Сайтқа кіру Тіркелу

И, й әріптерінің жазылуы

Сабақтың тақырыбы: И, й әріптерінің жазылу.
Жалпы мақсаты: «И, й әріптерінің жазылуы мен қолданылуын меңгерту оны сабақтарда қолдана білуге үйрету.
Сілтеме: Электрондық оқулық, түрлі тапсырмалар, сызбалар Венн диаграммасы
Қазақ тілі пәнінің әдістемесі
Оқу нәтижесі:. Топпен жұмыс істеуге қалыптасады.
Негізгі идеялар: Сөз, сөйлеу мәдениеті. Көркем жазу, и мен й - ді айыра, салыстыра білу. Шығармашылық жұмыстар орындату
Қолданылатын материалдар: АКТ. Топпен жұмыс, модульдік технология, «Insert» стратегиясы. «Джиксо» ұжымдық оқыту әдісі (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау)

Оқыту әдістері: Топпен жұмыс, жеке жұмыс. (АВС тобының оқушыларын ерекше бақылау)
Блум таксономиясы. «Фишбоун» стратегиясы
Сабақ кезеңдері Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Психологиялық
дайындық Түстер арқылы топқа бөлу. «Қызығушылығын ояту» Кім жылдам? ойыны. Музыка ырғағымен би жаттығуларын жасайды.
Түстер бойынша 4 топқа бөлінеді
І. Білу 2. Үй тапсырмасын тексеру «Ыстық орындық»
1 оқушы шығып орындыққа отырады, басқа оқушылар сұрақтар қояды.
ІІ. Түсіну «Миға шабуыл» суреттер арқылы жаңа тақырыпты ашу.

«Джиксо» әдісі бойынша 4 топ жұмыс жасайды. Әр топта и мен й әріптері талданып сол бағытта жұмыс түрлері талданады.
Оқушыларға тақырыптың негізгі идеясын ашу, түсіндіру. (АВС оқушыларының мүмкіндігін ескеру)
Бұл “жанұя” топтар деп аталады. Содан кейін 1, 2, 3, 4 - ке санау арқылы 1 - лер бөлек, 2, 3, 4 өз алдына “жұмыс” тобын құрайды.
ІІІ. Қолдану Кубизм стратегиясы (топтық жұмыс)
1. Талдау (И әріпі бар сөздер тізбектеу )
2. Сипаттау (суретке қарап сөздерді тізбектеу)
3. Салыстыру («И мен Й - ді айыра білу, салыстыру дәлелдеу.)

«И» әріпі сөз басында және ортасында келеді.
«Й» әрпі сөз ортасында және сөз соңында келеді.
«И» дыбысының алдында ы, і естілгенімен, олап жазылмайды.
Акт қолдану
Сергіту сәтін ұйымдастыру.

Сергіту сәтін өткіземіз
ІҮ. Талдау
Венн - диаграммасын толтыру.
(И - Й әріптерін салыстыру)
Есте сақтап жазу.
«Сөз құра, тез құра» ойыны
Жұмбақтың шешуіне сурет салу.
Әр топ белгіленген уақытқа сай өз тапсырмаларын мұқият орындау.

Ү. Жинақтау Шығармашылық жұмыс
Топтарға тапсырма.
Оқулықтағы тапсырманы дәптерге түсіру. Оқушылар орындайды
ҮІ. Бағалау

Сабақ сендерге ұнады ма?
Сендерге сабақ ұнаса не ұнамаса, оны жүрекшеге салып, татаға іліндер. Топтағы балалар өз пікірлерін жүрекшелерге жазып, тақтаға іледі. Көңіл күйдің көтеріңкі екенін білдіретін жүрекшелер көп болса, сабақта соғұрлым тиімді.

V. Үйге тапсырмасын беру И - Й әріптері бар сөздер құрап, сол сөздермен сөйлем жазып келу. Оқушыларға үй тапсырмасы беріледі. Олар оны күнделіктеріне жазып алады.
VII. Рефлексия
Ойтүйін
«И – дауысты, Й - дауыссыз»

Сабақты сұрақ - жауап әдісі арқылы қорытындылаймын..
«Бағалау терезесімен» балалар өздерін бағалайды

Оқушылар «Бағалау терезесімен» өздерін бағалайды.
Оқушы үні АВС тобының оқушыларын бағалауы.
Кері қайту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×