Мақсаты:
«Параллель және перпендикуляр түзулер» туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру; есептердің өтілген түрлерін шығару, дағдыларын бекіту.
Шығармашылығын, сын тұрғысынан ойлау қабілетін дамыту.
Ұқыптылыққа, достықты құрметтеуге баулу.
Сабақтың түрі: аралас, топтық жұмыс
Әдісі: түсіндіру, сұрақ - жауап, өздік, есептеу, салыстыру, СТО, Т кестесі, модульдық оқыту
Көрнекілігі: қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, слайд, электронды оқулық
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Сабаққа даярлық, амандасу, түгендеу.
Психологиялық дайындық (хормен)
Мұғалім: Сабағымыз басталды, балаларға пайдалы.
Бәрін ұғып алыңдар, санауға зер салыңдар
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: Біліміңді бағала (сұрақ - жауап)
100 тг. Үй тапсырмасы № 7
100 тг. «Калькулятор» ойыны 360: 9 + 28: 2 - 2 • 1 + 38: 2 Жауабы: 71
100 тг. Минутпен өрнекте. Ең ұзақ көрінген кемпірқосақ аспанда 3 сағат тұрды. Ол Англияда болған еді.
500 тг. Шаршының ауданы 64 см² оның периметрі нешеге тең?
500 тг. Теңдеудің шешуін тап Х/1000=25
500 тг. Мұндағы «артық» сандар қайсысы және олар неге «артық?» 1, 7, 14, 21, 28.
1000 тг. Егер арбаға жегілген аттар 16км\сағ жол жүрсе, онда сол арбаны жүргізіп отырған арбакеш 1 сағатта неше км жол өтеді?
1000 тг. Метрмен өрнекте. Ең қалың мұздың қалыңдығы 4 км 776 м.
Мұғалім: Бұл қайда болуы мүмкін?
1000 тг. Екі жағынан нүктемен шектелген түзу сызықтың бөлігі. (Кесінді.)
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.