Оттан сақтанудың жолдарын, өрттің табиғатқа, адамға әкелетін зардабын түсіндіре отырып, сіріңке, оттық т. б. қатерлі нәрселерден аулақ болуға тәрбиелеу
Жаңа жағдайға бала қалай үйренеді? Өкінішке орай балабақшаға бейімделу көбінесе қиын және ауыр өтеді. Бала тамақ ішпейді, ұйықтамайды, балалармен және үлкен адамдармен араласудан бас тартады да, қоршаған ортаға деген қызығушылығы төмендейді, ойыншықтарды ойынға қатыстырмайды.
Балаларға өрт қауіпсіздігі ережесін жетік білудің маңызын ұғындыру. Өрт қауіпсіздігі ережесін қатаң сақтау арқасында түрлі жазатайым апаттың алдын алуға болатыны туралы түсінік беру.
Балалардың тілін дамыту, сурет мазмұны бойынша шағын әңгіме құрастыруға, жапсыруды түрлі тәсілмен орындауға үйрету. Пәндер арасындағы өзара байланысты ұйымдастыру арқылы сөйлеу мәдениеті мен ой - өрісін, дүниетанымын жетілдіру.
Слайдтағы суреттер бойынша ертегілерді еске түсіріп, тұзды қамырдан бауырсақтың қалай жасалатынын түсіндіру. Мүсіндеу әдіс - тәсілдерін пайдалану арқылы алақан арасына салып дөңгелектеу. Қолдың, алақанның ұсақ саусақ бұлшық еттерін жетілдіру.
Саусақ қимылын дамыту, көзбен мөлшерлеуді дамыту, сенсорлық тәрбие жұмысын қалыптастыру, таным қабілеттері мен қызығушылығын арттыру, қызыл және сары түстерді ажырата білуге үйрету.
Мектепке дейінгі ұйымдарда бала тілін дамыту, шығармашылық белсенділігін артыру, сонымен қоса денсаулығын шынықтыра отырып нығайту және сауықтыру жұмыстарын жүйелі өткізу басты міндет болып саналады.
Би - саз ырғағымен түрлі қозғалыстар жасап орындалатын, көңіл күйге негізделе көрсетілетін көне өнер түрі, адамның ішкі жан дүниесін байытып, жанын тазартатын құдіретті өнер.
Ғарышкерлер күні туралы түсінік беру, әр түрлі тапсырмалар бере отырып жыл бойына алған білімдерін қорытындылау; Сөздерді қазақ және ағылшын тілінде айтқызу арқылы балалардың тілін дамыту, сөздік қорын пысықтап, зейінін арттыру;