Сайтқа кіру Тіркелу

Инклюзивті білім берудегі «Аялы алақан» орталығының маңыздылығы

Ғылыми баяндама
Инклюзивті білім берудегі «Аялы алақан» орталығының маңыздылығы

Аялы алақан орталығының мақсаты: ерекше білімді қажет ететін балаларды сапалы біліммен қамтамасыз ету; мүмкіндіктері шектеулі балаларды түзете – дамыта оқытып, жойылған қызметтің орнын толтыра білім беруді ұйымдастыру, мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте жастан түзету көмек көрсету:
Міндеті: мүмкіндігі шектеулі балаларға сапалы білім беріп, қоғамдағы өз орнын табуға мүмкіндік жасау:
Орталықтың ұстанымы - мүмкіндігі шектеулі балалардың танымдық іс - әрекетімен эмоциялық ерікті жағының кемшіліктерін еңсеру, өз бетімен өмір сүруде, балаларды қазіргі қоғамдық жағдайларда әлеуметтік бейімделуге дайындау, осы балаларды оқыту процесіне заманауи әдістемелер мен технологияларды енгізу.

ХХI ғасыр бұл ақпараттық қоғам дәуірі, технологиялық мәдениет дәуірі. Қазіргі қоғамдық білім жүйесін дамытуда ақпараттық – коммуникациялық технологиялардың маңызы зор. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңының 11 бабының 9 тармағында оқытудың жаңа технологияларын, оның ішінде ақпараттық – коммуникациялық технологияларды енгізу және тиімді пайдалану міндеті қойылған. Қазіргі білім жүйесінің ерекшелігі тек біліммен қана қоймай, өздігі мен білім алуды дамыта отырып, үздіксіз өз бетінше өрлеу ісіне қажеттілік тудыру. Бүгінде еліміз ғылыми – техникалық прогресстің негізгі белгісі қоғамдық ақпараттандыру болатын жаңа кезеңге енді.
Қазақстан Республикасының президенті Н. Назарбаевтың «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз» атты Қазақстан халқына жолдауында «Біз білім беруді жаңғыртуды одан әрі жалғастыруға тиіспіз. Бүгінде мектептерді компьютерлендіру толық аяқталды. Орта білім берудің 12 жылдық моделіне енгізуде

«Өмір бойы білім алу» әрбір қазақстандықтардың кредосына айналуы тиіс» делінген.[1]
ҚР – дағы білім беруді дамытудың 2011 – 2020 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасында «E – Learming» оқыту жүйесі бойынша білім беру сапасын және басқару тиімділігін арттыру үшін процесін автоматтандыру, педагогтар мен оқушылардың ең жақсы білім беру ресурстарына және технологияларына қол жеткізуін қамтамасыз ету мақсаты атап көрсетілді.[2]

Оқытудың ақпараттық – технологиясы ақпаратпен жұмыс жасайтын арнайы тәсілдер, педагогиялық технологиялық, бағдармалық және техникалық құралдармен кешендер (кино, аудио - видео, телекоммуникациялық желілер және т. б)
Ақпараттық және коммуникациялық технологияларды (АКТ) дамыту және олардың білім саласында қолдану қажеттігі өте қажет.
«Қазіргі заманда жастарға ақпаратты технологиямен байланысты әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет», - деп елбасымыз Н. Ә. Назарбаев атап көрсеткендей, әр педагогтың алдында инновациялық әдіс – тәсілдерді оқып үйреніп, білім беруде ақпаратты технологияны тиімді қолдана білу және үнемі ізденіп, жетілдіріп отыру, жас ұрпақтың білім көрсеткішін сапалық деңгейге көтеру міндеті тұр. Мұғалім оқушылардың компьютерлік сауаттылығына сүйене отырып, оқытудың әдіс тәсілдерін қолданады. Бұл үшін біріншіден жекелеген пәндерді оқытудың сапасын көтеруге, екіншіден компьютерлік сауаттылықты дамытуға, оқушылардың компьютерлік мәдениетін қалыптастыруға ұмтылады. Компьютер бұл оқуды ұйымдастыру және сыныптан тыс сағаттарда маңызды мәселелерді шешудегі жан – жақты оқыту құралы. Сондықтан да ол дәстүрлі оқытуды кең мағына шеңберінде енгізуді көздейді. Оқу үрдісіндегі компьютерді қолдану міндеттері:
1. Оқу үрдісіндегі кейінгі байланысты қамтамасыз ету
2. Оқу үрдісін көрнекіліктермен қамтамасыз ету
3. Кең таралған білім көздерінен ақпаратты іздестіру
4. Оқу үрдістерін немесе құбылыстарын құру
5. Ұжымдық және топтық жұмыстарды ұйымдастыру
Компьютер білім беру саласында әр түрлі қызметтерді атқарады;
а) оқыту пәні ретінде;
б) педагогикалық меңгеру жүйесінің компоненті ( сыңары) ретінде;
в) білім беру мекемелерін басқарудың сыңары ретінде;
г) ғылыми – педагогикалық қызмет құралы ретінде;
Оқыту құралдары негізінде компьютерді пайдалану тәсілдері әр түрлі:
топпен немесе жеке жұмыс, сыныппен жұмыс.
Компьютерді қолдану мен оның бағдарламаларына жетекшілік етудің негізгі аспектілері:
Психологиялық – берілген бағдарламаны оқуға ынталандыруға қалай әсер етуін, қызығушылығын жоғарылату немесе төмендету оқушыларға өз күшіне сенімсіздік тудырмауға әсер етеді.

