Сайтқа кіру Тіркелу


Түрлі - түсті тақтайшалар

Тақырыбы: Түрлі - түсті тақтайшалар
Аймақ: Сенсорлық аймақ.
Мақсаты: Негізгі түстерді ажырата білуді үйрету, эстетикалық сезімді дамыту, бейнелеу іс - әрекетіне дайындық.
Жұмыс барысы:
1 - бөлім. Бала жұмыс үстеліне қорапты әкеліп, оның ішінен түсті тақтайшаларды бір - бірден алып, қатарлап қояды.
Монтессори маман: Қане, сен осы түстердің ішінен қандай түстерді білесің?
Бала: Қызыл, жасыл, сары.
Монтессори маман қоңыр түсті көрсетіп сұрайды: ал мына түс саған таныс па?
Бала: жоқ
Монтессори маман: ендеше мен саған қоңыр түсті таныстырам. Ол үшін біз үш сатылы сабақ өтеміз.
2 - бөлім.
Монтессори маман қызыл, сары және қоңыр түсті таңдап алады.
1 - саты.
Монтессори маман: Мынау қоңыр түс. Қолындағы түсті анықтап қарап балаға береді.
Жаңа терминдерді бірнеше рет қайталаған дұрыс, қайталау кезінде баланың тек есту қабілетін ғана емес, сондай - ақ көру, тактильді, стереоностикалық қабылдау қабілеттерін қатыстыру керек. Үш сатылы сабақ барысында педагог қосымша түсіндірулер жасамайды, тек есте сақталуы қажет ұғымдарды ғана айтады.
2 - саты.
Монтессори маман таңдап алған қызыл, сары және қоңыр түсті үстел үстіне қояды да, балаға тапсырма береді:
- Маған қызыл түсті берші?
- Қоңыр түсті өзіңе ал.
- Сары түсті мына жерге қой.
- Қоңыр түсті үстел үстіне қой.
- Қызыл түсті тығып қой
- Қоңыр түсті қолыңа ал.
Балаға заттың атауы мен ара қатынасын анықтап, оларды жақсы есте сақтап қалуы үшін тапсырмалар көп болуы қажет. Сабақ барысында қолданылатын заттардың орны бірнеше рет ауыстырылады.
3 - саты.
Монтессори маман қоңыр түсті көрсетіп:
- Мынау қандай түс
Бала: Қоңыр түс.
Монтессори маман үш сатылы сабақ арқылы балаға түстерді таныстырады.
3 - бөлім
Монтессори маман тақтайшаларды көрсете отырып, былай деп айтады: Біз қазір мына жерден осы түстес тақтайшаны табамыз. Басқа да тақтайшаларды кезегімен алып, біріншісінің қасына апарып, түстері бойынша салыстырады. Тақтайшаның табылған жұбын қасына апарып қояды.
Монтессори маман: Енді қалған түстердің жұптарын сен табасың.
Тақтайшаларды араластырып, балаға өз бетінше жұптарды таңдау ұсынылады.

Келесі жаттығулар:
1. Бала өз бетінше жұмыс жасайды.
2. Қашықтықта жұмыс істеу - жұбын табуды қажет ететін тақтайша басқа үстел үстіне апарылады.
3. Қоршаған ортадан түстері ұқсас заттар табу.
Қателіктерді бақылау: Көзбен шолу.
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Монтессори әдісін қолдану

Монтессори әдісін қолдану

Атырау қалалық № 20 «Алтын балық» мүмкіншіліктері шектелген балаларға арналған балабақшаның Монтессори маманы: Ермекова Шаттық Нығыметқызы...
Жаңа технология М. Монтессори – балабақшада

Жаңа технология М. Монтессори – балабақшада

Атырау қаласы, №8 «Ақбота» шипа - жай типті бөбекжай – балабақшасының әдіскері Имангалиева Айгул Лукпановна...
Бояулар патшалығына саяхат

Бояулар патшалығына саяхат

Бөлімдері:»Бейнелеу өнері» Мақсаты: Жыл бойына алған білімдерін бекіте отырып, бояулар жайлы түсініктерін кеңейтіп, түстерді анықтауды меңгерту....
Түрлі-түсті дөңгелектер

Түрлі-түсті дөңгелектер

Жасы: «2 - 3» Бірінші кіші «Балдәурен» тобы Тақырыбы: Түрлі - түсті дөңгелектер Білім беру саласы: «Таным» Кіші сала: Сенсорика....
Ертегілер бізде қонақта!

Ертегілер бізде қонақта!

Павлодар қаласы, «№ 126 сәбилер бақшасы» МҚКК Балалардың эстетикалық даму орталығының қазақ тілі мұғалімі Тукенова айман Айтмухамедовна...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертегі, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×