Сайтқа кіру Тіркелу

Ақсуым – ару қалам, асқақтаған

Ақсу қаласы,
Үштерек ауылының орта мектебінің 9-қазақ сынып оқушысы
Төлеуқызы Мадина
Өзімнің жүрегімнен жарып шыққан бұл өлеңді өзімнің туған жерім - Ақсуыма арнаймын!

Ақсуым-әсем қалам, шұрайлымсың,
Сен туралы талай әсем жыр айтылсын!

Спасибо, мама!

Сочинение
«Спасибо, мама!»

Как не сможем мы отблагодарить солнце
за то, что оно дает нам тепло, свет и жизнь,
так и невозможно отблагодарить маму!
Каждая мама-это солнышко для каждого ребенка!
Одной рукой качая колыбель,
Другой, она весь мир, любя, качает.
О, мама, я люблю тебя, поверь!
Ведь с мамой быть всегда любой мечтает!

БОЛАШАҚ БАҒДАРЫ

Әсел АСАНОВА
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы,
Бейнеу лицейінің 11-сынып оқушысы

БОЛАШАҚ БАҒДАРЫ

Еліңнің ұлы болсаң, еліңе жаның ашыса,
адамзаттық намысың болса, қазақтың ұлттық
жалғыз мемлекетінің нығайып-көркеюі
жолында жан теріңді сығып жүріп, еңбек ет.
Жердің де, елдің де иесі өзің екеніңді ұмытпа!
Н.Ә.Назарбаев

Біздің мақсатымыз

Авторы: Камшат ЖҰБАТХАНОВА
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Шоғы батыр атындағы №5 орта мектептің
10-сынып оқушысы

Біздің мақсатымыз

Осыдан қаншама жыл бұрын Алаш ардақтысы Міржақып Дулатұлының "Серке" газетінде "Біздің мақсатымыз" атты мақаласы жарияланып еді. Ол кездегі мақаланың негізі де, арқауы да қазақтың ел болып ұйысуын қалыптастыру, елді бірлікке шақыру болатын. Ал биыл еліміздің тәуелсіздігіне 20 жыл толып отыр. Сол себепті мен сол кездегі уытты мақаланы халық жадына тағы да түсіріп, өткен мен бүгінге сарап жасасын деп ойладым. Мақаламның атын осылай алуымның себебі де сол. Өткен күндерді ой елегінен өткізіп, оймен бағалап, байыбына жете қарасақ, тәуелсіздікке жету жолында нелер болмады, қандай қиыншылықтар өтпеді, кімдер келіп, кімдер кетпеді! Осынау адам ойы жеткісіз ұзақ жылдар шегінде қазақ не көрмеді! Айбынды батырлар да, қайратты қаламгерлер де, өткір тілді билер де осы жолда құрбан болды. Ал қазір, тарих бетіне ұрпақ көзімен қарасақ, бәрі де демде өтіп кеткен ертегі тәрізді. Біздің бүгінгі таңда осындай егеменді елде, ынтымағы мен бірлігі жарасқан халық арасында туғанымызға тіпті сенер сенбесіңді білмейсің. Сол уақытта біздің мақсатымыз не болды, ал қазір қандай?

Ардагер ұстаздарға арнау

Өлеңнің авторы: Камшат ЖҰБАТХАНОВА
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Шоғы батыр атындағы №5 орта мектептің
10-сынып оқушысы

Ардагер ұстаздарға арнау
Армысыздар ардагер ұстаздарым,
Сіздерсіз атпас менің ешбір таңым.
Еліміздің арқа сүйер ұлылары,
Бола білген сіздер мынау батырларым.

Арқалаған ел мен халық ар-намысын,
Көкіректе толған шер,бар болмысын.
Дәл сіздердей біртуар ұлы жандар,
Қайта туар күн барма елі үшін.

Жігіт сұлтаны

Өлеңдердің авторы: Камшат ЖҰБАТХАНОВА
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Шоғы батыр атындағы №5 орта мектептің
10-сынып оқушысы

Жігіт сұлтаны сайысына
Армысыздар, Алаш елі, ардақтылар,
Елімнің еркіндігін ардақ тұтар.
Қазақтың бір ұлымын _____ деген,
Мәртебесін елімнің асқақтатар.