Әдістемелік - бұл бағдарлама оқушының материалды озық меңгеруін және материалдың методикаға сай берілуін қамтамасыз етеді;
Ұжымдық – жаңа ақпараттық технологиямен жабдықталған компьютермен өтетін сабақтардың методикаға сай берілуін қамтамасыз етеді.
Адам өзін қоршаған әлемдегі ақпараттардың 90 пайызын көру жүйесі арқылы алады. Ал есту арқылы тек 9 пайызын және 1 пайызын иіс сезу мен дәм сезу арқылы қабылдайды.- дегендей адам барлық әлемді сезім мүшелерінің көмегімен таниды, ал қабылдау мүмкіншіліктері әр түрлі болады. Сезім мүшелеріне әсер етуші ақпараттық қор бейне(көру), аудио - бейне (есту мен көру), аудио есту құралдары болып бөлінеді. Оқыту мен тәрбие беру үрдісінде техникалық құралдарды пайдаланудың мақсаты - оқушылардың бағдарламаға сай материалдарды терең білуіне, ғылым мен техниканың негіздерін түсінуіне, оқушылардың білім сапасын арттыруға жоғары дәрежеде үлес қосу. Осы сезім мүшелерінің қызметін жақсарту барысында сабағымда заман талабына сай терапияларды(арома, фито, арттерапия және еңбектену терапияларын) қолданамын.

Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.
Кері қайту
Loading...
Ұқсас жаңалықтар:
Ақпараттық технологиялар – білім беру кеңістігінде

Ақпараттық технологиялар – білім беру кеңістігінде

Ақпараттық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге, электрондық оқулықтарды,...
Оқыту үрдісіндегі жаңа инновациялық технологияларды география сабағында қол ...

Оқыту үрдісіндегі жаңа инновациялық технологияларды география сабағында қол ...

Шығыс Қазақстан облысы, Катонқарағай ауданы, Катон ауылы, «Ленин атындағы орта мектебі» КММ, А. Е. Мергазина...
Қазақ тілі сабағында ақпараттық технологияларды қолдану

Қазақ тілі сабағында ақпараттық технологияларды қолдану

Ақсу қаласының №4 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі М. Қ. Теміржанова...
Қашықтан оқыту

Қашықтан оқыту

Ақпараттық – коммуникациялық технология электрондық есептеуіш техникасымен жұмыс істеуге, оқу барысында компьютерді пайдалануға, модельдеуге,...
«Ақпараттық технологиялар және білім сапасы»

«Ақпараттық технологиялар және білім сапасы»

БҚО, Теректі ауданы, Приречный ЖОББМ, информатика пәнімұғалімі Айшуаков Мерлан Адилович...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мұқағали Мақатаев, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, ағылшын тілінен сабақ жоспары, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, математика, математикадан сабақ жоспары, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету