Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс - әрекеттің түрі: Сауат ашуға және жазуға үйретуге дайындық
Тақырыбы: «Я дыбысы және әрпі»
Мақсаты: Я дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыру. Сөзге дыбыстық талдау жасату. Оқуға жазуға дағдыландыру. Балалардың сөздік қорын тілін дамыту. Ұқыптылыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Жазу дағдысына қолын жаттықтыру
Әдіс - тәсілдер: сұрақ - жауап, көрнекілік, түсіндіру
Көрнекілігі: кеспе әліппе, суреттер, текшелер
Билингвизм:
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі: Амандасу.
Армысың, Ару күн!
Үлкенге - Сіз
Кішіге - Сіз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпен біз!
Өткен іс - әрекетімізде қандай дыбыстарды талдадық?
Дыбыстар туралы кім айтып береді?
Текшемен жазу: - үй, - гүл, - гүлзар, өс.
Кім ана туралы тақпақ біледі?
Сөздерді буынға бөлейік: - гүлзар, Гүлжан – тігінші, шегінші, тақта, терезе, доп.
Ойын «суретке буын қос!» Гүл - нұр, Гүл - сім, Ай - гүл.
Сергіту.
А) «Біздер тату баламыз!»
Ә) «Терезеден қарадым!»
Қимылмен орындайды.
Терезеден қарадым
Тары жеген шүпірлеп.
Тауықтарды санадым
1, 2, 3, 4, 5.
Кептер ұшып барады Оларға да қарадым, келсе дағы санағым санай алмай қаламын. 6,7,8,9,10.
Ұйымдастырушылық ізденіс кезеңі
Сылдырдан қорқады,
Шошынып жортады.
Қорыққанда жел аяқ,
Отырғанда томардай - ақ.
Я дыбысы кездесетін сөздерге мысал келтіру.
Я дыбысы туралы айту.
Тақия Пияз, - қиярды көрсету.
Топтастырып, төрт орталыққа бөлу.
а) «Таным» орталығы.
ә) «Ертегілер әлемі» орталығы..
б) «Ойын» орталығы.
в) «Тіл дамыту»Тіл дамыту орталығы.
Я дыбысы кездесетін сөздерге мысал келтіру.
Әліппе дәптерге үлгімен жазу
Іс - әрекеттің бағалау кезеңі Я дауысты ма, дауыссыз ба?
Қо-ян, ша-ян, А-ян, Ба-ян.
Қандай текшемен белгілейміз?
Сөздерді буынға бөліңдер
Күтілетін нәтиже:
Білім: Я дыбысымен танысты, сөз, сөйлем құрауға дағдыланды
Білік: Дұрыс сөйлеу, грамматикалық құзіреттіліктерін дамытты
Дағды: Я әрпін таза, әдемі, сауатты жазуды үйренді
БҚО, Жаңақала ауданы, №3 ЖОББҚМ
Мектепалды даярлық тәрбиешісі:
Сағынғалиева Нағиша Тұрарбекқызы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.