Мұғалім ісі - сырттай қарапайым
болғанмен, тарихтағы ең ұлы істің бірі
Ушинский
Қазіргі таңда басқару құрылымын ғылыми негізде қайта құру, жоспарлау мен бақылауда бұқаралық пен ізгілікті күшейту, өкілеттік және билікті бөліп беру арқылы басқаруды бұқараландыру, бұрынғы бұйрық - нұсқауларды ұсыныс - кеңестермен алмастыра отырып, басты назарды педагогикалық мәдениеті, іздену белсенділігі мен дербестігі жоғары шығармашыл тұлға қалыптастыру мақсаты қойылып отыр.
Білім берудің жаңа жүйесі жасалып, әлемдік білім беру кеңістігіне енуге бағыт алуда. Бұл оқу - тәрбие үрдісіндегі елеулі өзгерістерге байланысты болып отыр. Себебі, білім беру парадигмасы өзгерді, білім берудің мазмұны жаңарып, жаңа көзқарас, жаңаша қарым - қатынас пайда болуда. Келер ұрпаққа қоғам талабына сай тәрбие мен білім беруде мұғалімдердің инновациялық іс - әрекетінің ғылыми - педагогикалық негіздерін меңгеруі маңызды мәселелердің бірі.
Менің педагогикалық тақырыбым: Оқу тәрбие үрдісінде оқушылардың шығармашылық қабілетін дамыта отырып, заман талабына сай қалыптасқан тұлға тәрбиелеу
Менің ұстанымым: Білім берудің озық технологиялары арқылы әдістемелік шеберлікке қол жеткізу
Басқару қызметі
Мектеп туралы ақпараттық анықтама дайындау
Мектеп жағдайын проблемалық талдау
Жаңа мектеп тұжырымдамасын құру
Жаңа мектепке көшу стратегиясы мен міндеттерін дайындау
Жаңа мектеп құрудың алғашқы кезеңінің мақсаттарын анықтау
Іске асыру жоспарын дайындау
Бағдарламаны сараптау
Басқару қызметінің міндеттері:
Мұғалімдер сабаққа сыни ойлану әдісін енгізеді, жаңа әдіс - тәсілдерді меңгереді;
Түсіндіру мен оқыту сапасының тиімділігін арттырады;
Оқытудың әр түрлі амалдар мен оқыту әдістерін қолдануға мүмкіндік береді;
Бірлесіп жоспарлауға сыни тұрғыдан ойлаудың жаңаша әдіс - тәсілдерін ықпалдастыра алады;
Оқушыларды жұптық, топтық жұмыс істеуге дағдыландыруда сыни ойлау әдісін тиімді пайдалана алады;
АКТ - ны пайдаланып оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, өз ойларын білдіруге, идеяларын дәлелдеуге дағдыландырады;
Дарынды және талантты балаларды оқытуда түрлі сыни тұрғыдан ойландыратын тапсырмалар дайындай алады.
Күтілетін нәтижелер:
Сыни тұрғыдан ойлау әдісін сыныпта тиімді қолданады;
Сабақтарды жоспарлауда жаңа ақпараттық технологияларды пайдаланады;
Сыни тұрғыдан ойлау әдісін басқа модульдермен байланыста қолданады.
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылықтары артады;
Бірлесіп сабақты жоспарлау дұрыс жолға қойылады;
Оқушыларды сыни тұрғыдан ойлауға, өз ойларын білдіруге, идеяларын дәлелдеуге дағдыландырады;
Нәтижелер талдамасы жылдам өрбиді және кері байланыс бар;
АКТ пайдаланып сыни тұрғыда ойландыратын түрлі деңгейдегі тапсырмаларды дайындайды;
Оқу және оқыту үшін бағалауды біледі;
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.