Сабақ мақсаты: Оқушылардың барлығы: бөлімдері бірдей бөлшектерді қосады және азайтады; Оқушылардың көпшілігі: бөлімдері әртүрлі бөлшектерді ортақ бөлімге келтіріп, қосуды және азайтуды орындайды;
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 9. 1. Мәтін мазмұны бойынша дайындалған сұрақтарға болжаммен жауап беру, түпнұсқамен салыстыру. 9. 2. 3. 1 мақала құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату;
Маусымның қосалқы атауы, жердің өту кезеңін меңзеген – отамалы. Күннің ең биік, түннің ең қысқа деңгейде болатын кезі – жазғы тоқырау, халық аузындағы күн ілінген күн – 22 маусымға тура келеді.
Рухани жетілу сатысындағы «толық адамның» материалдық даму сатысындағы «адамнан» бірнеше айырмашылығы бар. Әулиелер мен қарапайым адамдарды ажырату үшін және әркім өзінің рухани деңгейін көру үшін бұл айырмашылықтарды білу керек.
Бірде әділетті халифа Омар ибн әл - Хаттаб базарда жүрген сәтінде бір адамның: «Иә, Алла мені құлдарыңның ішіндегі "аздардың" қатарынан қыла гөр! Иә, Алла, мені сол "аздардың" қатырынан қыла гөр!»,- деп дұға тілеп отырғанын құлағы шалып қалады.
Ескендір дүниеден өтерінде уәзірлеріне: – Жер бетінде өлген адамның саны жоқ. Қияметте ат тұяғындай жерден жетпіс мың адам тіріледі. Мені адам аяғы баспаған, тірі жан көмілмеген жерге апарып жерлеңдер.
Əйелді қорлаған еркекті өмір өкінішсіз жібермейді. Өйткені əйел - өмірдің анасы, ал асыл перзент анасын ешкімге де қорлатпайды. Өйткені əйел - киелі халық. Оның киесі өзін қорлаған еркекті бір атпай кетпейді. Әзілхан Нұршайықов "Ақиқат пен аңыз"
Бәзғаламның әкесі Айқынбаймен бірге туысқан Қажыке молланың кенже ұлы Ергенбай оқытқан дін сабағына қанағат етпей, 1919 жылы үлкенірек ғұламадан дін оқуын оқымақ болып Дөрбілжін ауданына барады да, сұрастырып жүріп Мүсейінбай деген ұйғыр молланы тауып соған жалданады.
Адамды сырт келбетіне емес, саған деген қарым - қатынасына, адалдығына қарай сыйла. Жақсы қарым - қатынас өміріңіздің сапасының бірі. Сіз айналаңыздағы адамдармен жақсы қарым - қатынастасыз ба?