Сабақтың атауы Х + 4 • 2 = 24 түріндегі теңдеулерді шешу
Сілтеме Математика оқулығының әдістемесі, мұғалімге арналған нұсқаулық
Сабақтың жабдығы Сызба, карточкалар, интертақта
Жалпы мақсаттар Х + 4 • 2 = 24 түріндегі теңдеулерді шешу тәсілдерімен оқушыларды таныстыру
- Оқу материалдарын өз бетінше орындауға және шығару тәсілдерін таба білуге үйрету
- Талдау, салыстыру және қорытынды жасау білігін дамыту
- Математикалық деректерге қызығушылығын арттыру және қоршаған ортаны қорғауға тәрбиелеу
Оқыту нәтижесі
Топқа бөлу Геометриялық фигуралар арқылы топтарға бөлу
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Ынтымақтастық атмосферасы Рефлексия «Бір сөзбен» оқушылар өздерінің көңіл – күйлерін білдіретін 12 сөздің ішінен бір сөзді таңдайды Оқушылар өздірінің көңіл – күйлерінің қандай екенін білдіреді
Үй тапсырмасын сұрау
1. Үй тапсырмасын пысықтауға:
104 201 303 202
х 2 х 4 х 2 х 3
2. «Компьютер» дидактикалық ойыны түрінде ауызша есептеу,
Ойының мақсаты: оқушылардың есептеу дағдыларын жетілдіру.
Мұғалім ойынның екі нұсқасын ұсынады: а) тақтада мысалдар
тізбегі берілген, балалар соңғы нәтижені табады және карточкалардың көмегімен жауаптарды көрсетеді; ә) мұғалім мысалдар тізбегін оқиды, балалар ауызша есептеп, жауабын көрсетеді немесе бірнеше бала ауызша жауап береді, сонан кейін тексеру жүргізіледі.
а) 450 – 50 = 400 + 2 = 402 + 18 = 420 – 40 = 380 + 500 = 880
ә) 799 +1 = 800 – 300 = 500 – 5 = 495 – 90 = 405 + 10 = 415
6) 900 – 800 = 100 + 1 = 101 + 99 = 200 – 40 = 160 + 5 = 165
Мағынаны тану Топқа бөлу: Оқушыларға шашу шашу арқылы төрт топқа бөлінді
Оқулықпен жұмыс.
№1 Мұғалім түсіндірмесі
№2 Бірге шығарамыз
№3 Кім шапшаң?
№4 Серпілген сауал
№5 Ойлан, бірік, бөліс
№6 Құрастыр, одан кейін жауап бер
№7 Бірге ойлаймыз
№8 Миға шабуыл
№9 Шарды жар тапсырманы орында
Сергіту сәті Бейне тақтадан әуен орындалады. Оқушылар әуен ырғағына қарай қимыл жасайды
Оқушылар сергіп алады
Ой толғаныс
Геометриялық мазмұнды жаттығу Шығармашылық тапсырма
№10 Кім жылдам?
Үй тапсырмасы Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. №11 Күнделіктеріне жазады
Бағалау Оқушылар алдымен бір бірін бағалайды. Содан соң мұғалім барлық оқушыларды бағалайды. Смайликтерді жабыстырады.
Х + 4 • 2 = 24 түріндегі теңдеулерді шешу
- mausim124578
- 30 сәуір 2015
- 3238
- 0
- 0
Ілмек сөздер:
Ұқсас жаңалықтар:

Көбейту амалы бар теңдеулерді шешу
Балаларды көбейту амалының компоненттері мен нәтижесінің арасындағы байланысқа негізделген теңдеулерді шешудің жаңа тәсілімен таныстыру;...
Екі таңбалы санға көбейту және бөлу алгоритмі
Сабақтың мақсаты: Екі таңбалы санға көбейту және бөлуге байланысты есептер, теңдеулер шешу, мазмұнды есептер шығарту арқылы есеп шығару дағдысын...
Квадрат теңдеулерді формулалар бойынша шешу
Шал ақын ауданы, Жалтыр негізгі мектебінің математика пәнінің мұғалімі Әбілова С.А....
7+2 түріндегі есептеу.
Жезқазған қаласы, № 10 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Ершаева Калдыгуль Танатаровна Тақырыбы: 7+2 түріндегі есептеу. Мақсаты: 7+2 қосу...
Квадрат теңдеулерді шешу
Квадрат теңдеулерді шешудің жолдарын, әдіс-тәсілдерін меңгерту....Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.