Сайтқа кіру Тіркелу

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Сабақтың тақырыбы: Теңдеу және оны шешу тәсілдері.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау.
Дамытушылық: логикалық ойлау есептеумен танымдық қабілеттерін, зейінін, есте сақтауын дамыту, өздіктерінен жұмыс істей білуіне дағдыландыру.
Тәрбиелік: өзара ынтымақтастыққа, еңбекті құрметтеуге, шапшаңдыққа, ұқыптылыққа, тапқырлыққа, қырағылыққа тәрбиелеу.
Әдісі: ойландыру, ой - шақыру, сұрақ – жауап.
Көрнекілігі: интерактивті тақта, карточка.
Пән аралық байланыс: ана тілі.
Сабақтың барысы:
1. Ұйымдастыру бөлімі.
Оқушылардың сабаққа әзірлігі.
Психологиялық дайындық.
Ғылымның сырын ұғына
Шығыңдар білім шыңына
Ұқыптылық пен зеректік.
Жеткізеді біздерді
Математика сырына.

Сабақ жоспары: 1 - слайд
1. Бәйге.
2. Жұмыла көтерген жүк жеңіл.
3. Мен саған - сен маған.
4. Еңбек түбі - береке.
5. Бойы сергектің, ойы да сергек.
6. Ой толғаныс.
7. Қорытынды.
8. Бағалау.(дұрыс жауапқа ұлттық қол өнер бұйымдары таратылады)
2. Үй тапсырмасын тексеру. 2 - слайд
№9(оқушылар оқиды, тақта арқылы тексеріледі)
3 - слайд.<< Бәйге>> ойыны арқылы(өткенді қайталау)
1. Қарама - қарсы қабырғалары өзара тең геометриялық фигураны қалай атаймыз?
(тіктөртбұрыш)
2. Ауданды қалай табамыз?(ұзындығын еніне көбейтеміз) S=a*b
3. Көлемді қалай табамыз?(ұзындығын, енін, биіктігін көбейтеміз) V=a*b*h
4. Фигураның периметрін қалай табамыз?(барлық қабырғаларын қосамыз)
5. Жылдамдықты қалай табамыз?(қашықтықты уақытқа бөлеміз) V=s: t
6. Теңдеу деген не?(белгісіз саны бар теңдік)
4 - слайд. Жаңа сабақ. Жұмбақты шеш.
Адасқан екі таяқ
Тұрады жоқты сұрап.(х)(теңдеу шешуде пайдаланады)
Теңдеу шешу деген не?- белгісіз санның мәнін табу.
Теңдеудің шешуі деген не?- бұл белгісіз санның мәні.
5 - слайд. Жұмыла көтерген жүк жеңіл. 2 - кезең.
Оқулықпен жұмыс.№1
Х+20*8=2600
Х+160=2600
X=2600 – 160
X=2440

240+x=9400
x=9400 – 240
x=9160
x*(40: 4)=12600
x*10=12600
x=12600: 10
x=1260
(190 - 90)*x=38600
100*x=38600
x=38600: 100
x=386
2440+20*8=2600
2440+160=2600
2600=2600
40*6+9160=9400
240+9160=9400
9400=9400
1260*(40: 4)=12600
1260*10=12600
12600=12600
(190 - 90)*386=38600
100*386=38600
38600=38600
№2
12+B=72: 2 (x+20): 5=6
12+B=36 x+20=6*5
B=36 - 12 x+20=30
B=24 x=30 - 20
a: 10=960: 2
a: 10=480
a=480*10
a=4800
2400:(c - 12)=10
c - 12=2400: 10
c - 12=240
c=240+12
6 - слайд. 3 - кезең. Мен саған - сен маған.
БАСПАЛДАҚ ОЙЫНЫ.
ТЕЗ ЕСЕПТЕУ. ------------
*1
----------------
- 20000
-------------------------
+(450: 50)
------------------------------
+1500
--------------------------------
674*31
------------------------------
7 - слайд. 4 - кезең. Еңбек түбі - береке.(мағынаны ашу).
№5 а) есепті шығар.
Басқұр - киіз үй әшекейіне арналған тоқып жасалатын бау. Киіз үйдің ішін безендіру үшін,
әрі уық пен керегенің түйіскен жерін сыртынан бастырып таңатын бау түрі. Киіз үй жабдығы.
Қыл арқан - аттың жалы, құйрығынан жасалады. Қыл арқан шірімейді, төзімді, қатты.
Есеп оқылып талданады.
а). Басқұр ұзындығы - 3м, 5есе қысқа.
Қыл арқан -? м.
Ш: 3*5=15(м)
Ж: қыл арқанның ұзындығы15 метр.
ә). X: 5=3
X=3*5
X=15
---------------
15: 5=3

№6. 8 - слайд.(ауызша оқылып, талданады).
Баға саны құны
? 6 1800
? 8?
Баға= құны: саны 1800: 6=300(тг) (1 кесенің бағасы)
Құны= баға*саны 300*8=2400(тг) (8 кесенің бағасы)
9 - слайд. 5 - кезең. Бойы сергектің, ойы да сергек.
№7. Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
1529: 4=382(1қ) (Бөлінгішті табу үшін, бөлгішті бөліндіге көбейтіп, қалдықты қосамыз)
4*382+1= 1529 (қалдық бөлгіштен кем болады)
1<4
1437: 6=239(3қ)
6*239+3=1437
3<6
1358: 3=452(2қ)
3*452+2=1358
2<3
40987: 8=5123(3қ)
8*5123+3=40987
3<8
10 - слайд. Ой толғаныс. 6 - кезең.
№8. Фигураның ауданын тап.
11 - слайд. Қорытынды. 7 - кезең.
Қызықты есептер.
1. Атасы мен әжесінің екеуінің туған күндері бір күнде. Бірақ олар құрдас емес. Неге?
2. Су жағасына тауықтың, үйректің 7 балапаны келді. Суда бірақ 5 балапан жүзіп жүр. Сонда екі балапан қайда?
3. Жаңа жыл дастарқанына біздің мектепте 263 дана алма даярланды. Егер мерекеге 86 ұл және одан 2 есе артық қыз бала келсе, барлық балаға алма жете ме?
12 - слайд. Үйге тапсырма №9. 123 - бет. Бағалау.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп

Қайталау. Теңдей (тең бөліктерге) бөлуге берілген есеп

1) Мазмұнына байланысты: Теңдеу шешу тәсілін меңгереді. Теңдеу шешу - теңдеуді дұрыс сандық теңдеуге айналдыратындай белгісіз санның мәнін табу...
Квадраттық теңдеу

Квадраттық теңдеу

Сабақтың мақсаты: Білімділік: Квадрат теңдеулерді шешудің әртүрлі тиімді тәсілдерін үйрету, олардың ерекшеліктерін танытып, есептер шығаруда қолдана...
Құрылымы күрделі теңдеу шешу

Құрылымы күрделі теңдеу шешу

Сабақтың түрі: жаңа білім беру. Әдіс - тәсілі: сын тұрғысынан ойлау, сұрақ – жауап, түсіндіру, түсіндірмелі иллюстративті. Сабақтың мақсаты:...
Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Теңдеу және оны шешу тәсілдері

Сабақтың мақсаты: Білімділік: теңдеу және оны шешу тәсілдерін есептер шығару барысында пысықтау....
Өткенді пысықтау

Өткенді пысықтау

Атырау облысы, Исатай ауданы, Жанбай ауылы Хамидолла Наубетов атындағы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі: Сұлтанғалиева Күнсұлу Сәменқызы...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×