Сайтқа кіру Тіркелу

Адам аттарының мағыналары

Жобаның тақырыбы:
«Адам аттарының мағыналары» (оқушыларға)

Жоспар:
І. Кіріспе бөлім:
1. Антропонимика - ғылым саласы
2. Адам есімі неге байланысты қойылған?

ІІ. Негізгі бөлім:
1. Ырымға байланысты ат қою.
2. Қазақ халқының 15 салт - дәстүрге байланысты ат қоюы.
3. Адам атына планетаның ықпалы.
4. Есімдегі әріптердің мән - мағынасы.

ІІІ. Қорытынды бөлім:
1. Ат беруге шебер халық.
2. Өзгеге еліктеуден не ұтамыз?

1. Зерттеу міндеттері:
Адам аты туралы материалдар жинау;
Оны зерттеу;
Өз сыныбымның аттарын зерттеп, топтастыру;
Қазақ халқының ат қою ерекшелігін білу;
2. Зерттеудің мақсаты:
Есімдердің адам өміріне қандай ықпалы бар екенін айқындау;
3. Зерттеу өзектілігі:
Адам есімдерін қоярда сақтықпен қарап, жауапкершілікті сезіну – абзал.

Антропонимдер - кісі аттарын, фамилияларын, лақап аттарын және бүркеншік есімдерді зерттейтін тіл білімінің саласы. Кісі есімдерінің жалпы жиынтығын антропонимия десе, оларды зерттейтін ғылым саласы антропонимика деп аталады.
Балаларға бүгінгі жарқын өмір, бақытты дәуір талабына сай жарасты да лайықты есім қою халық діттеп отырған мүдделі де маңызды мәселенің бірі болып саналады. Ата - ана дүниеге келген перзентке мағынасы айқын, әдемі де, айшықты сұлу есім беруді қалайды, бірақ олар қай атты таңдауда, одан кейін оны жазуда қиналысқа ұшырап отырады. Қазіргі қазақ есімдері сан жағынан көп те мол болумен қатар, құрамы мен құрылысы жағынан да әр алуан өзінше бөлек дәстүрлі қазақ есімдері де көп кездеседі. Антропонимдер тілдегі сөздік құрамның бір бөлігі болып саналады. Ол өз арнасын жалпы халық тілі қорынан алады да тіліміздің ішкі заңына сәйкес дамиды. Сөйтіп ол тілдегі сөздердің барлық салаларынан жасалады.
Қазақ есімдерінің басым тобы халқымыздың өткен замандардан бастап күні бүгінге дейін мәдени - тарихи өмір бейнесін анық көрсетеді.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Нағыз қазақ, қазақ емес. Нағыз қазақ – домбыра!

Нағыз қазақ, қазақ емес. Нағыз қазақ – домбыра!

Жезқазған қаласы, «№21 Жалпы білім беретін орта мектебі» КММ Ғылыми - зерттеу жұмысымен айналысушы: 1«В» сынып оқушысы Әшір Балжан Жамбылқызы Ғылыми...
Ою - өрнектің тарихын зерттеп білу

Ою - өрнектің тарихын зерттеп білу

“№21 Жалпы білім беретін орта мектебі” КММ Ғылыми - зерттеу жұмысымен айналысушы: 1 “В” сынып оқушысы Наурызбаева Айгерім Ғылыми – зерттеу жұмысының...
3 санының құпиясы

3 санының құпиясы

Павлодар облысы, Павлодар ауданы, Мичурин орта жалпы білім беру мектебінің 2 «а» сынып оқушысы Ибрайханов Тамерлан Жетекшісі: бастауыш сынып мұғалімі...
Зат есім

Зат есім

Зат есімнің сұрағы, лексика – грамматикалық мағыналары, ұғымдары, құрамы мен құрылысы, түрленуі туралы теориялық білімдерін арттыру. Тәрбиелік:...
Ілияс Есенберлиннің «Көшпенділер» романындағы фразеологизмдер

Ілияс Есенберлиннің «Көшпенділер» романындағы фразеологизмдер

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы, «№5 жалпы орта білім беру мектебі» Жоба авторы: Жұбатханова Камшат 10 - сынып оқушысы Жоба тақырыбы: Ілияс...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×