Сыныбы: 4
Сабақтың тақырыбы: Шамалар және оларды өлшеу.
Мақсаты: а) білімділік: Шамалар және оларды өлшеу тарауы бойынша білімерін қорытындылау.
б) тәрбиелік: Оқушылардың бойында елжандылық, еңбексүйгіштік, адамгершілік пен адалдық, шапшаңдық пен тазалық қасиеттерін қалыптырастыру. Бірінің пікірін бірі тыңдауға тәрбиелеу.
ә) дамытушылық: Оқушылардың өзін - өзі бағалауын, есептеп шығару арқылы логикалық ойлауын, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Коммуникативтілік құзыреттілігін қалыптастыру.
Сабақтың түрі: проблемалық
Сабақтың типі: Алған білімді жинақтау, жүйелеу
Технологиясы: ДСОТ
Сабақтың әдіс - тәсілі: көрнекілік, демонстрация, иллюстрация, сұрақ - жауап, әңгімелесу, түсіндіру, т. б.
Сабақтың көрнекілігі: жұмыс дәптері, бағалау ведомосі, тапсырмалар, т. б.
Пәнаралық байланыс: дүниетану, ана тілі.
Пайдаланған әдебиеттер: 4 сынып математика әдістемелігі, Т. К. Оспанов «Математика», Қазақ ертегілері, «Қызықты есептер» 2009ж Алматы, «Ойнайық та, ойлайық!» 2007ж Алматы, «Ұстаз үні» №18, 2009ж.
Оқушының танымдық әрекеті: өз бетімен тақырыпты оқып келу, өз бетімен оқулықтан тапсырмалар орындау, орындаған жұмыстарын нәтижелі түсініп орындау, іздену, ойлану.
Мұғалімнің танымдық әрекеті: тексеру, сұрау, талдау фронтальды сұрау арқылы жаңа сабақты талқылау, оқушыларды түгел нәтижеге жеткізу, бақылау - тексеру, қорытындылап жетістіктерін айту, үйге тапсырма беру, бағалау.
Сабақтың барысы:
1кезең
І. Ұйымдастыру кезеңі
а) Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
- Балалар бүгін сыныпқа, біздің білімімізді тексеру үшін «Білімділер» елінен бір сандықша келіпті, сандықшада біздің білімімізді тексеру үшін тапсырмалыр бар екен. Бұл тапсырмалардың ерекшелігі олар деңгейлерге бөлініп беріліпті.
ә) Сабақтың мақсат пен міндетін түсіндіру.
- Балалар біз бүгін кестелік қосу және азайтуға байланысты есептер шығарып, оларды салыстырамыз.
б) Оқушылардың сабаққа қатысуын тексеру.
ІІ. Үй тапсырмасын ұрау.
- Үйге қандай тапсырма берілді?
-«Шамалар және оларды өлшеу» тақырыбына дайындалып келу, 26 - мысал.
- 26 - мысалдағы шамаларды ұсағырақ бірлікпен өрнектеп жазу.
мм^3 - мен: 1м^3; 2дм^3; 3см^3; Здм^3; 9мм^3; 5 см^3; 17 мм^3;
см^3 - мен: 3м^3; 2дм^3; 2м^3; 3дм^3; 2м^3; 5см^3; 3дм^3; 5см^3;
дм^3 - мен: 5м^3; 5м^3, 8дм^3.
ІІ кезең
Миға шабуыл. (Өткенді қайталау)
І топ ІІ топ ІІІ топ
Ұзындық Масса Уақыт
Әр топ өз тақырыптарын қорғап шығады.
ІІІ кезең
- Балалар, енді деңгейлік тапсырмалар орындаймыз. Тапсырма үш деңгейде берілген. І деңгейдегі тапсырманы орындаған бала 5 ұпаймен «3»тік баға, ІІ деңгейдегі тапсырманы орындаған бала 10 ұпаймен «4»тік баға, ІІІ деңгейдегі тапсырманы орындаған бала 15 ұпаймен «5»тік бағамен бағаланады.
Деңгейлік тапсырмалар орындау.
Тақырыпқа сай дайындалған деңгейлік жұмыс дәптері.
І деңгей тапсырмалары.
а) Біртіндеп ұсағырақ бірлікке көш:
3м 5дм 2см 1мм=__дм __см __1мм =__мм
ә) Біртіндеп ірірек бірлікке көш:
1000000 мм = __см = __дм = __м
ІІ деңгей тапсырмалары.
а) Ұсағырақ (5 ұпай)
Миллиметрмен: 1 см, 1 м, 1 км, 7 см, 9 см, 6 м, 5 км.
Сантиметрмен: 5 дм 3 см, 99 м 7 см, 2 дм 3 см, 6 дм 1 см, 4 м 5 дм, 1 км 6 м, 9 км 2 м, 3 км 7 м, 5 км 5 м.
Дециметрмен: 7 м 6 дм; 5 м 9 дм, 2 м 4 дм, 1 км 5 дм, 7 км 29 м, 6 км 4 дм, 8 км 2 дм, 5 км 3 м, 3 км 4 м 5 дм, 7 км 7 м 7дм.
Метрмен: 3 км, 8 км 87 м, 9 км 108 м, 12 км 7 м, 5 км 989 м.
ә) Ірірек бірлікпен өрнектеп жаз.
Сантиметрмен: 1000000 мм, 8000000 мм, 900000 мм, 6000 мм, 600 мм.
Дециметрмен: 700000 мм, 62000 см, 7300 мм, 490 см, 100 мм.
Метрмен: 900000 мм, 84000 см, 6400 дм, 240 дм, 1000 мм.
Километрмен: 4000000 мм, 500000 см, 300000 дм, 24000 м, 1000000 мм.
ІІІ деңгей тапсырмалары.
- Балақай, бұл тапсырма қызықты. Бұ лапсырманы отындау арқылы сен бұл дүниеде неше секунд өмір сүргенинди билесин. Сен уақыт өлшем бірліктерін білесін. Соларды пайдаланып, неше секунд өмір сүргенинди тапшы.
V. Үйге тапсырма беру.
31 - мысал.
VІ. Бағалау.
Білім бағалау ведомосі бойынша, жариалық түрде.
VІІ. Қорытындылау.
Шамалар
- Гү
- 19 сәуір 2013
- 17467
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Бастауыш сынып, шамалар, шамаларды өлшеу, есеп шығару
Ұқсас жаңалықтар:
Ұзындық. Өлшеу және салыстыру
Ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық), уақыт шамаларын ажыратады; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдайды және өлшейді. Ұзындық (см, дм),...Шамалар
Қызылорда қаласы № 211А. Байтұрсынов атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Айдаболова Қаракөз Батырханқызы...Шама және оларды өлшеу. Санның және шаманың өлшемі
Қарағанды облысы, Қарқаралы ауданы, № 1 Жәутіков атындағы қазақ орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Омашева Алмагул Тлеубергеновна...10 санын қосу және азайтуды бекіту
Қызылорда қаласы №217 Б. Шалғынбаев атындағы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі: Жақсыбаева Гүлдана Бауыржанқызы...Тармақталған алгоритмдер
Кадырова Светлана Сабитқызы Жуалы ауданы, Жамбыл облысы, Б.Момышұлы ауылы №1 Г.Орджоникидзе атындағы мектеп- гимназиясы...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.