Сайтқа кіру Тіркелу

Екі таңбалы санды салыстыру

Пән: Математика
Орта мерзімді жоспар бөлімі: Бөлім 1С: Көлемдер және олардың өлшем бірліктері
Күні:
Сынып: 1 - сынып Мектеп:
Мұғалімнің аты - жөні:
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны: 0
Сабақ тақырыбы: Көлемді қалай өлшейміз?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары
(оқу бағдарламасына сілтеме)
1. 1. 3. 3** шамалар мәндерін: ұзындық (см / масса (кг)/ көлем (сыйымдылық) (л) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау
Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: есептерді шығару әдісін түсіндіреді.
Көптеген оқушылар: септеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.
Кейбір оқушылар: оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
Бағалау критерийлері Заттарды салыстырған кезде қолданылатын ұғымдарды пайдалану
Өлшемдері ажырату: ұзындық/масса/көлем (сыйымдылығы)
Заттарды өлшеу және салыстыру (ұзындығы, салмағы, сыйымдылығы бойынша), олардың өлшемі үшін әдістер мен құралдарды таңдау Өлшем бірліктерін пайдалану арқылы өлшемдерді өлшеу: см/кг/л
Ұзындық көлемінің мәндерін салыстыру: см,/ салмақ: кг/ көлем (сыйымдылық): л және өлшем мәндерін қосу мен азайту амалдарын орындау
Тілдік мақсаттар Бұған кіреді:
ұзындық, сыйымдылық, салмақ;
• қарағанда көбірек …;
қарағанда азырақ …; бірдей, шамамен, қарайлас;
• салыстырыңыз; салыстыра
отырып тексеріңіз; байқап көріңіз; көрсетіңіз.
Құндылықтарды дарыту Оқушыларды бір - біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыстар Музыка, қазақ тілі.
АКТ қолдану дағдылары Интернет - ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;
Ресурстар Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар., постер, кері байланыс парағы т. б
Бастапқы білім Оқушылар балабақшада үйренген сандар мен санау тәжірибесіне жүгіну қажет
Сабақтың барысы
Сабақтың
жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс - әрекет Ресурстар
Сабақтың басы Жаңа топ құру
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
«Мен күлгенді ұнатамын» ойын жаттығуы
Педагог балаларға: тұңжыраған жәнекөңілсіз, жабырқаған және ойланған көңілді және күлкілі; қайрымды және қуанышты, т. б. кейіпке еніп, бір бірімен рольге кіріп, адамдардың бейнесін келтіруге ұсынады. балалар айнаға қарап, әдемі ақкөңіл кейіпте күлімдейді. педагог осы «Мен күлгенді ұнатамын» жаттығуын күніне бірнеші рет қайталап көңіл күйді күлкімен көтеруге бола - тынын түсіндіреді. «Күлкі - көңіл күйдің сиқырлы кілті. Адам күлгенде өз көңіл күйін, өз денсаулығын жақсартады және айналасындағы адамдардың көңіл күйімен денсаулығына жақсы әсер береді.»
Асық арқылы бөлу
Сыныптағы бала санына қарай 3 түрлі асық шашылады, әр оқушы өзіне ұнаған түсті алады түстер бір - бірін тауып, бір топ құрайды
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір - бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты, дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Тест.
ҚБ: Отшашу арқылы бір - бірін бағалау.
Оқу мақсатын таныстыру
Күтілетін нәтижені анықтау

Оқушыларды топтарға бөлуге арналған суреттер.
Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары

Сабақтың ортасы Ширату тапсырмасы.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)

Дескриптор:
 есептерді шығару әдісін түсіндіреді.
 септеудің жазбаша тәсілдерін пайдаланады.
 оқулықта берілген тапсырмаларды өз бетінше орындайды.
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір - бірін бағалау.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Белсенді оқу тапсырмалары.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Сабақтың соңы Жаңа білім мен тәжірибені қолдану
Топтық жұмыс. «Галлерияда ой шарлау»

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір - бірін бағалау.
Рефлексия (жеке, жұпта, топта, ұжымда)
«СМС» кері байланыс.

Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау,
толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.

Сабақтан алған әсерлерін хабарлама арқылы ұстазға оқып береді, немесе қалдырады.

Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген
кезеңінде қолданыла алады. Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс - тәсілдеріңізді жазасыз Денсаулық сақтау технологиял ары. Сергіту сәттері мен белсенді іс - әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылат ын
Қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да
ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың
жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу
қажет?
Кері қайту
Loading...
Ұқсас жаңалықтар:
Секіру фазаларын қолдану

Секіру фазаларын қолдану

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 8. 3. 3. 1 түрлі дене жаттығуларын іс жүзінде орындау, олардың ағзаға...
Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Түріктердің материалдық және рухани мәдениеті

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 6. 2. 2. 5 көшпелілердің қолданбалы өнер жетістіктерін сипаттау;...
Статистикалық мәліметтер

Статистикалық мәліметтер

Сабақтың мақсаты: 1. Статистикалық мәліметтер туралы білу. 2. Салыстырмалы және абсолюттік сілтемелерді түсіну....
Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Жай бөлшектерді, аралас сандарды ортақ бөлімге келтіру

Барлық оқушылар: Жай бөлшектің негізгі қасиеттерін қайталай отырып, жай бөлшектерді, аралас сандарды ең кіші ортақ бөлімге келтіруді үйрету, есептер...
Ұзындық. Өлшеу және салыстыру

Ұзындық. Өлшеу және салыстыру

Ұзындық, масса, көлем (сыйымдылық), уақыт шамаларын ажыратады; оларды өлшеу үшін өлшемдер мен құралдарды таңдайды және өлшейді. Ұзындық (см, дм),...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, математикадан сабақ жоспары, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету