Сабақ тақырыбы: «Қарлығаш» Ө. Тұрманжанов
Жалпы мақсат: Өлеңді түсініп оқу, оқиға мазмұнын ашу, шығармашылық тапсырмалар беріп, орындау. Ұйымшылдыққа, еңбекқорлыққа баулу.
Оқу нәтижесі: Қарлығаштың өмірі, үй салуы, балапан басуы, олардың тіршілігі туралы білу. Оқуға бағыт бағдар беру, топта жұмыс істеу арқылы аталған тақырыпты меңгеріп шығу
Негізгі идеялар: Құстар - біздің досымыз.
Оқыту әдістері: Жаңа әдістер
Сұрақ - жауап, диалог, АКТ, СТО, диалогтік оқыту тәсілі, талантты және дарынды балаларды оқыту үшін бағалау, талдау жинақтау, кубизм.
І. Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу( 3мин) Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
«Шаттық шеңбері» арқылы сыныпта психологиялық ахуалды қалыптастыру Ортаға шығып «Шаттық шеңберін» жасау
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау ( 5мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жаралы торғай. Өлеңді оқытып, сұрақ - жауап әдісі арқылы бағалаймын.
1. Торғайдың өлең айтуға неге зауқы болмады?
2. Торғайдың қасына бала жақындаған кезде торғай қандай күйде болды?
3. Торғайға не болғанын, неліктен ұша алмай қалғанын, өзің ойлап жаз Оқушылар сұраққа жауап беру, эсселерін оқу.
ІІІ. Жаңа тақырып
Мұғалімнің іс - әрекеті
Оқушының іс - әрекеті
Білу (10мин)
Түсіну(5мин)
Қолдану(5мин)
Талдау(7мин)
Қызығушылығын ояту,
Әй,......... тамыр ай,
Жауда қалдым жабыдай,
Тұмарымды ал сана,
Біздің елге бар сана.
Қай шығармадан алынды, қандай құсқа арналған?
Тақырыпқа кіріспе, презентация, “ойлан, жұптас, талқыла” әр топқа өлеңді бөліп беру.
1 - топ: Жануарлардың тіршілігі
2 - топ: Қарлығаштың балапандарына қамқорлығы
3 - топ: Жылан мен дәуіттің ай Бағалау критерийлері – тапсырма мазмұны ашылу керек, жүйелі баяндау, жауап нақты болу керек, постер қорғаған кезде эстетикалық талғамға сай болу. - егер белгіленген өлшемдердің бірі орындалмаса,,– тапсырма мазмұны толық ашылмаса, жауап нақты болмаса Сабақты мұқият тыңдап, есте сақтап, сабақтың тақырыбын айту.
Баяндап беруші оқушыларға баяндайды
сілтеме іздеуші бейнелі сөздерді оқиды
көрініс дайындау
Өз топтарында оқып талқылау
IV. Қорытындылау
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Жинақтау(3мин) Кубизм әдісі арқылы сабақты қорыту.
Семантикалық карта арқылы тапсырма беру Шаршыдағы сандар бойынша сұрақтарға жауап беру.
Құстардың түрлерін карта арқылы анықтау
V. Үйге тапсырмасын беру (2мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
“Құстар - біздің досымыз” тақырыбында альбом дайындау. Үй тапсырмасын білу, түртіп алу
VI. Бағалау (5мин)
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Формативті бағалау Өлшемді бағалау. Топ басшысының бағалауы. Конфеттер арқылы ұпай жинау
VII. Рефлексия
Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушының іс - әрекеті
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер тарату Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын стикерлерге жазу
«Қарлығаш» Ө. Тұрманжанов
- гулмира
- 20 қазан 2013
- 12513
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Тұрманжановтың қарлығаш атты еңбегі, бастауыш сыныпқа сабақ жоспары
Ұқсас жаңалықтар:
Өзен және көл
Атырау қаласы, №36 орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Сисенғазы Ләззат Қасымғалиқызы...Есім хан кезіндегі қазақ хандығы
Қазақстан тарих пәнінің мұғалімі Н. Жұмағалиева...Ө. Тұрманжанов «Жаралы торғай»
Бастауыш сынып мұғалімі Жанұзақова Гүлмира...«Қараторғай» Ж. Аймауытов
Бастауыш сынып мұғалімі Жанұзақова Гүлмира...С. Сарғасқаев “Шыбық”
Бастауыш сынып мұғалімі: Жанұзақова Гүлмира...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.