Сайтқа кіру Тіркелу

Теңіздер мен көлдер

Пәні: Жаратылыстану. Сыныбы: 5 Б
Тақырыбы: § 22 Теңіздер мен көлдер
Мақсаты:
Білімділігі: Дүниежүзілік мұхит пен оның бөліктері туралы білім беру
Дамытушылығы: Ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелілігі: Қоршаған ортаға құрметпен қарап, оны аялауға, қорғауға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ
Сабақтың типі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: түсіндіру, баяндау, сергіту сәті
Көрнекілігі: карта тірек сызбалар, кескін карта
Пәнаралық байланыс: тарих
Сабақтың барысы
I. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушымен амандасу
ә) Оқушыларды түгелдеу
б) Оқушыларды төрт топқа бөлу
II. Үйтапсырмасын сұрау
Географиялық торша ойыны
Тынық мұхиты
1.Мұхиттың ең терең жері?
2.Экватор маңында судың беткі температурасы?
3. Ұзындығы қанша метрге жететін киттер кездеседі?
4. Акулалардың ұзындығы қанша?
5. Мұхиттың орташа тереңдігі?
Атлант мұхиты
1. Ең терең жері қалай аталады?
2. Қанша метр тереңдікте жатыр?
3. Дүние жүзілік балақ аулаудың қанша пайызы тиесілі?
4. Балық аулау кәсібімен қанша мемлекет айналысады?
Үнді мұхиты
1. Негізгі бөлігі қай жарты шарда орналасқан?
2. Ең терең жері?
3. Суының температурасы қанша?
4. Тұздылығы қанша?
5. Қызыл теңіздің тұздылығы қанша?
Солтүстік Мұзды мұхиты
1. Салыстырмалы түрде суы қандай болып келеді?
2. Ең терең жері?
3. Өзендерін ата?
4. Дүниежүзілік мұхит дегеніміз не?
III. Үй тапсырмасын бекіту
Электронды оқулықтағы кескін картамен жұмыс
IY. Жаңа сабақ
Теңіз дегеніміз материктер мен аралдар арқылы бөлініп жатқан мұхиттың бір бөлігі. Дүниежүзілік мұхиттарда бізге 30 - дан артық теңіздің атауы белгілі. Олардың жалпы саны59 - ға жетеді.
Құрлықтар мен аралдарға жақын және алыста орналасуына байланысты ішкі, шеткі және арал аралық деп үшке бөлінеді.
Шеткі теңіздер ішкі теңіздерге қарағанда мұхитпен емін - еркін байланысқан. Негізінен құрлық пен мұхиттың аралығында аралдар немесе түбектер арқылы жарым - жартылай бөлініп жатады. Олардың шекарасы шартты түрде алынады. Мысалға: Араб, Баренц, Охот, Кариб, Жапон теңіздер.
Шығанақтар - мұхит, теңіз суларының құрлыққа сүйірлене немесе тереңірек ішке қарай енген бөлігі.
Y. Жаңа сабақты бекіту
Семантикалық карта
Атауы
Теңіздер
Көлдер
1 Байкал +
2 Каспий +
3 Балқаш +
4 Жерорта +
5 Жапон +
6 Зайсан +
7 Қызыл +
8 Бурабай +
9 Алакөл +
10 Охот +
YI. Оқушыларды бағалау
YII. Уйгетапсырма беру
§ 22 Теңіздер мен көлдер
Кескін картамен жұмыс
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Жаратылыстану пәні бойынша ҚМЖ. 5 сынып №1

Жаратылыстану пәні бойынша ҚМЖ. 5 сынып №1

1. «ДЖ. Су айналым. Мұхит» 2. Ауыз суды тазалау, Судың маңызы 3. Мұхиттар 4. Теңіздер мен көлдер 5. Судың тірі ағзалар үшін маңызы және оны қорғау...
Дүниежүзілік мұхит

Дүниежүзілік мұхит

Дүниежүзілік мұхит туралы ұғым қалыптастыру. Оқушылардың логикалық ойлау қабілетін, шапшаңдылығын дамыту. картамен, оқулықпен жұмыс, өз бетімен оқып...
Дүние мұхиттарына саяхат

Дүние мұхиттарына саяхат

1. Білімділігі: Оқушыларға «гидросфера», «литосфера», «атмосфера» ұғымдары туралы мағлұмат беру. Дамытушылығы: Дүниежүзілік мұхит және оның...
Гидросфера әлеміне саяхат

Гидросфера әлеміне саяхат

Оңтүстік Қазақстан облысы, Төлеби ауданы, Көксәйек арнайы негізгі орта мектебінің география пәнінің мұғалімі Байдосова Гульнар Абуталиповна...
Мұхиттар

Мұхиттар

Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің география пәнінің мұғалімі: Джубанова Н....
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×