Сайтқа кіру Тіркелу

Ақпараттарды жазу және оқу

Информатика
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Ақпараттарды жазу және оқу
Құзыреттілікке жеткізетін мақсат – міндеттер:
а) ақпараттық құзыреттілік
ә) коммуникативтік құзыреттілік
б) проблемалық құзыреттілік а).«Менің компьютерім» қапшығының терезесі, «Бағыттауыш» бағдарламасы арқылы және «Пуск» батырмасын қолданып, бағдарламаларды іске қосу және құжаттарды ашу тәсілдерімен таныстыру
ә) Оқушылардың бағдарламаны іске қосу және құжаттарды ашу тәсілдерін, қолданбалармен жұмыс істеу негізін білу қабілеттерін дамыту.
б) Оқушыларға эстетикалық тәрбие беру.
Сабақтың типі: Практикум элементтері бар баяндап көрсету
Сабақтың әдісі: Білім көзіне қарай топтастырылған әдістер: сөздік, практикалық.
Білім – біліктілікке қойылатын талаптар: Оқушылар білуі тиіс:
- қолданбалармен жұмыс істеу негізін;
- бағдарламаларды іске қосу және құжаттарды ашу тәсілдерін;
- «Бағыттауыш» бағдарламасы не екенін; Оқушылар үйренуі тиіс:
- қолданбаларды үш тәсілмен іске қосуды;
- құжаттарды үш тәсілмен ашуды.
Сабақта қолданылатын педагогикалық технологиялар: АКТ
Пән аралық байланыс: Физика, математика
Оқыту құралдары: Кітап, ережелер, интерактивті тақта

Сабақтың барысы: Оқытушы Оқушы Күтілетін нәтиже
I. Ұйымдастыру бөлімі: Сыныпқа кіріп, оқушылармен амандасып, сыныптың тазалығын тексеріп, кезекшілерден «жоқ» оқушылардың тізімін алу Оқушылар орындарынан тұрып мұғаліммен амандасу, «жоқ» оқушылардың тізімін беру Зейіндерін сабаққа аударып, сабаққа мұқият қатысуын бақылау.
II. Үй тапсырмасын тексеру: Ауызша, сұрақ - жауап, Сен Windows - тың қандай объектілерін білесің?
III. Жаңа материалды хабарлау:
Сабаққа арналған теориялық материал оқулықта жеткілікті берілген. Тақырыпты түсіндірген кезде жұмыс дәптеріндегі кестелерді толтыру, бағдарламаларды іске қосу және құжатты ашу тәсілдерін көрсету, тәсілдердің ұқсастығы мен айырмашылығын, қандай жағдайда қай тәсіл тиімді екенін анықтап атау. Әр оқушы өз бетімен осы тәсілдерді орындап көруі керек.
Бағдарламаны іске қосудың және құжатты
ашудың үш тәсілі бар
1. “Менің компьютерім”
қапшығының терезесі арқылы
2. Бағыттауыш
бағдарламасы арқылы
3. “Пуск” батырмасын пайдаланып

“ПУСК” БАТЫРМАСЫ АРҚЫЛЫ БАҒДАРЛАМАНЫ ІСКЕ
ҚОСУ ЖӘНЕ ҚҰЖАТТАРДЫ АШУ
3. 3. 1, 3. 3. 2, 3. 3. 3, 3. 3. 4, 3. 3. 5, 3. 3. 7, 3. 3. 8, тапсырмаларында нәтижеге жету үшін орындайтын әрекеттер тізбегін көрсету керек. Шығыңқы төртбұрыштарда белгілі бір әрекеттің нәтижесін көрсету керек. Мысалы: “Пуск” батырмасын басқанда БАС МЕНЮ шығады.
3. 3. 1. Тапсырма “Пуск” батырмасы көмегімен бағдарламаны іске қалай қосады?

1. ПУСК батырмасын басыңдар
2. БАҒДАРЛАМАНЫҢ пунктін таңдаңдар
3. СТАНДАРТНЫЕ пунктін
таңдаңдар
4. Таңдап алынған қосымшаның
белгішесінде шертіңдер

3. 3 2. Тапсырма. “ ПУСК” батырмасының көмегімен құжатты қалай ашады?

1. ПУСК батырмасын басыңдар

2. Маус нұсқағышын ҚҰЖАТТАР пунктіне орнатыңдар
3. Таңдап алынған құжаттың белгішесінде шертіңдер

“МЕНІҢ КОМПЬЮТЕРІМ” ҚАПШЫҒЫ АРҚЫЛЫ БАҒДАРЛАМАНЫ
ІСКЕ ҚОСУ ЖӘНЕ ҚҰЖАТТЫ АШУ.
3. 3. 3. Тапсырма. «Менің компьютерім» қапшығы арқылы бағдарламаны іске қалай қосамыз?

1. МЕНІҢ КОМПЬЮТЕРІМ белгішесіне маус нұсқағышын орнатып, оны екі рет шертіңдер.
2. С: дискісінің белгішесінде екі рет шертіңдер.

