Сайтқа кіру Тіркелу

Бала тілі - бал

Білім беру саласы: Таным
Оқу іс – әрекетінің түрі: Қарапайым математика.
Мақсаты: Балалар 0 - 5 дейінгі сандарды тура, кері санау, жұбын табу, апта күндерін, кеше, бүгін, ертең сөздерін атай білу. Логикалық ойлау қиялдарын дамыту, белсенділіктерін арттыру, суреттерге қарап айырмашылықты ажырату, сөз құрап айта білу белсенділігін арттыру. Ұқыптылыққа жинақылыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: суреттер, сандар, пішіндер.
Оқу іс – әрекеті: Балалар топқа келген қонақтармен амандасайық: Сәлематсыздарма апайлар!
Шаттық шеңбері: Шуақ шаша, алтын таңда,
Мөлдір таза ауада,
Табиғатта бәрі оянады, оян сенде бар бала.
- Балалар таңертең ұйқыдан тұрғанда, ең алдымен нені көреміз? - Күннің көзін көреміз. Аяғымызбен нені басамыз? - Жерді басамыз. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қазір көктем мезгілі. - Көктемнің неше айы бар? - Үш айы бар: наурыз, сәуір, мамыр. Жарайсыңдар балалар, енді сабақты әрі қарай жалғастырайық.
- Дүйсенбі, сейсенбі, сәрсенбі, бейсенбі, жұма, сенбі, жексенбі бұлар нелер? - - Бұларды апта күндері дейміз. Аптаның қай күндері демаламыз? - Сенбі, жексенбі күндері.
- Жарайсыңдар! Ерте, ерте ертеде сандар қалашығы болыпты. Онда сандар тату - тәтті өмір сүріпті. Кенеттен қатты жел тұрып, дауыл соғып сандардын орны ауысып кетеді. Енді біз сандарды орнына ретімен қойып, көмектесейік.
- сандарды ретімен қою: 0, 1, 2, 3, 4, 5. - қалашықта қанша үй бар? Екі үй бар. - олар қандай үйлер? Биік, аласа, түстері бірдей. - қандай пішіндерден жасалған? Үшбұрыш, төртбұрыш, шаршы, дөңгелек.
Машиналарды санау, суретке карай отырып жүзеді, ұшады, жүреді.
Дөңгелене тұрайық санамақты санайық:
Бір дегенім - білім, Білімсіз жоқ күнің. Еке дегенім - елім, Асқар тауым көлім. Үш дегенім - үміт, Үміт артар - жігіт. Төрт дегенім - төзім, Төзе білем өзім. Бес дегенім - бесік, Шықтық содан өсіп.
Енді «Ойлан тап».
Суретке қарап айырмашылықтарын табайық: екі парабозды, екі баланы салыстыру; ішінде, сыртында, ұзын, қысқа, оң қол, сол қол. Жарайсыңдар балалар! Енді «Сөз ойла, тез ойла». Суреттегі заттардың атын атап, сөйлем құраймыз.
Ойын «Жер, су, ауа»
Мақсаты: Қолдарын жоғары, алға, жанға түсіру. Ойынға қызығушылығын арттыру. Енді орнымызға отырып логикалық сұраққа жауап берейік. – Түлкі қу, ал қоян... (қорқақ) Тұз ащы, ал шекер...(тәтті) Піл үлкен, тышқан...(кішкентай).
- Бағдаршамның неше көзі бар? Үш көзі бар: қызыл, жасыл, сары.
- Ара, шыбын жәндік, ал қасқыр, түлкі...(жабайы аң) - Қасқыр, түлкі жабайы аң, ал жолбарыс, арыстан...(оларда жабайы аң) - - - Қошақан, қозы дейміз. Ол қандай жануар...(қой) - Аружан балабақшаға қашан келді? (кеше) – Дүйсенбі кеше болды, ал сейсенбі кашан болады?(бүгін, сәрсенбі ертең)
Жарайсыңдар балалар!
Қоштасу шеңбері:
Күн, сәуле шашқаның үшін рахмет! Таза ауа, күш, қуат бергенің үшін рахмет! Қонақтар сабағымызға келгендеріңіз үшін және мұқият тыңдағандарыныз үшін рахмет!
Күтілген нәтижелер:
Білу: Сандарды, тура, кері санауды, логикалық сұрақтарға жауап беруді біледі.
Игеру: Суретке қарай отырып сөз, сөйлем құрауды игерді.
Меңгеру: Ойланып жауап бере білуді, ойынға қызығушылықпен қатысуды.
Кері қайту
Ілмек сөздер: бала-бақша, тіл дамыту
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×