Мақсаты: Жалаң, жайылма сөздер туралы түсінік алу, сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрену.
Күтілетін нәтиже: А) Жалаң және жайылма сөйлемдерді ажырата алады.
В) Жалаң және жайылма сөйлемдерге талдау жасай алады.
С) Жалаң және жайылма сөйлемдерге талдау жасай отырып, нәтижесін тұжырымдай алады.
Сабақтың әдіс тәсілдері
Жаңа тәсілдер: түрткі сұрақ, кері бағыттау, сұрақ - жауап әдісі, топтық әңгіме, диалогтік оқыту, жоғары және төменгі деңгейлік сұрақтар;
Сыни тұрғыдан ойлау әдісі: «ВЕНН» диаграмасы
АКТ - ны қолдану: интербелсенді тақтамен жұмыс
Формативті бағалау: Ынталандыру мақсатында қолдау көрсету. «Смайлик», «Басбармақ», «Қолпаштау»
Суммативті бағалау: Критериалды бағалау, тест жұмысы
Кері байланыс: «Post - it».
Керекті жабдықтар Тірек - сызба, ресурстар, плакат, маркер, фломастер, интербелсенді тақта
Сабақ кезеңдері Мұғалім әрекеті Оқушы әрекеті
Кіріспе Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.
Психологиялық дайындық. «Есім - акроним» ойсергегі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жай сөйлем түрлері арқылы оқушыларды топқа бөлу.
Топтардың атауы:
І топ: «Жай сөйлем түрлері»
ІІ топ: «Жақты және жақсыз сөйлем»
ІІІ топ: «Жалаң және жайылма сөйлем»
2 минут
Өткен тақырыпты еске түсіріп, үй тапсырмасы сұралады, жаттығулар тексеріледі. 5 минут
Суммативті бағалау. «Басбармақ белгісі» Мұғаліммен амандасады, кезекші мәлімет береді.
Топқа бөлінеді.
Оқушылар үй тапсырмасындағы сұрақтарға жауап беріп отырады.
Тұсаукесер Сыни ойлауға дағдыландыру.
3 топ бір - біріне жуан - жіңішке сұрақтар қояды:
1. Жай сөйлемнің түрлерін атаңдар.
2. Жақты сөйлем деген не? Мысалмен дәлелде.
3. Екінші топ мүшелері бұл жауаппен келісе ме екен? 4. Жақты сөйлемнің жасалу жолы қандай? Дәлелде.
5. Жақсыз сөйлем деген не? Мысалмен дәлелде.
6. Жасалу жолы қандай?
7. Жақсыз сөйлемнің ерекшелігі неде?
10 мин. Қолпаштап отырады. Қай топ жылдам болса, сол топ жауап береді. Жауап бере алмаса, келесі топ жауап береді. Оқушылар сұрақтарға ереже арқылы, ойланып жауап береді.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.