Дүниетану 3 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызметі
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) Қан айналым жүйесі туралы түсіну. Жүрек құрылысы, қызметі туралы талдау
Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар:
• Жүрек - организмдегі аса маңызды ағза екенін білу. Қанайналым жүйесі жүректен және қан тамырларынан тұратынын түсіну
Оқушылардың басым бөлігі:
• Қантамырлары туралы білімдерін көрсету
Кейбір оқушылар:
• Қанайналым жүйесі басқа қай жүйемен бірлесіп жұмыс істейтінін түсіндіру
Бағалау критерилері • Жүрек - организмдегі аса маңызды ағза екенін біледі
• Қанайналым жүйесі жүректен және қан тамырларынан тұратынын түсінеді
• Қанайналым жүйесі басқа қай жүйемен бірлесіп жұмыс істейтінін айтады
Оқу деңгейінің дыдағдылары • Білу, түсіну, талдау
АКТ қолдану • Интербелсенді тақта
Тілдік мақсаттар
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Артерия, күретамыр, қан тамырлары
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған сұрақтар:
Жүректі сақтау адамға не үшін керек?
Сіз неліктен... екенін айта аласыз ба?
Жүрек сау, мықты болуы үшін не істейміз?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Жүрек үздіксіз тоқтамай қалай жұмыс жасайды? Ол тынығады ма?
Ұйымдастыру 2 мин
Ынтымақтастық атмосферасы: «Комплименттер бұрқасыны». Оқушылар бір - біріне шарлар арқылы жылы тілектер айтады.
Топқа бөлу: Сынып ішін дене мүшелері арқылы екі топқа бөлу; Жүрек, тамыр болып екі топқа бөлініп отырады
Ортасы
Үй тапсырмасын қайталау: «Кубизм» әдісімен үйге берген тапсырманы оқушылырға сұрақ - жауап арқылы тексеру. Топта тапсырманың дұрыс - бұрысын өздеріне талқылатамын. Оқушылар:
- Адам қаңқасы қандай қызмет атқарады?
- Қаңқаның бөліктері мен қозғалмалы бөліктерін ата.
- Бас сүйек және омыртқа жотасында не бар?
- Бұлшық ет не үшін қажет?
- Ол қалай жұмыс істейді?
Сұраққа жауап бере отырып бір - бірін толықтырады.
Тақырыпты ашу: «Миға шабуыл»
- Біз бүгін адам организмі туралы білімді толықтыруды жалғастырамыз. Қанеки балалар мен бірнеше жұмбақ оқимын ал сендер шешуін табасыңдар
1. Таппайтын тағат,
Тығулы сағат. (жүрек)
2. Сыртқа шығар жолы тұйық,
Түсі шымқай қызыл сұйық. (Қан)
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызметі»
«БББ кестесін» толтырады.
Оқушылар орындарында отырып жүрек және тамыр жайлы «Білемін» және «Білгім келеді» бөлімдерін толтырады.
Жаңа сабақ
Қанайналым жүйесі жүректен және қан тамырларынан тұрады. Жүрек - организмдегі аса маңызды мүшелердің бірі. Жүрек ешқашан тоқтамай соғуы тиіс. Өйткені ол басқа мүшелерге қан жібереді, қан оларға әрқашан керек. Егер жүрек қанды айдауын тоқтатса, басқа барлық мүшелер де қызметін тоқтатады.
Қан айналым жүйесін атайық
1. Жүрек
2. Күретамыр
3. Артерия
Ақмола облысы, Целиноград ауданы
Мортық ауылы, №34 негізгі мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі Туякова Ғайни Кабаевна
Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызметі. жүктеу
Қанайналым жүйесі. Жүрек және оның қызметі
- aiboll
- 7 ақпан 2018
- 5308
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Қанайналым жүйесі, жүрек және оның қызметі, биологиядан қысқа мерзімді жоспар, Кембридж тәсілі бойынша құрылған жоспар
Ұқсас жаңалықтар:
Лүпілдей соқты жас жүрек
Лүпілдей соқты жас жүрек, еркелеп назбен қарадым. "Поезда-ақ хатты жазшы?!" - деп, елжірей қалды жанарың....Жүрек туралы мақал-мәтелдер
Сұқтанба қапыда “сұлу” деп құр бетке, Адамдық – ақылда, сұлулық – жүректе. Жүректің жолы — ыстық, Білектің жолы — суық....Жүрек – қан тамыр жүйесінің аурулары бар науқастарды субъективті тексеру әд ...
Сабақтың мақсаты: Білімдік (оқыту) – Жүрек – қан тамыр жүйесінің аурулары бар науқастарды субъективті тексеру әдістерін, анамнез жинау, негізгі...Ішкі секреция бездері. Гормондар. Гипофиз
Биология 8-сынып Тақырыбы: Ішкі секреция бездері. Гормондар. Гипофиз...Жүрек қан-тамыр жүйесі
Қалауова Айгүл Кеңесбайқызы Ақтөбе медицина колледжі Жалпы кәсіби пәндер ЦӘК оқытушысы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.