Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Ершаева Калдыгуль Танатаровна
Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу.
Мақсаты: 7+2 қосу кестесін және жай есептердің мазмұны бойынша амалды таңдай алу білігін жетілдіру.
Міндеттері: Оқушылардың математикалық сөйлеу тілін, ой ұшқырлығын, тапқырлығын, өздігінен әрекеттенуін дамыту. Ауызша, шапшаң есептеу дағдысын және пәнге деген
қызығушылығын арттыру. Оқушыларды қоршаған ортасымен ізгілік қарым-қатынасқа, қамқорлыққа, достыққа тәрбиелеу.
Көрнекілігі: орман бейнесі, аңдар суреті, санау материалы, кесте.цифрлар.
Сабақ түрі: саяхат сабақ.
Әдісі: Сұрақ-жауап, көрнекілік, ойын, жұмбақ
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, музыка
САБАҚ БАРЫСЫ:
І.Ұйымдастыру кезеңі.
Оқу құралдарын түгендеу, назарларын сабаққа аудару.
Психологиялық әзірлік.
Біз қандаймыз, қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз,
Еш уайымды білмейміз.
ІІ. Білімдерін жан-жақты тексеру.
«Кім жылдам» ойыны.
- Сан құрамын табу.
- Жауабын ғана айт:
6+2
4+0
2+5
3+2
8-6
4-2
7-5
5-3
ІІІ.Жаңа сабақ
Бір аптада неше күн бар ?
Енді бүгін сендермен 7+2-ні қосуды үйренеміз .
Түсіндіру , талдау
Қарындаш - 7 (тг)
Қалам -? , 2тг қымбат
Ш: 7+2=9тг
Ж: қалам 9теңге тұрады
Енді тақтаға назар аударайық.
Нелерді көріп тұрсыңдар?
Олар қайда тіршілік етеді?
Бұл аңдар орманнан адасып қалыпты, қане, жол табуға көмектесейік.
1) №1 Тапсырма
7+2 9-2 9-7 2+7
Осы аңдардың ішіндегі ең күштісі қайсы аң деп ойлайсыңдар ?
2) Қасқыр тапсырмасы №2 есеп құрастыру.
Өшіргіш - 7(тг)
Қарындаш - ?,2тг қымбат
Ш: 7+2=9
Ж: Қарындаш 9 теңге тұрады
- Қай жылды қарсы алдық ?
ІV.Сергіту сәті «Сұр қоян» әні
3) Қоян тапсырмасы №3 өрнек құру
Жұмбақ
Бұтақтан бұтаққа
Секіріп қояды
Кейде жаңғақ кеміріп
Жоғары өрлеп кетеді (Тиін)
4) Тиін тапсырмасы №6
Геометриялық фигураларды ата ?
Кесінді дегеніміз не?
Өлше, сыз, жаз
5) Жай ұйқыға кететін аң?
Аю тапсырмасы №7 тақтамен жұмыс
«Кім білгір» ойыны
Тура 3+4=7
Тура 8-14+1
7+2=9
5<6+2
6) Жұмбақ
Өзі айлакер, өзі қу ,
Жүрген жері айқай да шу (түлкі)
Түлкі тапсырмасы
Кестені толтыру
тг
1 тг 2 тг 3 тг 4 тг 5 тг 6 тг 7 тг
тг+2тг
V.Бекіту
Математикалық жұмбақ
Мұз айдында 7 бала Аулада 6 үйрек
Асыр сап жүр сырғанап Қорада 3 үйрек
Жағалауда тұр қарап Бір үйрек тығылды
Енді осы баланың Бір үйрек жығылды
Санын айтсаң жарады Қалғаны неше үйрек? (7)
VI. Бағалау
VII. Үйге тапсырма №4 133 бет
7+2 түріндегі есептеу.
- Калдыгуль
- 8 мам 2012
- 3625
- 0
- 0
Ілмек сөздер: математика, есептеу, бастауыш сынып
Ұқсас жаңалықтар:
7 санын қосу және азайту
7 санының құрамын меңгерту. Шапшаң есептеу қабілетін арттыру. Өрнек құру арқылы 7 санының құрамының мәнін табуға үйрету. Өздігінен жұмыс істеуге,...8 саны мен цифры
Мақсаты: 8 - ке дейін сандарды қайталап, білімдерін бекіту. 8 - ке дейінгі санның құрамы, таңбасын, геометриялық пішіндерді айырып, салыстыруларын...Орманға саяхат (Көлем)
Қызылорда қаласы, «Назым» мектепке дейінгі орталық тәрбиешісі Абзалқызы Мәдина...26+4,95+5 түріндегі есептеулер
Есиркепова Рима Маңғыстау облысы, Жаңаөзен қаласы № 6 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі...Теңдік, теңсіздік, өрнек, теңдеу
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, № 1 Жәутіков атындағы қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Омашева Алмагул Тлеубергеновна...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.