Сабақтың мақсаты: Білімдерін тиянақтау, толықтыру, бекіту ауызша есептеу, есте сақтау логикалық ойлау қабілеттерін дамыту. Тез ойлай білуге, шапшаңдыққа өз бетімен жұмыс істеуге, топпен жұмыс істей білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: топтық жұмыс
Көрнекіліктер: лото, карточкалар
Әдіс - тәсілдер: жарыс
Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру. Мұғалім «Сәлемдесу» тренингін өткізеді. Шеңберге тұрып, бір - бірімізге қарап жымиып, ым - ишара арқылы амандасамыз. Мысалы: Мен қолымды бұлғаймын немесе жай ғана жымиып күлемін, қол алысып амандасуға да болады. Әр қатысушының өзіндік сәлемдесу ерекшелігі болуы керек.
Оқушыларды 3 топқа бөлемін.
Сабақ 5 бөлімнен тұрады.
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
2. Семантикалық карта (тест тапсырмасы)
3. «Балық аулау» ойыны
4. Жорға
5. Лото
1. Бәйге (сұрақ - жауап)
Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып карточканы жалғастырып беріңдер, қай топ көп балл жинайды (1 дұрыс жауапқа 1 балл)
m2 - n2 (2a - 3b) 2 x + 56a + 49
y2 – 16 (4a - 3) 2 4a2 + 4a + 1
a12 – 36 (3x - 5) 2 a2 + 8a + 16
2. Семантикалық карта тест тапсырмасы.
№ 2 960 400
4 100
1
2
3 532 - 432
4 1052 - 210•85+852
5
6 1012 - 202•91+912
7 612 - 122•51+512
3. «Балық аулау» әр топ балықтарды аулай отырып артында берілген есептерді шығарады, тапсырмалар төмендегідей болады.
I деңгейдегі қызыл балық II деңгейдегі жасыл балық III деңгейдегі сары балық
(3xy2 - (4y - 3) 3 (x - b) 3
( 8y - 9) 2 (b - d) 2
a3 + 9a2b+27ab2+27b3 (a - d) 2
p3 - 3p2c + 3pc2 - c3
8x3 - 12x2y+6xy2 - y3 (x - 7) 2
4. Жорға. Кім жылдам?
(3m - ….)(3m + ….)=9m2 - 4n2
144a2 – 4b2=(12a - ….)(….+….)
25m2+…+64n2 =(….+…) 2
100 - 60y +…=(….-….) 2
…+96x2y+36y2=(…+…) 2
=….- 84х4у3 +….
=…- 3х2у+3ху2 -….
=27х6+…+…+…
=….- 12m2n+48mn2 -….
=125x6y3 - 150x5y4+….-….
=….+….+108m7n5+27m9n3
....- 144x2y+108xy2 -…=
5. Лото
25 - x2 x2 - 8x+16 (x+2y) 2
23•17 252 - 152 x2 - 49=0
(x2+4)(x2 - 4) a2 - 16 (5a - b) 2
Үй тапсырмасы. Формулаларды қайталау.№456 есепті шығару.
Қорытынды. Рефлексия.
жауап сұрақ иә жоқ
Сабаққа мен белсенді қатыстым
Өз жұмысыма қанағатпын
Сабақ қысқа болды
Менің көңіл күйім жақсы
Үй тапсырмасы қиын сияқты
Бағалау. Бағалау жетондар арқылы жүргізіледі. Оқушыларға қызыл, жасыл, сары түсті жетондар таратылады. Әр оқушы өзін жетон көтеру арқылы бағалайды, егер қызыл - «3», сары -«4», жасыл –«5»
Ақтөбе облысы Әйтеке би ауданы
Северный орта мектебінің
математика пәні мұғалімі:
Мамбетова Рабига Жолжановна
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.