№8 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Бекмағанбетова Нұрсұлу Қосайқызы
1. Сабақтың тақырыбы: Екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу
ІІ. Сабақтың мақсаты: Оқушыларға екі таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша бөлу біліктілігін жетілдіру,
III. Сабақтың дамытушылығы: Математика пәніне қызығушылықтарын арттыру,
ойлау қабілетін дамыту, кәсіптік бағдар беру
IV. Тәрбиелік мәні: Оқушыларға өз бетінше жұмыс жасауға ұйымшылдыққа, ізденімпаздыққа, адамгершілікке тәрбиелеу.
V. Сабақтың түрі: Аралас сабақ
VI. Сабақтың байланысы: Дүниетану, ана тілі
VI. Сабақтың көрнекілігі: таблица, сурет, слайд, сандар
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру
Балалардың назарын сабаққа аудару. Психологиялық дайындық жүргізу
Шырылдады қоңырау,
Біз сабақты бастаймыз.
Партамызға отырып,
Өзара көз тастаймыз.
Табыс тілеп көзбенен -
Алға қадам аттаймыз.
2. Үй тапсырмасын сұрау
72: x=4 ------------- x - 26=85: 5
x=72: 4 ------------- x - 26=17
x=18 ---------------- x=17+26
72: 18=4 ------------ x=43
4=4 ----------------- 43 - 26=85: 5
----------------------- 17=17
3. Жаңа сабақ
1. Қазір қай мезгіл?
2. Көктемнің келгенін неден білуге болады?.
Көктем келді. Күн жылына бастады. Құстар жылы жақтан ұшып келді.
Көктемде жер күндіз жібиді, кешке қатады. Наурыз айында күн көбінесе бұлтты болады. Жаңбыр сіркіреп жауады. Наурыз айының хабаршысы
бәйшешек.(Оқушылар өз ойларын айтады)
«Бәйшешек гүл жарды» ойыны
1-тапсырманы орындау
847=800+40+7
Жұптық тапсырма
2. Амалдарды орында және нәтижелерін ата:
64: 4=16 ----------- 14 ∙2=28
64: 8=8 ------------ 14 ∙3=72
64: 1=64 ----------- 14∙1=14
64: 2=32 ----------- 14 ∙4=56
64: 32=2 ----------- 14∙5=70
64: 64=1 ----------- 14∙10=140
3. Автомобиль - 24
Экскаваторлар -? 2, есе артық
Шешуі:(24∙2)+24=72
Жауабы: 72 машина
4.
I - 3 км
II -? 156м кем
Шешуі: 3000 - 156=2844 м=2 км 844 м
Жауабы: 2 км 844 м
5. «Нұрын шашқан күн» ойыны
426+13∙2=452
500 - 54: 3=482
100 - 36: 2=82
70+18∙4=142
23∙2+54= 100
64: 4+86=94
«Ағаштар бүршік жарды» ойыны
6. Теңдеуді шеш:
X∙7=84 ------------- 85: a=5
х=84: 7 ------------- a=85: 5
х=12 ---------------- a=15
12∙7=84 ------------ 85: 15=5
84=84 -------------- 5=5
8. Кестені толтыр:
12∙2=24 ------------- 12: 2=6
26∙2=52 ------------- 26: 2=13
10∙2=20 ------------- 10: 2=5
200∙2=400 ---------- 200: 2=100
44∙2=88 ------------- 44: 2=22
0∙2=0 ---------------- 0: 2=0
Құстарды ағаштарға қондыру.
9. Тура теңдіктер шығатындай етіп, бос орындарға тиісті сандарды жаз:
45:* =60: 4
78: 6=*: 3
*: 6=60: 5
10.
64: 1=64
33: 3=11
48: 4=12
96: 8=12
72: 6= 12
46: 2=13
45: 3=15
95: 5=19
99: 9=11
78: 6=13
96: 3=32
84: 7=12
99: 3=33
66: 6=11
Оқушыларды бағалау, мадақтау.
Келе жатқан Амал мерекесі құтты болсын!
Баршаңыздың жанұяңызға денсаулық, бақыт тілеймін.
Қорытындылау
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.