Ханорда ауылы, Жәңгірхан атындағы
жалпы білім беретін орта мектептің
бастауыш сынып мұғалімі
Бижанова Гулбакит Тажихановна
Сабақтың тақырыбы: «Қажымұқан» өлеңі. Сәкен Сейфуллин.
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Өлеңнің мазмұнымен таныстыру. Қажымұқан Мұңайтпасов туралы мәлімет беру, Сәкен Сейфуллиннің өмірбаянымен таныстыру, оқушылардың білім - біліктілігін арттыру. Дамытушылығы: Тіл мәдениетін дамыту, шығармашылығын дамыта отырып, өз ойларын еркін түрде жеткізуге дағдыландыру.
Тәрбиелігі: Спортты сүюге, төзімділікке, ұлтжандылыққа тәрбиелеу. Қазақтың қайталанбас ұлы тұлғаларды құрметтеуге, өмірлерінен үлгі алуға тәрбиелеу. Көрнекілігі: Суреттер, оқулық, видеофильм, компьютер.
Әдіс - тәсілдер: Кесте, өлең құрастыру, әңгімелеу, ойын, талдау.
Технологиясы: сыни тұрғысынан ойлау технологиясы.
Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, математика, дене шынықтыру
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық сәт.
Әңгіме, ертек, өлең, жырлар,
жазып берер біздерге жазушылар.
Жамбыл, Ғабиден аталардың сөздері
Үлгі - өнеге, ақыл - даналықтың көздері.
Құрманғазы, Динаның төгілген күйлері
Сыр шертеді, толғайды, әр тарихты.
Әбілхан атамыздың туындысы,
Халқының өмірінің шынайы көрінісі.
Манарбек шырқаған Шегенің ариялары,
Халықты даусыменен таңқалдырды.
Әлемге танытқан қазақ әндерін
Кім білмейді, теңдесі жоқ Әмірді.
ІІ. Үй тапсырмасы
- Біздер өлеңде кімдер туралы айттық?
- Балалардың жауабы
- Жақсы Ай мен күндей әлемге бірдей, Ұлы тұлғалар өміріне шолу жасау, бұл адамдар қазақ халқының ұлы қайталанбас дара тұлғалары. Олардың өмірі мен істері бізге үлгі өнеге. Осындай аталарымыздай болу үшін ең әуелі сіздер сабақтарыңды жақсы оқып, зерек, дарынды, талапты болуларың керек. Сонда осы айтқан өнегелі адамдардай бола аласыз. Міне, біздер осы «Өнегелі өмір» атты тарауда әрі қарай ұлы ғұламаларымыздың өмірі туралы әңгімелейміз.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
- «Ғабиден атаның ғибраты»
Кубик ойыны.
- Мына 6 қырлы кубикті лақтыру арқылы қай санның нөмірі түседі, сол санның сұрағына жауап береміз.
1. Әңгіме кім туралы?(Қазақтың әйгілі жазушысы Ғабиден Мұстафин)
2. Ғабиден атаның еңбекқор екенін қалай білуге болады? (өз үйінің жанындағы бау - бақшаны баптап күтетін, шөбін шабатын, жемісін жинайтын)
3. Жазушының ғибрат сөзін қалай түсінесің? (Адал, әділ, шыншыл, өтірік айтпау керек, барға қанағат етіп, еңбекқор болу деп түсінемін)
4. Ғабиден Мұстафиннің өмірі туралы әңгімелеу.
5. 4 жолды өлең құрастыру.
Ғабиден ата....
Үлгі - өнеге.....
Тамсанып.....
Көңілге.....
Тірек сөздер: тоқимыз, көздері, оқимыз, сөздері
6. Мәтіннің мазмұнын әңгімелеу.
ІІІ. Үй тапсырмасын қорыту
- Сонымен балалар мәтін кім туралы?
- Ғабиден Мұстафин
- Ол кім?
Тірек - сызба
Ғабиден Мұстафин 1902 - 1985 ж
↓
Қоғам Қайраткері
Жазушы
Депутат
Қазақ жазушылар Одағының төрағасы
- Оның өнегелі сөздері неге үйретеді?
Әділ болуды, адал болуды, қанағат етуді, еңбекті сүюді.
Қандай шығармаларын білесіңдер?
«Ер шойын», «Өмір не өлім», «Қарағанды», «Шығанақ», «Миллионер»,
«Дауылдан кейін, көз көрген» т. б
- Балалар осы тарауда біздер Ғабиден аталарыңызбен де таныстық. Есімізге түсірейікші тағы қандай ұлы адамдар туралы таныстық?
- Құрманғазы, Дина, Әбілхан, Жамбыл, Әміре, Манарбек, Ғабиден.
Сәйкестендіру тесті.
- Құрманғазы кім? Әнші
- Әміре кім? Суретші
- Дина кім?
- Манарбек кім? Күйші
- Ғабит кім? Жыршы, ақын
- Жамбыл кім?
Әбілхан жазушы
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.