3. PROGRAM FILES қапшығының белгішесінде екі рет шертіңдер.
4. ACCESSORIES қапшығының белгішесінде екі рет шертіңдер.
5. Таңдап алынған қолданба белгішесінде екі рет шертіңдер.

Тапсырмасы. МЕНІҢ КОМПЬЮТЕРІМ қапшығы арқылы құжатты қалай ашады?

1. МЕНІҢ КОМПЬЮТЕРІМ белгішесіне маус нұсқағышының орнатып, оны екі рет шертіңдер.
2. С: дискісі белгішесінде екі рет шертіңдер.
3. МЕНІҢ ҚҰЖАТТАРЫМ қапшығының белгішесінде екі рет шертіңдер.
4. Таңдап алынған құжаттың белгішесінде екі рет шертіңдер.

БАҒЫТТАУЫШ ҚОЛДАНБАСЫ ДЕГЕНІМІЗ НЕ?

1. ПУСК батырмасын басыңдар
2. Маус нұсқағышын СТАНДАРТНЫЕ командасына орналастырыңдар.
3. БАҒЫТТАУЫШ командасына маустың сол жақ батырмасын шертіңдер

3. 3. 6. Тапсырма. Фразаны жалғастырып жаз. (сөйлемді аяқтаңдар).
Тапсырма тақырыпты меңгеруін бақылау үшін қолданады.
БАҒЫТТАУЫШ қолданбасының терезесі екі бөліктен тұрады
“БАҒЫТТАУЫШ” терезесінің сол бөлігі қапшықтардың салынуының құрылымын көрсетеді.
+ берілген қапшыққа басқа да салынған қапшықтар бар екенін көрсетеді.
Егер бұл белгішеде шертсе, онда қапшықта бар барлық бағыныңқы қапшықтар көрінеді. “+”белгісі “- ” белгісіне ауысады.
“-” терезеде қапшықтың ішіндегісі ашық екенін білдіреді.
Егер осы белгішеде шертсе, онда қапшықтардың бәрі біреуіне жиналады. ”-” белгісі “+” белгісіне ауысады.

3. 3. 7. Тапсырма. БАҒЫТТАУЫШ қолданбасы арқылы бағдарламаны іске қалай қосады?

Жоғарыда айтылған тәсілмен БАҒЫТТАУЫШ қосымшасын іске қосыңдар
1. Терезенің сол жағындағы PROGRAM FILES қапшығының «+» белгісінде шертіңдер.
2. ACCESSORIES қапшығының белгішесінде шертіңдер.
3. Терезенің оң жақ бөлігіндегі таңдалған бағдарламаның белгішесінде екі рет шертіңдер.

3. 3. 8. Тапсырма. БАҒЫТТАУЫШ қолданбасы арқылы құжатты қалай ашады?

1. Жоғарыда айтылған тәсілмен БАҒЫТТАУЫШ қосымшасын іске қосыңдар
2. Терезенің сол жағындағы МЕНІҢ ҚҰЖАТТЫРМ қапшығының «+» белгісінде шертіңдер.
3. Терезенің оң жақ бөлігіндегі таңдалған ҚҰЖАТТЫҢ белгішесінде екі рет шертіңдер.

IV. Жаңа материалды бекіту
Бағдарламаны іске қосу және құжаттарды ашу.
Оқу: Бағдарламаны іске қосудың және құжатты
ашудың үш тәсілін жаттау. «Бағыттауыш» бағдарламасы не үшін керек екенін;
V. Үй тапсырмасы
Ақпараттарды жазу және оқу
VI. Қортынды Сабақ аяқталды, сау болыңыздар!
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Объектілермен жұмыс істеу

Объектілермен жұмыс істеу

Сабақтың мақсаты: 1. Объектілерді жылжыту мен көшіру ережелерімен таныстыру. Объектілердің атны өзгерту, оларды жою мен қалпына келтіру...
Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту

Бумалар мен белгішелерді құру. Атын өзгерту

Дайындаған: Құттығұлов Ғабит Серікұлы Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға файлдар мен бумаларды құру мен іздеу жолын үйрету. Дамытушылық:...
Excel кестелік процессоры

Excel кестелік процессоры

Солтүстік Қазақстан облысы, Ақжар ауданы, Қазан орта мектебінің информатика пәні мұғалімі Мадиева Назира Кайдарқызы...
Раіnt графикалық редакторы

Раіnt графикалық редакторы

БҚО облысы, Орал қаласы №1 Жалпы орта білім беретін мектебінің информатика пәнінің мұғалімі Давлеткалиева Актоты Канаткалиевна Сабақтың тақырыбы:...
Операциялық жүйе: мәні және оның негізгі қызметтері

Операциялық жүйе: мәні және оның негізгі қызметтері

Операциялық жүйе адам мен компьютердің электрондық құрауыштары және қолданбалы программалар арасында келістіруші қызметін атқарады....
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×