Сайтқа кіру Тіркелу

Қазақ әдебиетінің негізгі бағыттары, көрнекті өкілдері

Қазақстан тарихы қысқа мерзімді жоспар 8 - сынып

Тақырыбы: Қазақ әдебиетінің негізгі бағыттары, көрнекті өкілдері
Мақсаты: Оқушылар қазақтың даналық, тапқырлық сөздердің иесі болған қазақ әдебиетінің құндылығын түсінді, түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге үйренді; сөйлемді дұрыс құрады, ойын тиянақтап жеткізе білуге дағдыланады

Жалпы мақсаты: Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтиже: Тақырыптың тәрбиелік мәнін ашу арқылы адамгершіліктің асыл қасиеттерін анықтайды, тақырып кейіпкерлерінің іс - әрекетіне баға береді
7 модульдің қолданылуы АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Миға шабуыл, Инсерт, Сөздер банкісі, Ыстық орындық, Кім шапшаң
Қолданылатын ресурстар: Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук
Ұйымдастыру кезеңі:

Тренинг: Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1 - 4 дейін санау арқылы топқа бөлу
Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту.
Әр топқа бағалау парағын таратып беру.
Фигуралармен бағалау әдісімен бағалау үшін фигуралар таратып беру
«Сандарды бейнеле» ойыны
арқылы психологиялық ахуалды жақсарту Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.
Топ ішінде тәртіп ережелері талданып, сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.
Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.
Фигуралар арқылы топтар өзара бағалайды.
Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен, қимылымен бейнелеу.
Сабақ кезеңдері Тапсырма Мұғалімнің іс - әрекеті Оқушылардың іс - әрекеті
Білім

Қызығушылық
тарын ояту Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар
Үйге берілген тапсырманы сұрақ - жауап арқылы диалогқа түсіру
Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау Оқушы берген тапсырманы орындау
Түсіну «Инсерт» әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Интербелсенді тақтада берілген слайдта көрсетілген мәтінмен жұмыс жасау, әр топ берілген тапсырмадағы тақырыпты і табу керек. Бұл тапсырманы оқушы орындай отырып, тақырыпты өз бетімен игереді, түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой - пікірлерімен санаса білу
Топпен жұмыс жасау
Қолдану «Әдебиет» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану
Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып тақырыпты аша білді Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту
Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.
Сергіту сәті «Балапандар биі» атты жаттығу жасау Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау «Ыстық орындық» арқылы тақырыпты талдау
Тақырып жарысы
Әр топтан ортаға оқушы шығып өз ойларын бүгінгі сабақ жайлы айтып кетулерін тапсырдым. Ол үшін слайдта көрсетілген суреттер мен арнайы тапсырмалар таратып беру керек. Тақырып алған топтар сол тақырыпшаны оқып шығады. Оқушы өздеріне берілген тапсырманы 1 минутта тақтада айтып - түсіндіріп береді Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру керек.
Оқып біткен соң әр топтан оқушы ортаға ыстық орындыққа отырып Отаным жайлы сөйлеп не түсінгенін айтады. Бірін – бірі тыңдайды. Әр топтан сөйлеген ортаға шығып оқушыны сол топтың оқушысы толықтырады.
Жинақтау Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды
Сұрақ - жауа Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі Топтар сұрақ - жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау Өзін - өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату Өзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыру
ББҮ кестесі Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну Ұсынылған стикерді толтыру
Кері қайту
Ұқсас жаңалықтар:
Қосу және азайту. 23+7, 30 - 7

Қосу және азайту. 23+7, 30 - 7

Қосу мен азайтуды басқа тақырыптардың ерекшеліктері арқылы ажыратып, қасиеттерін меңгереді оны есептер шығаруда білімдерін практикада көрсетеді....
Қ.Жұмаділов. «Қаздар қайтып барады» әңгімесі

Қ.Жұмаділов. «Қаздар қайтып барады» әңгімесі

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жаңа білімді өздігінен игерту арқылы адам психологиясының ішкі сезім толғаныстарын суреттеуде жазушы шеберлігін...
Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару

Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығару

Бәрі: Түбірдің мәнін таба біледі. Көбісі: Квадрат түбірдің қасиеттерін ескеріп көбейткішті түбір таңбасының алдына шығара біледі. Кейбірі:...
Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа енуі. Қазақстан елінің әлемдегі имджі

Қазақстанның әлемдік қауымдастыққа енуі. Қазақстан елінің әлемдегі имджі

Оқушылар білімділік, тапқырлық жайында айта келе, Қазақстанның әлемдік қоғамдастыққа енуін түсініп оқуға үйренеді; тілін, сөйлеу мәдениетін, ой...
Дәстүрлі билер соты

Дәстүрлі билер соты

Мақсаты: Тақырыптың идеялық мазмұнын ашу арқылы мазмұндайды, есте сақтау әдіс – тәсілдерін үйренеді, оқушының ойлау қабілеттері дамиды, тарихи тілдік...
Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сауат ашу, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×