№2 Көп таңбалы сандарды разрядтық қос
№3 Көп таңбалы сандарды оқу, жазу Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер
№4 Масса және оның өлшем бірліктері
Тақырыбы: Мың көлеміндегі сандар.
Мақсаты: көп таңбалы сандарды оқу, жазу, салыстыру, оқушының ақыл - ойының математикалық стилін, интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты сапаларын дамыту, меңгерген математикалық білімдерін өмірде қолдануға жан - жақты дайындауды жүзеге асыру.
Сабақ түрі: қайталау сабағы
Көрнекіліктер: кесте, қималы карточкалар,
Әдіс - тәсілдер: жұптық, топтық, өзіндік
Сабақ барысы
Ұйымдастыру кезеңі:
Ауызша есептеу
«Тізбекті жалғастыр» ойыны
....................
Жаңа тапсырмаларды қалыптастыру:
Сандар қандай түрлерге бөлінеді? (бір, екі, үш таңбалы)
- олай айтылу себебі неде?
Екі таңбалы сандарды ата, разрядтарын атап шық.: 25 - 2онд, 5бірл.
Кестемен жұмыс:
Қосуды амалын орында:
458 ---------- 786 ------- 903 ---------- 562
+364 ------ + 124 ------ + 97 --------- +258
Салыстыр:
49+14* 70 - 16
268+219 * 420+399
98+50*233 - 45
731+279 * 962 - 374
Жаңа білімді бекіту:
Қабырғаларының ұзындығы 4 см, 6 см тіктөртбұрыш сыз және оның периметрін, ауданын тап.
Ойын «Жапырақтарды жина»
545+3
324+6
320 - 4
528+2
148 - 6
335 - 5
807 - 7
191+9
104+5
5, 7, 2 цифрларын қатыстырып үш таңбалы сандар жаз.
Сандарды жүздік, ондық, бірліктер қосындысы түрінде жаз: 437, 564, 148, 809, 722.
Өзіндік жұмыс
Үйге тапсырма:
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.