекулаларының қозғалысы туралы ілім тұрғысында қалай түсіндіріледі?
• Газдың ыдыс қабырғаларына түсіретін қысымын қандай тәжірибелер арқылы көрсетуге болады?
• Газдың барлық бағытта бірдей қысым түсіретіні неден байқалады?
• Неліктен газдың қысымы сығылғанда артады, ал ұлғайғанда кемиді?
• Сығылған газдарды неге арнаулы баллондарда сақтайды?
ІІІ. Жаңа сабақ. Физминутка. «Мектеп гимнастикасы»
Сұйық қабаты неғұрлым төмен орналасса, ондағы ауырлық күші әрекетінен болатын қысым соғұрлым үлкен болады.
1 - кішкене қорапша, 2 - түтік, 3 - манометр
Сұйық ішіндегі қысым тереңдік артқан сайын ұлғаяды
Балалар, мына суреттерді қалай түсінесіңдер. Топ болып ойланыңдар да топтың бір мүшесі тұрып түсіндіреді.
Олай болса тақырыптың аты не екенін өздерің айтыңдар.«Сұйықтың ыдыс түбіне және қабырғаларына түсіретін қысымы».
Ендеше бүгінгі сабақтың мақсаты қандай екен. Оқушылар: бүгін біз сұйық өзі алып тұрған ыдыстың қабырғаларына, табанына қысым түсіретінін және оны белгілі бір формуламен өрнектеу керек екенін үйренеміз.
ІV. Қорытынды: алынған формуладан ауырлық күші әрекет еткен сұйықтың қысымы ыдыс табанының ауданына тәуелді болмайтын, тек қана сұйық бағанының биіктігіне және оның тығыздығына байланысты болатыны шығады.(Оқушылар өздері жасап әкелген бүйірінде тесіктері бар пластмасса бөтелкелермен тәжірибе жасап көрсетеді.)
V. Сабақты бекіту: «Ой – толғаныс» кезеңі. Мен не білдім.
Слайд арқылы сурет көрсету.
Судың бірдей мөлшері әр түрлі ыдыстардың түбіне әртүрлі қысым түсіре алады. Бұл қысым сұйық бағанасының биіктігіне тәуелді болғандықтан, жіңішке ыдыстарда кең ыдыстарға қарағанда қысым көп болады. Осыдан, судың аз мөлшерімен өте үлкен қысым түсіруге болады.
VІ. Есептер шығару. Деңгейлік тапсырмалар беру.
17 - жаттығудың есептерін шығару.
VІІ. Топ басшылары баға қояды.
VІІІ. Үйге тапсырма: §37. (4 - 6 сұраққа жауап беру)
Ауырлық күшінің әрекетінен сұйықтар мен газдарда болатын қысым.
- Күміс
- 15 ақпан 2014
- 7950
- 0
- 0
Ілмек сөздер: физика, ауырлық күші, сұйықтар мен газдар
Ұқсас жаңалықтар:
Физикадан сабақ жоспарлар
Тақырыптар: 1. Атмосфералық қысым 2. Энергия. Потенциалдық және кинетикалық энергия...Қысым тарауы бойынша қайталау
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін тексеру және белсенділігін, қызығушылығын, оқуға ынтасын арттыру....Қысым
Павлодар облысы, Ертіс ауданы, Қызылжар ауылы, Қызылжар ЖОББ мектебінің физика және математика пәнінің мұғалімі Кембридж бағдарламасы бойынша III...Атмосфералық қысым
География 6 сынып Сабақтың тақырыбы: Атмосфералық қысым...Архимед күші
Сұйық тарапынан әрекет ететін күш қайдан пайда болады. Сұйыққа батырылған денеге әрекет ететін бұл ығыстырушы күштің шамасы дене мен сұйықтың қандай...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.