Мақсаты: Балаларды көбейту амалының компоненттері мен нәтижесінің арасындағы байланысқа негізделген теңдеулерді шешудің жаңа тәсілімен таныстыру; есептерді шығара білу және есептеуге дағдыландыру; өздігінен жұмыс істеуге, зерделі болуға үйрету.
Әдісі: сұрақ - жауап, талдау, іздену.
Көрнекілігі: кестелер, суреттер, сызбалар.
Барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі: амандасу, түгендеу, оқушы зейінін сабаққа аудару.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 7 талдау, салыстыру.
ІІІ. Білімдерін тексеру: Ауызша жұмыс. 1. Кестені толтырыңдар.
х ---------- 1 ---- 5 ----- 7 ------ 3 ----- 4 ----- 9 ----- 2
х∙▪ 2 ----- 2 ----10 ---- 14 ----- 6 ----- 8 ---- 18 ----- 4
9 - х ----- 8 ---- 4 ----- 2 ------- 6 ----- 1 ----- 0 ----- 7
2. Жасырынған сандарды тап.
□: 5 = 10 □ + 2 = 8
□ ▪∙ 7 = 14 8: □ = 8
□: 3 = 9 8 + □ = 16
ІҮ. Жаңа сабақ: 1. Топтық жұмыс. Теңдеулерді шеш. Үлгі бойынша түсіндіру.
х ∙2 = 4 -------------------- х ∙ 2 = 12 -------------- 8 ∙ х = 16
х = 4: 2
х = 2
2 ∙ 2 = 4
Жауабы: 2
2. № 2 түсіндіріп шығару. Неге х ∙ 2 = 6; 2 ∙ х = 6 теңдеулерінің шешімі бірдей болатынын түсіндір.
3. № 3 ауызша жұптық жұмыс.
Көбейткіш ---------------- 5 ----- 6 ----- 2 ------ 5 ------- 2
Көбейткіш ---------------- 3 ----- 2 ----- 8 ------ 4 ------- 9
Көбейтіндінің мәні ---- 15 --- 12 ---- 16 ---- 20 ----- 18
Ү. Түсінгенін тексеру:
1. № 4, 5 (екі оқушы тақтада) Жұптық жұмыс. Тура теңсіздіктер құр.
60 + 30 > 95 - 40
60 + 40 > 95 - 30
95 – 40 95 - 60
2. Есеп шығару. № 6.
Шешуі: 70 – ( 4 ∙ 3) = 70 – 12 = 58
Жауабы: 58 кг қант қалды.
№ 7
Шешуі: (45+23)+38=68+38=106
3. Шығармашылық жұмыс. № 8, 9.
ҮІ. Бекіту. Бүгінгі сабақта не істедік? Неге үйрендік? Сабақтан қандай жаңа нәрсені білдіңдер? Белгісіз бөлікті қалай табасың?
ҮІІІ. Үйге тапсырма:
Бағалау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.