Сабақтың тақырыбы: Квадраттық теңдеуді шешу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың өтілген тақырыптар квадраттық теңдеу бойынша алған білімдерін тексеру. Пәнге деген қызығушылығын арттыру өз ойын айта білуге үйрету, ойлау қабілетін арттыру, көпшілік орында өзін - өзі ұстай білуге үйрету. Бабалардан қалған ұлағатты ғибрат аларлық сөздерді оқушыларға ұғындыру, сол сөздерден өнеге алуға баулу, жаман әдеттерден аулақ болуға, ырым - тиымдардан дұрыс түсіндіріп, имандылыққа инабаттылыққа тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекілігі: Плакат, бүктеме, формулалар жинағы.
Пән аралық байланыс: Математика, әдебиет, ән - күй
Сабақтың түрі: Бекіту сабағы
Үйге тапсырма беру 2 тест (квадраттық теңдеу)
173 - бет (1 - 5)
Үй тапсырмасы: 1. 3х²- 14ч+16=0
Д=(- 14)²- 4*3*16
1. 8a²- 14x+5 =0
Д=14²- 4*5*8=196 - 160=36
2) 12Х²+16Х - 3=0
Д=16²- 4(- 3)•12=256+144=400
3) 4Х²+4Х+1=0
Д=4²- 4•1•4=16 - 16=0
4) Х²- 8Х - 84=0
Д=8²- 4•(- 84)=64+336=400
Үй тапсырмасын орындап болсақ ата - ана туралы не білеміз?
Сынып жұмысы
1) Х²+9Х - 22=0
Д=9²- 4•(- 22)=81+88=169
2) Х²- 12Х+32=0
Д=12²- 4•32=144 - 128=16=4²
Әр айдың соңында Мағжан Жұмабаев туралы тәрбие сағатын өткізіп отырамыз, оны бәріміз білеміз. Ал математика сабағында да Мағжан атамызды еске түсірсек артықшылығы жоқ шығар. Ақындық өнерінен бізге дарыған барма екен.
Ақмарал: Ғалымжан
3) 2Х²- 5Х - 3=0
Д=5²- 4•(- 3)•2=25+24=49
4) 3Х²- 8Х+5=0
Д=8²- 4•5•3=64 - 60=4=2
Логикалық есептер: Жасұлан
«4» пен «5»- тің арасында қандай таңба қойғанда 4 - тен үлкен 5 - тен келесі сан шығады.
4<4, 5<5
Қолымызда 10 - саусақ бар, 10 - қолда неше саусақ бар.
10*5=50
Екі санның қосындысы 8 - ге тең, айырмасы 2 - ге тең, көбейтіндісі 15 - ке те
5; 3
- Қандай 3 санның қосындысы олардың көбейтіндісіне тең
1+2+3=6
1*2*3=6
- Магазиннен 19 теңгеге сауда жасадық, Бірақ сенде 3 теңгелік ал сатушыда ылғи 5 теңгелік бар. Қалай есептеуге болады:
3 - 8=24
24 - 5=19
5. 5Х²+9Х+4=0
Д=9²- 4•4•5=81 - 80=1
36Х²- 12Х+1=0
Д=12²- 4•36•1=144 - 144=0
1. Квадраттық теңдеудің формуласын көрсет
ах²+вх+с=0
х - айнымалы, а, в және с қандайда бір сандар а 0
2. Келтірілген квадраттық теңдеудің формуласын көрсет
х²+px+g=0
3. Толымсыз квадраттық теңдеулердің формуласын көрсет
4. Квадраттық дискриминантты көрсет
5. Түбірлерінің формуласын тап
Сабақты қорытындылау Квадраттық теңдеуді шешу деп оның барлық түбірлерін табу немесе түбірлері жоқ екендігін дәлелдеу. Квадраттық теңдеуді формула арқылы шеккенде мынадай ретпен жүргізіледі
Коэффициенттерді анықтау
Дискриминантты есептеу
Түбірлерінің сандық формуласын жазу
Жас адамды есті саналы сергек етіп тәрбиелеу отбасымен қоғамдық тәрбие орындарының бірден - бір парызы. Олай болса егеменді еліміздің болашағы отбасында тал бесіктен бастала, оқу тәрбие орындарында ұрпақты тәрбиелеу ісімен шешілмек
Квадраттық теңдеуді шешу
- Кулжамила
- 23 сәуір 2014
- 7929
- 0
- 0
Ілмек сөздер: Квадраттық теңдеуді шешу
Ұқсас жаңалықтар:
Квадраттық теңдеу
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Квадрат теңдеулерді шешудің әртүрлі тиімді тәсілдерін үйрету, олардың ерекшеліктерін танытып, есептер шығаруда қолдана...Квадрат теңдеу
Павлодар облысы, Ақсу қаласы, Алғабас селолық округі, М. Қабылбеков атындағы орта мектеп Математика пәнің мұғалімі Тлеулесова Алия Тасболатовна...Квадрат теңдеулерді формулалар бойынша шешу
Шал ақын ауданы, Жалтыр негізгі мектебінің математика пәнінің мұғалімі Әбілова С.А....Квадраттық функция
Сабақ мақсаты: 1.Квадраттық функция туралы білімдерін пысықтау, жинақтау, теориялық білімдерін шыңдау және есептер шығаруда қолдана білуге үйрету;...Квадрат теңдеу тарауын қайталау
Қуандықова Әзима Сабақтың мақсаты: Білімділігі: Оқушылардың тарау бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу; Дамытушылық: Логикалық...Пікірлер: 0
Пікір білдіру
Ақпарат
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.
Қонақтар,тобындағы қолданушылар пікірін білдіре алмайды.