1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу екенін ұғынады.
Күрделі теңдеуді шешу үшін әуелі орындауға болатын бөлігін есептеп алатынын үйренеді.
2) Сын тұрғысынан ойлау: Оқушылар өз бетінше теңдеу шешуге дағдыланады, ауызша тұжырым жасауға жаттығады.
3) Топпен жұмыс: Оқушылардың іскерлік дағдылары қалыптасып, математикалық тілде сөйлеп, дәлелдеуге жаттығады.
Көрнекілігі: Математикалық кестелер, тақырыптық суреттер, үлестірме парақшалар, сызба плакаттар.
Сабақ түрі: Жаңа материалды меңгерту
Оқыту әдісі: Сын тұрғысынан ойлауды дамыту.
Психологиялық дайындық
Біз балдырған баламыз,
Құстай қанат қағамыз.
Дүниені аралап,
Оқып білім аламыз. Оқушылар шеңберде жиналып, мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Үй тапсырмасын «Кір жаю» әдісі арқылы тексеру.
Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып, ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау.
«Кім зерек?»
№ 1
С – 4
Бөлінді – 16 л күнбағыс, 20 л мақта май.
Ыдыс -?
Шешуі; (16 + 20)/4 = 9
Жауап: 9
«Сәбіз жинау»
№ 2 өрнектер құр, мән тап;
4*7=28 28/4=7
№ 3 кесте сызу
Бағасы Саны Құны
40теңге 2?
? 2 80
40теңге? 80
«Гүл теру»
№ 4 өрнектер құр және мәнін тап:
І топ ІІ топ ІІІ топ
4*4=16 5*4=20 6*4=24
16/4=4 20/4=5 24/4=6
№ 5 «Көбелек гүлімен»
100 – (45 + 55 + 2) = 100 – 99 =1
67 – ( 30 – 9 + 10 ) =67 - 31=36
(12+ 87)-(36 - 27)=99 - 9 =1
Сергіту сәті Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке? Ой сергітеді, шаршағандары басылады
Ой толғаныс №7 «Саңырауқұлақ теру»
6 *4 =6*3+6 9*3 =8*3+3
3*10 – 3 =9*3 4*5 =4*4+4
0*3=4*0 6/2=6/2
Қай сан артық
15 саны 4 - ке бөлінбейді. 15 саны артық
Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс
№ 6 247 бет Күнделіктеріне жазып беремін
Бағалау
Басбармақ Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп
- Жұмабайқызы
- 10 мам 2016
- 2303
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Күрделі теңдеуді шешу, әуелі орындауға болатын бөлігін есепте
Ұқсас жаңалықтар:
Бір айнымалысы бар сызықтың теңдеу
Қандай теңдеулер бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады? Жауабы: ax=b түріндегі теңдеу бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп аталады....8 санының құрамы
Мақсаты: 1. Оқушыларды 8 саны, оның шығуы, құрамы туралы түсінікті қалыптастыру. 2. Оқушылардың танымдылық қабілетін, ойлау деңгейін арттыру....Ғ дыбысы мен әрпі
Ғ дыбысы және оның әріп таңбасымен таныстыра отырып, дидактикалық материалдарды пайдаланып, балалардың ойлау қабілеттерін, қиялын дамыту. Балалардың...Теңдеуді шешу
Сабақ мақсаты: Білімділік: Оқушыларға теңдеу құруды, оны шешу тәсілдерін түсіндіру. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын,...Теңдеу
Сабақтың тақырыбы: Теңдеу...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.