Мақсаты: Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу, оларға амалдар қолдануды, кесіндінің ұзындығын, төртбұрыштың ауданын табу тақырыптарын пысықтау, қайталау.
Жетістік критерийі:
Өткен сабақтарды қайталайды.
▪ Өз беттерімен жұмыс жасай алады.
Сілтеме: Математика 4 сынып, оқулық, АКТ көздері, үлестірме материалдар.
Күтілетін нәтиже:
▪ Көп таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу, оларға амалдарды қолдануды біледі.
▪ Шаршының, тік төртбұрыштардың ауданын таба алуды.
Ақпарат көздері, қолданатын материалдар: Интербелсенді тақта, тақырыпқа байланысты парақшалар, слайд.
Қолданылатын әдіс - тәсілдер: Оқыту әдіс тәсілдері: топпен жұмыс, бірлескен оқу.
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету: ашық сұрақтар қою, «Ой шабуылы», «Ойлан, Біріктір, Бөліс», «Ортақ талқы» әдісі
Негізгі дереккөздері: Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 2015 жыл, математика оқулығы, әдістемелік журналдар.
Сабақтың барысы: Мұғалім әрекеті:
Тапсырмалар береді. Оқушы әрекеті:
Тапсырмалар орындайды, талдайды.
Ұйымдастыру. 2 минут
Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу.
Қызығушылығын ояту 5 минут
Үй тапсырмасын тексеру 2 - мысал
Өткен сабақты бекіту «Лото»ойыны
Математикалық диктант жаздыру
4070*6 - 4420=20 000
9930+240420: 6=50 000
24042: 6*10=40070
Математика пәні мұғалімі Молдахметова Ұ
Назар аударыңыз! Жасырын мәтінді көру үшін сізге сайтқа тіркелу қажет.