Мақсаты: Кеңістікте, жазықтықта, өз денесінде бағдарлауды, қимыл - қозғалыстың үйлесімділігін олардың дәлділігі мен нақтылығын дамыту. Саусақтарының ұсақ қол қимылын дамыту, мүсінді дұрыстау.
Зейінмен сөйлеу тілін дамыту, бала бойындағы жалпы мәдениет пен көркем талғамды тәрбиелеу.
Білімдік: Дәстүрден тыс тәсілі: Балалар ертегі кейіпкерлерін өздегінің елестетуі бойынша рольге бөлініп ойнау арқылы балалардың ырғақ іс - әрекетіне қызығушылығын арттыру. Кеңістікті бағдарлауға үйрету.
Тәрбиелік: Үлкендерге деген құрмет сезімін тәрбиелеу,
Түзете дамыту: Балалардың мүсінді дұрыстау, ұсақ қол моторикасын жетілдіру, есте сақтау қабілетін арттыру. Балалардың зейіні тұрақтау.
Әдіс - тәсілдер: Түсіндіру көрсету. Сұрақ - жауап, релаксация. Саусақ, қол жаттығуы.
Көрнекті құралдар: СД диск, атрибуттар,
Іс - әрекет кезеңдері Маманның іс - әрекеті Баланың іс - әрекеті
Мотиватциялық ынталандырушылық
- Сәлематсыздар ма!
Екі қатарға шахмат тәртібімен тұру ІІІ поз. иілу
Жүру, жүгіру (тұр), сапқа түру, жолға адамдай секіру жүру.
шеңбер болып тұру.
- Сәлематсыз ба!
Жүру, жүгіру (тұр), сапқа түру, жолға адамдай секіру жүру.
шеңбер болып тұру.
Ұйымдастырушылық ізденушілік
І. ІІІ - поз тұру.
1. Б. қ.: түзеу тұру, екі қол белде, отыру - тұру.(plie)
2. Аяқты кезек - кезек алға еденнен көтермей созу - 4 р.(Battemеnt tendu)
- Балалар бүгін біз ертегілер еліні саяхатқа барамыз, ол үшін әдемі және дұрыс жүріп, жүгіруіміз қажет.
Диагональ бойымен жүру түрлері: Жәй, шоқырақтап, бір қырындап, аяқ ұшымен жүру.
- Балалар көзімізді жұмамыз терең дем аламыз, дем шығарамыз (әсерлі, жай әуенмен тыныс алу жаттығуын орындау) Ал енді көзімізді ашамыз міне ертегілер еліне келдік.
ІІ. Негізгі қимылдар:
Балалар өздері таңдаған өсімдік немесе жануардың атрибутын алып, оған ат қояды. Соған еліктеп қимыл жасайды.
Мысалы:
Аяқтың ұшымен жүру, қолды жоғары көтеріп айналу, екі қолды кезек алға қарай сермеу, алға - артқа жүру, шеңбер бойымен жүру, иілу, аяқ ұшымен жүру, секіру.
Саусақтар гимнастикасы:
Саусақтарымен құстың бейнесін көрсету.
«Сиқырлы түс»
/денені босаңсытуға арналған жаттығу./
Малдас құрып отыру, қол тізеде, басты төмен түсіру.
Педагог мәтінді оқиды:
Біздің қолымыз демалады...
Біздің аяқтарымыз да демалады...
Демалады... ұйықтайды...
Бүкіл дене босаңсиды.
Жеңіл, терең дем алады.
- Енді балалар бәріміз шеңбер отырмыз әр бала өз кейіпкері туралы (педагоктың көмегімен, сұрақ - жауап арқылы) әңгімелеп береді.
ІІІ. Қимылды ойы:
«Көңілді маймылдар»
Мақсаты:
Еркіндік бере отырып тыңдауға, тәртіптілікке шақыру арқылы шыдамдылыққа, ұжыммен бірге қимылдауға үйрету.
Ойынның шарты:
Жүргізуші - «Маймылдардың апасы»:
Біз – көңілді маймылдар,
Өте қатты шулаймыз,
Алақанды соғамыз,
Еденді де таптаймыз.
Ұртымызды үрлеп,
Әндетеміз гулеп.
Төбеге де секірдік,
Маңдайға саусақ келтірдік.
Құлағымыз – қалқан,
Құйрығымыз – салпаң.
Бірақ тәртіп – қатаң,
«Үш» дегенде апаң -
Бәрің тілді алыңдар,
Қозғалмай, қатып қалыңдар!
І. ІІІ - поз тұру.
1Б. қ.: түзеу тұру, екі қол белде, отыру - тұру.(plie)
2Аяқты кезек - кезек алға еденнен көтермей созу - 4 р.
Балалар:
- Иә, біз дайынбыз.
Диагональ бойымен жүру түрлері: Жәй, шоқырақтап, бір қырындап, аяқ ұшымен жүру.
Аяқтың ұшымен жүру, қолды жоғары көтеріп айналу, екі қолды кезек алға қарай сермеу, алға - артқа жүру, шеңбер бойымен жүру, иілу, аяқ ұшымен жүру, секіру.
Педагогпен бірге қайталау.
Қимыл - қозғалыспен қайталап көрсету.
Рефлексифті
Түзетушілік
ІV. Қортынды бөлім.
- Балалар сендерге ертегілер елі ұнады ма?
- Өте жақсы, көзімізді жұмайық, бақшамызға қайтайық. Шеңбер болып тұру,
терең демалу, дем шығару. Балаларды мақтау, рахмет айту.
Иілу.
- Сау болыңыздар!
ІV. Қортынды бөлім.
- Ия
Шеңбер бойымен жүру, терең демалу, дем шығару.
Иілу, қол шапалақтау.
- Сау болыңыз!
Әуенмен залдан шығып кету.
Күтілетін нәтиже:
Білуі керек: Шеңбер бойымен жүру, жүгіру Кеңістікті бағдалау
Түсінігі: Әсемдік пен әдептілікті сезіну, жаттығуды дұрыс орындау
Дағдысы: Жарты шеңбер бойымен тұру.
Ертегілер, Сиқырлы түс
- aigul1974
- 13 қыркүйек 2014
- 46270
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Кеңістікте, жазықтықта, өз денесінде бағдарлау
Ұқсас жаңалықтар:
Гимнастикалық орындық
Гимнастикалық орындық үстінде аяқты аяқтың алдына қойып жүруді үйрету Он, сол аяқпен кезек, кезек секіруге жаттықтыру....Гимнастикалық жаттығулар
А) Гимнастикалық қабырғада жасалатын жаттығуларды жетілдіру. Ә) Акробатикалық тепе-теңдік жаттығуларын дамыта үйрету....Эстафеталық жарыс
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Жосалы кенті А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Ешманов Нұрлыбек...Ағаш аттан секіру
Қызылорда облысы, Қармақшы ауданы, Жосалы кенті А.Жанпейісов атындағы №105 орта мектептің дене шынықтыру пәнінің мұғалімі Ешманов Нұрлыбек...Гимнастика. Акробатикалық жаттығуларды үйрену
Батыс Қазақстан облысы, Шыңғырлау ауданы, Шыңғырлау ауылы, Л. Қылышев атындағы Шилі орта мектебінің дене тәрбиесі пәнінің мұғалімі Жандавлетов...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.