Тұғырлы 20 жылдың төскейінде,
Жарқырып, мен шаттанып өспейін бе.
Оңынан нұры тамған осы күні,
Асыл жырдың моншақтарын төкпейін бе?

Нашақорлық бұзады сау адамның тірлігін

Өлеңнің авторы: Камшат ЖҰБАТХАНОВА
Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
Шоғы батыр атындағы №5 орта мектептің
10-сынып оқушысы

Нашақорлық бұзады сау адамның тірлігін
Ей адамдар,аулақ болғын жаманнан,
Ұрынсаң егер құр қаларсың бұл жалғаннан,
Жамандыққа бет бұрмай, таза жүрсең,
Жақсылар да табылады тек жаныңнан.

Бұл әлемде лас істің көп қой түрі,
Барлығы да адамды күйдірір тірі.
Соның бірі нашақорлық жанды жеген,
Жақсы мейлі жаманды да қылған жынды.

Ілияс Есенберлиннің «Көшпенділер» романындағы фразеологизмдер

Маңғыстау облысы, Мұнайлы ауданы,
«№5 жалпы орта білім беру мектебі»
Жоба авторы: Жұбатханова Камшат
10 - сынып оқушысы

Жоба тақырыбы: Ілияс Есенберлиннің «Көшпенділер» романындағы фразеологизмдер
Бағыты: Қазақстанның тарихи ескерткіштері және болашақ дамуы бар саяхат маршруттары
Секциясы: әдебиет
Ғылыми жетекшісі: Дүйсенбаева Жанбибі
филология ғылымдарының докторы, профессор
Жетекшісі: Садирова Сауле
қазақ тілі және әдебиеті пәнінің мұғалімі

Абстракт
Зерттеудің мақсаты: Ілияс Есенберлин шығармаларын оқи отырып, жалпы сипаттама беру және тарихпен байланысын, қайталанбас қаламгердің жаңашылдығы мен шындық болмысын тереңірек ашу, сонымен қатар шығармалардағы фразеологизмдерді тауып, мағынасын айқындау.

Табиғат - тіршілік көзі

Камшат Жұбатханова
Маңғыстау облысы
Мұнайлы ауданы
Шоғы батыр атындағы №5 орта мектептің
10-сынып оқушысы

Табиғат - тіршілік көзі
«Табиғаттың байлығы – барша келер ұрпақтың игілігі. Бәріміз ондай байлық қолымызда болмағандағыдай өмір сүріп, жұмыс істеуге тиіспіз
Н.Ә.Назарбаев

Табиғат ... тіршіліксің тұнып тұрған!
Сен – күнсің!
Көтерілген күліп қырдан .
Сен – көлсің! Сен – орман!
Сен – бұлақсың!
Адамды сұлулыққа құнықтырған!

Арал теңізіне Сібір суларын жеткізу жобасы

Арал теңізіне Сібір суларын жеткізу жобасы
Тарих ағымының заңдылықтары туралы ілімдер жүйелі сөз айтады. Өткен кезеңдер құбылыстарының өмір диалектикасы қайта оралып соғып отыруы да сол ілімдер сөзінде ескеріледі.
Абайдың қара сөздері, Ашық сабақ, Бастауыш, Информатика, Мақала, Мұқағали Мақатаевтың өлеңдері, Ресей, Русский язык, Сабақ жоспары, Тәуелсіздік, Физика, Химия, абай құнанбаев қара сөздері, абай құнанбайұлының қара сөздері, ана тілі, ағылшын тілі, бала-бақша, балабақша, бастауыш сынып, баяндама, биология, география, дүниетану, жыр, математика, нақыл сөздер, презентация, сайыс, сайыс сабақ, сценарий, тарих, тақпақ, технология, тәрбие сағаты, Қазақ әдебиеті, Қазақстан, қазақ тілі, қазақ тілінен сабақ жоспары, қысқа мерзімді жоспар, өлең

Барлық тегтерді көрсету
×