(қорытынды сабақ, модульдік тех. бойынша слайдымен)
Білімдік мақсаты: оқушыларға көсемшелердің жасалу жолы бойынша алған білімдерін пысықтау.
Дамытушылық мақсаты: сөйлем талдау қабілетін, өткен тақырыптарды пысықтау;
Тәрбиелік мақсаты: оқушыларды жылдамдыққа, өз пікірін айтуға, өздігінше еңбектенуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: қайталау сабақ
Сабақтың әдісі: талдау, сұраққа жауап, өз пікірін айту
Сабақтың көрнекілігі: «Көсемше» тақырыбына арналған слайдтағы материалдар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі
2. Оқушыларды 4 топқа бөлу, әр топтан топ басшы сайлап өз тобындағы оқушыларды бағалау үшін бағалау парақшасын беру.
3. Оқушыларға берілетін әрбір тапсырма слайд және қағаз түрінде беріледі.
Слайд бойынша берілген сабақ жоспары көрсетілген
• 5 - сабақ
• Білім мен іскерлік дағдысын бекіту
• “Білім биржасы” (бекіту ойыны)
Қорытынды.
Білім биржасы
Әрбір тапсырмаға жазылған дайын дәптер берілген.
ІІІ деңгей
1. Көсемше дегеніміз не?
2. Көсемше мезгіл, мақсат, себеп, амалын білдіріп қандай сөз табында болады?
3. Көсемшеге жалғанбайтын жалғауларды атаңыз?
Дұрыс жауап
1. Негізгі қимыл, амалды және негізгі қимылды айқындайтын, қосымша қимылды білдіретін етістіктің түрі көсемше деп аталады.
2. Мезгіл, мақсат, себеп, амалын білдіріп үстеу болады.
3. Көптік, септік, тәуелдік жалғаулары жалғанбайды.
ІІ деңгей
1. Көсемше жұрнақтарын атаңыз?
- а,- е,- й
- ып,- іп,- п
- ғалы,- гелі,- қалы,- келі
2. Көсемше сөйлемдегі қызметіне қарай қандай сөйлем мүшелерінің қызметін атқарады?
Көсемше сөйлемде қызметіне қарай баяндауыш, пысықтауыш қызметінде жұмсалады.
Мысалы: Ол маңғаздана сөйлейді.
Ол тез сөйлейді.
3. Көсемше қандай жалғауды қабылдайды, мысал келтіріңіз?
Көсемше жіктік жалғауын қабылдайды.
Мысалы: Ол жалт қарапты
№189 орта мектептің
қазақ тілі және әдебиеті пәні мұғалімі
Сәрсенбаева Нұргүл
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.