Сайтқа кіру Тіркелу

Жасушаның құрылысы, қызметі және химиялық құрамы, тағамдардың құрамындағы заттарды анықтау

Жеңілден қиынға, қарапайымнан күрделігіне қарай сатылы түрде орындалатын жұмыстар жүйесін ұсына отырып, оқушыны ізденіске, шығармашылыққа баулу

Иррационал өрнектерді түрлендіру

Өтілген тақырып бойынша қорытынды жасап, оқушылардың білім деңгейін анықтау.
Тақырыпты қайталау арқылы есептер шығаруды үйренеді. сабақтың мазмұнын өз бетімен аша алады, талдай алады, ой қорытуды үйренеді.

Қосу мен азайту 26+7; 33 – 7

Бөлшектеп қосу және азайту тәсілдерін көрнекілікке сүйеніп енгізу, сол тәсілдерді қолдану үлгісін көрсету. 26+7 және 33 – 7 жағдайларындағы қосу мен азайтуды орындау тәсілдері туралы білім қалыптастыру

Сын тұрғысынан ойлауды сабақта пайдалану жолдары

Сабақ басталмас бұрын екі кішкентай баланың сөйлесе алмаса да бір - бірімен селбесе отырып есікті ашқан видеосы көрсетіледі, соған талдау жасай отырып, тақырып ашылады. Мұғалімдерге сабақ жоспарына сай жасалған слайдтар көрсетіледі.

Мысал өлеңдер туралы түсінік. Ахмет Байтұрсынұлы «Өгіз бен бақа»

Ахмет Байтұрсынұлы – балаларды оқу – білімге шақырып, көп жылдар бойы ұстаздық қызмет атқарған ағартушы педагог, қазақ тіл білімінің ірге тасын қалаушы. Ахметтің ақындығы мен аудармашылығы 1909 жылы Петербургте шыққан «Қырық мысал» жинағынан басталады.
загрузка...
Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Күнделікті сабақ жоспары, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, ана тілі, ашық сабақ жоспары, ашық тәрбие сағаты, ағылшын тілі, бала бақша, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, ертеңгілік, математика, орыс тілі, презентация, сабақ, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, технология, тәрбие, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, әдебиет, әдебиеттік оқу

Барлық тегтерді көрсету