Сайтқа кіру Тіркелу

Кітапхана

Сабақтың тақырыбы: Кітапхана.
Сабақтың мақсаты:
Білімдік: түрлі ойын элементтерін пайдалана отырып, жаңа сөздерді өмірде қолдана білуге үйрету.
Дамытушылық: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін терендете түсу, оқушыларға дұрыс оқуды, сұрақтарға жауап бере білуді үйрету.
Тәрбиелік: ауызекі тілде сөйлеуге дағдыландыру; кітапты сүюге, оны күтіп ұстауға баулу.
Сабақтың түрі: саяхат сабақ.
Сабақтың әдісі: сұрақ – жауап, ойын элементтерін пайдалану.
Сабақтың көрнекілігі. бейнетаспа, үнтаспа, компьютер, төл дыбыстар.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру: Амандасу: Түгендеу. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
2. Үй тапсырмасын сұрау, бағалау.
Сынып әдемі безендірілген. Тақтаның сол жағында компьютер, оң жағында теледидар, тақтада
«Кітап - қымбат дос» деген сөйлем жазалған. Балаларға арналған кітаптардан көрме жасалған.
- Балалар, бүгінгі біздің сабағымыз ерекше болмақ, оны өздерің де байқаған боларсыңдар.
Мына тақтаға қарайық, тақтадағы сөйлемді кім оқып, орыс тіліне аударады?
Спорт залы
-«Кітап – менің досың» - «Книга - твой друг» өте жақсы. Бүгін біз сабақта кітапханаға саяхатқа барамыз.
Кітапхана
Директордың бөлмесі
Информатика кабинеті
Орыс тілі кабинеті
- Кітапханаға барар алдында өзімізге бағыт таңдап алайық. компьютер мониторынан саяхат жоспары көрсетіледі.
- Осы бағытпен келісесіңдер ме?
- Иә, олай болса кітапханаға барайық.
- Міне, балалар орыс тілі кабинетіне келіп жеттік. Орыс тілі пінінің мұғалімі бізге мынадай сұрақтар дайындап қойыпты. Қане, балалар, сол тапсырманы орындап көрейік.
Осы кезде компьютер мониторынан мынадай тапсырма көрсетіледі.
- Мақалдағы көп нүктенің орнына тиісті сөзді қойып, оны қазақ, орыс тілінде айтыңдар.
А).... – кеме.
Білім теңіз.(мектеп,-- школа)
Ә)....- білім бұлағы.
Білім – өмір шырағы.(кітап - книга)
Б).... да біл,
Ойна да күл.(оқы – читай)
Балалар жауаптарын береді
- Ал, балалар, спорт залына да келіп қалдық, дене шынықтыру пәнінің мұғалімі мынадай тапсырма дайындап қойды: компьютер мониторынан мынадай сұрақтар шығады.
1. 2Қазақ халқының қандай ұлттық ойындарын білесіңдер?
- Бәйге, көкпар, қыз қуу, ханталапай, т. б.
- Ал енді өздерің айтқан «Бәйге» ойынын ойнап жіберейік.
- Енді кітаптарыңдағы жаңа сөздермен тагысайық. Жаңа сөздермен 2 минут ішінде қай топ көп сөйлем құраса, сол топ жеңімпаз атанады.
- Өте жақсы, балалар, міне кітапханағада келіп жеттік. Қане, балалар, «Кітапхана» деген сөзге 5 жол өлең арнап жіберейік.
К І Т А П Х А Н А
Үлкен, жарық (қандай?)
Оқиды, кітап алады(не істейді?)
Дайындалады.
Оқушылар өз өлеңін оқиды.
- Балалар мына мәтінді оқып, орыс тіліне аударайық.
Енді, балалар, кітапханашы Алуаның бізге қоятын мынадай сауалдары бар. Компьютер мониторынан мынадай сұрақ қойылады.
«Қандай қазақ ертегілерін білесіңдер?»
-«Алдар көсе мен бай», «Қожанасыр мен қу жауырын», т, б
- Жақсы, балалар, енді мына жердегі көрмеден үзіліс кезінде қазақ ертегілерімен толығырақ танысасыңдар.
- Енді, балалар саяхатымызды аяқтаймыз. Сыныпқа қайтамыз.
- Балалар, бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?
- Сабақта не үйрендік?, не істедік?
- Сабаққа бүгін бәрің атсалысып, белсенді қатыстыңдар,- деп балаларды берген жауаптарына қарай бағаладым.
Сабақты бекіту.
Қорытындылау.
Үйге тапсырма беру: мәтінді оқу, аудару, сөз жаттау.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×