Сайтқа кіру Тіркелу

Э.Распе "Китпен кездесу"

Аты-жөні: Өтегенова Набия Төлегенқызы.
Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
Мектебі: БҚО Казталов ауданы, Казталов ауылы, Казталовка ОЖББМ
Білімі: Жоғары

Сыныбы: 4
Пәні: Ана тілі
Тақырыбы: Э.Распе «Китпен кездесу»
Мақсаты:
а)Өткен сабақпен байланыстыра отырып, жаңа сабақты енгізу;
ә) Мюнхаузеннің басынан өткен хикаяларымен таныса отырып, балалардың ой-өрісін, қиялын дамыту;
б) өз пікірін айтуға төселдіру, мойымауға, қиындықтан жол таба білуге баулу.

Түрі: Аралас
Типі: Жаңа білімді меңгерту
Әдісі: Ой қозғау, топтастыру, түртіп алу, болжау кестесі, әңгіме кестесі
Көрнекілігі: Интерактивті тақта, карта
Пәнаралық байланыс: Жануартану, география, қазақ тілі

Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру
а) амандасу;
ә) тексеру;
б) назарын сабаққа аудару.
ІІ Қызығушылықты ояту.
1.Ой қозғау.
– Балалар, өткен сабағымызда қай елдің жазушысымен таныстық?
- Оның қандай шығармасы бар?
- Өткен сабағымызда Мюнхаузеннің қандай хикаясымен танысып едік?
Әңгімеші
Өтірікші
Неміс
Данышпан
Саяхатшы
Өтірігімен
Әзілқойлығымен
Кит пен кездесті
түйісті
қашты
ақыл тапты
Тапқырлығымен
Құтқарды
Қызықты оқиғаларымен
ІІ Мағынаны тану.
3. Болжау кестесі.
Ары қарай не болады деп ойлайсыз? Оған қандай дәлелің бар? Шын мәнінде не болды?
- Ол қандай қырсыққа тап болды деп ойлайсыз?
- Олар соқтыққан тас емес, сонда не?
- Киттен қалай құтылады деп. ойлайсыз?
- Үлкен китті кемеге қалай тиейді?
- Ол қандай ақыл тапты?

4. Түртіп алу.
Кит -
Мачта -
Зәкір -
Матрос -
Каюта-

IV Толғаныс.
1.Категориялы топтастыру. (Бастапқы топтастыру әдісіне қайта оралып, бүгінгі танысқан хикая бойынша кейіпкер әрекетіне баға береміз)

Су жануары
Алып
Кит
Зияны жоқ
Түрлері көп
Досымыз

(Балалармен біріге отырып, кит сөзіне топтастырамыз)
- Балалар, бұл хикаялар шындыққа жанаса ма?
- Біздің әдебиетімізде өтірікке құрылған әңгіме - өлеңдер кездесе ме?
- Кім қандай өтірік өлең біледі?
- Балалар, өмірде өтірік айтатын адамдар кездесе ме?
- Мюнхаузен турасында қай ел фильм түсірген еді?
- Басты рөлді сомдаған қай актёр?

5. Әңгіме кестесі.

Хикаяның аты
Авторы
Оқиға орны
Кейіпкерлері
Қорытынды

V Үй тапсырмасы. Оқып түсінгенін айту және ойдан өтірік әңгіме-өлең құрастыру.
VI Бағалау.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:

"Ақсақ құлан, Жошы хан" (қазақ әдебиеті, 5-сынып)

Аты-жөні: Өтегенова Набия Төлегенқызы Туған жылы: 12.01.1985 ж. Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Мектебі: БҚО...

"Сұратқан хан ақымақ па, сұраған сен ақымақ па?" (қазақ әдебиеті, 5-сынып ...

Аты-жөні: Өтегенова Набия Төлегенқызы Туған жылы: 12.01.1985 ж. Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Мектебі: БҚО...

"Қасірет пен қасиет"

Аты-жөні: Өтегенова Набия Төлегенқызы Мамандығы: Қазақ тілі мен әдебиеті және өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі Мектебі: БҚО Казталов ауданы, Казталов...

"Боран" Мұхтар Әуезов

Қызылорда облысы, Қазалы ауданы, Ақтан батыр ауылындағы №190 қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Демеубай Рая Әлқуатқызы...
Сәкен Сейфуллиннің «Тұлпарым» өлеңі

Сәкен Сейфуллиннің «Тұлпарым» өлеңі

Жезқазған қаласы, №10 орта мектебінің қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі Ташетова Гулбаршын Бактияровна...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×