Сайтқа кіру Тіркелу

Ондық бөлшектерді қосу және азайту

Ойын түрінде өткен сабақ
Сабақ - мұғалімнің ізденісінің нәтижесі.
Күнделікті сабақтағы бір сарындылық оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын жоғалтады. Сондықтан сабақты ыңғайына қарай түрлендіріп өткізсе, сабақтың мазмұнын аша түседі.
5 - сыныпта ондық бөлшектерді қосу, азайту күрделі тақырыптардың бірі болғандықтан, пысықтау сабағын ойын сабақ түрінде өткіздім.

Сабақтың тақырыбы: Ондық бөлшектерді қосу және азайту
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Оқушылардың ондық бөлшектердің тарауы бойынша білім дәрежесін анықтап, алған білімдерін тиянақтап, қорытындылау.
Дамытушылық: Ойлау қабілетін қарапайым ұғымдарын күрделіге қарай дамытуға бағыттау.
Тәрбиелік: Оқушыларды шапшаңдыққа, батыл шешімге келуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ойын – сабақ
Сабақтың барысы:
1 Ұйымдастыру бөлімі
2 Жалпы сыныппен жұмыс
Математикалық жаттығу ( ауызша есептер) Шаңғы жарысы, коньки жарысы, биатлон
3. Үйге тапсырма
4. Жалпы сыныппен жұмыс

«Қысқы олимпиада»
Әр бір спортымен мықты, күшті, сергек, батыл болуы керек. Бұл қасиеттерді дене шынықтыру арқылы қалыптастыруға болады.
І. Математикалық жаттығу.
Бастапқы қалып, аяқ иыққа тең. Дұрыс жауап - қолдарыңды алға созыңдар, қате болса қолдарыңды жоғары көтеріңдер.

0, 2 + 0, 4 = 0, 6
0, 3 + 0, 03 = 0, 06
0, 7 – 0, 05= 0, 03
1 – 0, 8 = 2
1 + 1, 07 = 2, 07
7, 8 - 7, 8 = 1

Қолдарыңызды белге қойыңдар.
Жауабы дұрыс болса – оңға бұрыласыңдар, қате болса – солға бұрыласыңдар.

4, 2 – 0, 2 = 4
3 + 1, 5 = 3, 5
10 – 2, 5 = 7, 5
14 + 3, 5 = 17, 5
4, 4 – 0, 4 = 3
5, 5 – 5, 5= 1

Жаттығу аяқталды, сіздер біршама серігіп қалдыңыздар, енді жарысымызды бастаймыз.
ІІ. Шаңғы жарысы.
Осы есепті шешіп сөзді оқыңдар
3, 7 + 1, 1 = ----------------2, 23 = н
7, 53 + 2, 46 =
2, 87 – 0, 64 = -------------4, 8 = к
68, 3 – 23, 3 =--------------0 = г
10 – 5, 2 = ------------------9, 99 = о
0 + 0, 57= ------------------45 = ь
7, 8 – 7, 8 = ----------------0, 2 = е
0, 033 + 0, 167 = ---------0, 57 = и
ІІІ. Коньки жарысы
Кім жылдам?
Осы белгілер бойынша жауабын табу керек.

5, 4 + 4 =?
? – 3 =?
? + 4, 5 =?
? – 6 =?
? + 0, 5 =?
IV. Биатлон
Бұл жарыстың жеңімпазы болу үшін көп ұпай жинау керек. Мына мысалдарды кімде – кім жылдам әрі тез орындаса сол оқушының биатлоннан жинаған ұпайы болады.

7 + 3, 54 = 10, 54
6, 05 + 18 = 24, 05
9, 34 – 2, 5 =6, 84
52, 4 + 9, 7 = 62, 1
4, 93 – 3, 006 = 1, 584
76, 54 + 29, 2 = 105, 74
326 – 0, 92 = 325, 08

V. Сабақтың қорытындысы: Міне балалар біздер ойын сабақ арқылы өз білімімізді ортаға салып бірнеше жаттығулар орындадық. «Білімді мыңды жығар....» дегендей ойы озық, шапшаң оқушылар бар екенін көрсеттіңдер
VI. Бағалау
VII. Үйге тапсырма.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×