Ашық ұйымдастырылған оқу іс - әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Бөлімі: Сауат ашу және жазу
Оқу іс - әрекетінің мақсаты: Өткен дыбысты қайталау, зейінін бақылау. Жаңа С с дыбысымен таныстыра отырып сөздер, сөйлем құрауға және дұрыс буынға бөлуін қадағалау. Дыбыстық талдау жасауға, қолдарын әдемі жазуға жаттықтыру.
Балалардың ой - өрісін, шығармашылығын дамыту. Сөздік қорын, сөйлеу жүйесін жетілдіру. Ұғымталдыққа, ұқыптылыққа, әдемілікке, тазалыққа тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ - жауап, көрсету, түсіндіру, әңгімелеу, ойын.
Көрнекілігі: интербелсенді тақта, кеспе әріп, суреттер.
Мотивациялық - қозғаушылық
І. Ұйымдастыру кезеңі. 1. Жылулық шеңбері.
Бір, екі, үш
Сынып іші тып - тыныш
Жалқаулықты тастаймыз,
Сабағымызды бастаймыз.
Балаларды түгендеп, назарларын іс - әрекетке аудару.
Ұйымдастыру - іздестіру
IІ. Өткен сабақты пысықтау.
- Балалар, өткен сабағымызда қандай дыбыспен танысып едік? (Б б)
- "Б " дыбысы қандай дыбыс?
- "Б " дыбысына сөз ойлау. Бас, бала, балапан, бақа, балық, бақыт, таба, сабын, қарбыз, арба, дорба, жаңбыр
- Сөздің қай жерінде кездеседі?
ІІІ Жаңа сабақ.
- Қазір қай мезгіл (қыс) (зима) (wintre)
- Қандай ай (желтоқсан) (december)
- Аптаның қай күні (Сәрсенбі) (среда) (Wednesday)
Сәрсенбінің сәтті күнінде сабақтарыңа сәттілік тілеймін!
Кіруге адам батпайды
Аман – есен сақтайды (сандық)
Жаздай інге тығылып
Жатқан қызыл түлкіні
Құйрығымен суырып
Әкелді әжем бір күні (сәбіз)
Балалар жұмбақтың шешуіндегі сөздерден бірінші қандай дыбысты естіп тұрмыз?
-"С" дыбысын хормен қайталату.
-"С " дыбысы дауыссыз, көк текшемен белгілейміз. С дыбысы айтылған кезде тілдің ұшы астыңғы тіске тіреле отырып, белгілі кедергі арқылы шуылдап шығады
-«С» дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін түсіндіру.
Суретпен жұмыс (мағынасын түсіндіру)
Асық - ешкі, қой, сиыр малының асығы үлкен - кішілігіне қарамастан, бір пішіндес, мүсіндес келеді. Асықпен «Ханталапай», «Үштабан», «Шеңбер» сияқты ойындар айтылады. Асық ойнау барысында түрлі аттары болады, мыс: сақа, алшы, топай т. б. Қазақ халқында жақсы мақал мәтел бар «Асығың алшысынан түссін»
Сандық - киім - кешек, тағы басқа да заттарды салуға арналған. Ағаштан жасалған бұйым. Сандықты ерте кезден бастап пайдаланып келе жатқан ежелгі жиһаздың бірі. Сыртынан көркем етіліп темір, мыс жапсырмамен оюлармен безендіріледі.
Күнбағыс - майлы дақылдардың бірі. Күнбағыс майы тағам үшін кеңінен пайдаланылады. Күлте жапырақтарынан дәрі жасалады. Шемішке де күнбағыстан алынады.
Оқулықпен жұмыс (мағынасын түсіндіру, буынға бөлдіру)
С - а, с - о, са - на, со - на, сақ, сал, дос, Айдос, Досан, Дулат.
Сергіту сәті
Бір, екі, үш
Қолға жинап күш
Қолға қалам аламыз
С дыбысын жазамыз
Дәптермен жұмыс
С с дыбысын тақтаға жазып түсіндіру. Оң қолдарын көтеріп ауада жазады, әліппе дәптерге баспа түрін жазып шығады.
Шашыраған әріптерден сөз құра
Кеспе әріптермен және текшемен «бас», «сана», «аспан»сөздерін жаздыру.
Бекіту: Сұрақ - жауап әдісі арқылы.
Сиқырлы сандар 1991 - 2016
Қыздар құлағына не тағады?- Сырға.
Қыздар басына не киеді?- Сәукеле.
Қыздар қолына не тағады?- Сақина.
Мектепте не оқимыз?- Сабақ
Уақытты көрсетеді - Сағат.
Ақ, дәрумені көп, пайдалы сусын - Сүт.
Сызуға арналған құрал - Сызғыш.
Кітаптарды қайда саламыз - Сөмкеге.
Тәуелсіздігіміздің 25 жылдығына тоқталып кетемін.
Балаларды бағалау
Рефлексивті - түзетушілік
Оқу іс - әрекетін қорыту:
- Бүгін сабақта не үйрендіңдер?
- Қандай жаңа ақпарат алдыңдар?
- Не түсінбедіңдер?
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: С дыбысымен таныстыру, сөз құрату, буын ішінде бекіту, дыбыстық талдау жасату.
Қандай түсініктерді игерді: балалардың есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: балаларды С дыбысы бар сөз, сөйлем ойлауға үйрету.
Қызылорда қаласы,
Ы. Атынсарин атындағы № 10 мектеп – лицей
Бастауыш сынып мұғалімі
Ақмырзаева Айсауле Қайратқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.